- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Ironizer
tag
válasz Qtya123 #30148 üzenetére
Igen, én ezt megjártam, amikor 330Ci-ket is nézegettem, nincs belőlük nagy választék.
De ez érthető dolog, ezek rétegtermékek. A 2 liter fölötti benzines eléggé luxusnak számít magyarországon, coupé meg nem elég a gyerek miatt, nem lehet vele nagymamához menni sok cuccal, stb. Erre megoldás a két autó, de hát az se sok embernek fér bele anyagilag. Vagy csak simán az emberek többségét nem érdekli a lóerő, meg a hátsókerék, ennyi. Mindenkinek más a dilije.Btw hétvégén voltunk barátomnak nézni 350z-t (ez volt az első, amit megnéztünk), de nem ez lesz a nyerő példány. Több jel is arra mutatott, hogy estek vele (tudom, melyikkel nem). Ami poén volt, hogy a belső tükör nem volt fenn, a csávó ilyet szól, "így olyan forma-1-es". Jah, vagy csak nem ragasztották vissza az esés után.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #30137 üzenetére
Remélem nincs több kérdés minek van jó hangja...
mod:
Bit: Nem Jürgen sóherkedi el az extrákat, hanem a kitelepül K. európai gyökerek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MOD:
Dehogynem. Itt is többen megaszonták h Jürgen tuggya ami kell neki, csak azt veszi meg. A Káeurópai majom igényli csak a full-full extrát.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
Ennek nem a 4 hengereseknek
Az extrákhoz azt is tegyük hozzá, irreálisan drágán ad néhányat a bimmer.
Mi meg kelet európaiként amúgy hajlamosak vagyunk leszólni mindent, kint van M paketes full extrás 318i is ugyanúgy, mi azt is leszóljuk hogy jó jó na de minek ha nem megy, egy "bmw menjen" már mert milyen ciki... a jürgen meg ezt leszarja és azt veszi amit akar meg amire szüksége van.
A másik meg 325i-t vesz, mert kell neki a nagy hat hengeres, de a kuvra drágán mért ablakemelőre meg sajnálja. Mi ezt is leszóljuk, ő meg csak azt veszi amire szüksége van.
Amúgy lehet itt sóher jürgenezni, de azért nézzük meg hol tart az a gazdaság meg társadalom, meg hol a miénk Szóval amúgy én annyira nem verném a mellem a magyar mentalitásra vagy gondolkodásra, hogy az mennyire jó ..[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
mondjuk ebben szerintem az autógyártó is hibás. bizonyos motor felett az alapfelszereltség része kellett volna legyen pár dolog. pl 20d és 20i felett csak digitklíma, tempomat, 4x villanyablak, bőrkormány (a multi azért már túl extra lenne).
mondjuk én most egyelőre csak teoretikusan nézelődök, de Alfa 156-ból keresek V6-ot, de belső faceliftes vagy teljes faceliftes kb ritka, mint a fehér holló. és abból is a legtöbb agyon van baszva az automatával... azért vicces lenne átülni a tempomatos-digitklímás-BOSEhifis dízliből egy fapados V6-a
-
-v-
addikt
válasz rbalint88 #30160 üzenetére
Mindig is ez jellemezte a prémium gyártókat, nincsenek felszereltségi szintek annyira, minden extra külön rendelhető, és mindennek szép ára van ... nyilván nem véletlen csinálják amúgy, a profitra mennek, nem hülyék. A vásárló se, ő meg az ár érték arányra megy.
(#30159) Qru: biztos, hogy az utóbbi, aki szerelemből venne ilyet mindenáron, az tuti inkább hoz magának a németektől egy érdemes darabot
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz bitpork #30152 üzenetére
Elöl ülsz úgyis, nem?
Nem éreztem még hiányát a hátsó elektromos ablaknak amúgy, de nagyon röhögtem amikor megláttam. Xenonra, tetőablakra meg anyámkínjára futotta, de hátul maradt kurblis az ablak.. De azért szerintem ez nem olyan nagy érvágás egy autóban, én nem dobnám el emiatt.
(#30164) rbalint88 Persze, az tuti, hogy aki nem számított arra, hogy a bimmerhez ez nem jár alapból rosszul lett a látványtól.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Kár érte, jobb sorsra érdemes lenne az a gép. De hát hagyták lepukkanni és látszott hogy nem vigyáztak rá. ~1,5M az ára és alhangon ennyit kellett volna ráköltened pluszban hogy gyári állapotban legyen és akkor még a 386k-t futott motorhoz nem nyúltál....
mod:
stickermajom: Az enyémben is 4x elko ablak van a hátsókat soha nem használtam. Vételkor ellenőriztem, hogy működik és ennyi. Engem az se zavarna ha hátul kurblis lenne de ugye a japókat nem lehet konifgolni ott csomagok vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
vágásiferi, nincs is ezzel gond, de azért ezzel saját maguk alatt is vágják a fát, hogy jürgen tud magának konfigurálni ilyen fos felszereltségű nagymotoros gépet. úgy mondom, hogy szerintem beleférne az árképzésbe az, hogy a nagyobb motor felárába beleépítik az extrákat és jürgen akkor se tud bőrös-kurblis 330i-t venni, ha hétrét feszül. ez a bőrös dolog a másik. valaki megrendeli 600+ezerért a bőrkárpitot és 60ezerért nem vesz hozzá villanyablakot hátra? hát lófaszt mama. legyen 700k a bőrkárpit, de járjon hozzá a villanyablak.
stickermajom: szerintem azért volt pár egyén, aki lesápadva fogta a fejét, amikor megjött a kocsija hátul kurblis ablakkal 15misiért
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #30148 üzenetére
Nekem ne mondd. E46 328i, 330i volt tervben Mondeo előtt. "Fehér holló" volt már akkor is, ami meg tetszett volna, nem néztem meg, mert irreálisan drága volt.
Egyet megnéztem, én kértem elnézést, hogy vevőként beléptem a kedves és szimpatikus nepper birodalmába.
Ezüst színű, kombi 330i...Első lökös lóg. Kérdem, ezt mi lelte...Válasz, "ez ilyen, nem muszáj megvenni". Aztán tovább vizsgálódtam. Sárvédő belső felén friss festék nyoma...Erre már rá sem kérdeztem, ennél a pontnál fordultam ki köszönés nélkül.
Hasznaltauto.hu-n ami kombi, az szinte mind kintről hozott, ez a kisebbik gond. De hogy mindegyik dízel...
Ezekhez a dízelekhez szó szerint zsebben kell hogy legyen 500k, mert nyűgösek, szinte mindegyik beteg.
Aztán le is tettem az E46-ról. Mindenáron nem kellett.
Így utólag pedig azt mondom, a Mondeo (Ghia) köröket ver az E46-ra, persze akinek nem fontos, hogy hátsó kerekes legyen. Extrákban, belső tér kialakításban, helykínálatban, mindenben. Vezetési élményt tekintve aláírom, hogy a BMW egyedülálló, de talán a Mondeo sincs lemaradva túlságosan.
Alapvetően BMW sportosabbra van hangolva, tehát más karakterű összességében, de közel sem tartom "mindenesnek" ahogy a Mondeot.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
válasz stickermajom #30162 üzenetére
Engem zavar. Olyan mintha lenne gy full extrás nőd, nagy dudákkal, meg szép arccal, de a háta meg szőrös lenne. Mert ugye ki nézi azt először. Pfej.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #30166 üzenetére
Te mondod mindig, ha lenne full extrás felszereltség kisebb/gyengébb motorral, te azt vennéd, mert csak az első érdekel úgyis, a második meg mindegy. De csak a nagy motorhoz van jó felszereltség.
Na, fordítva engem meg csak az érdekel, a 3 literes 6 hengeres benne legyen, kis túlzással utána nekem elöl is lehet kurblis ablak -
Qru
MODERÁTOR
mk3 Mondi V6-nak szép hangja van. Egyszer vezettem egy olyat. Kb egyik első autó aminél kikapcsoltam a rádiót mert tényleg szép hangja volt. Ez Kormiról pl már nem mondhatom el...
EQMontoya: Ha feláras extra lenne sztem sokan nem kérnék/kérték volna bele pluszpénzért. Nekem kimondottan szimpi hogy teljesen egyénre szabhatod a náczi autókat.
mod:
[rvilike]: +1. Én is inkább az alapfelszereltségű de erősebbet vettem mint sem a gyengébb de jobban felszereltet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zack
nagyúr
Én is mindig vívódok, hogy zene vagy motorhang, mert mindkettő zene füleimnek.
Kintről egyébként "odafordulós". Bent pont annyit hallani, ami hosszútávon nem fárasztó.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Valóban mondom h nem a motorhoz kellene kötni. De ne mond már h egy 5erben normális a hátsó kurblis ablak Vagy hogy nincs ülésfűtés és (nem memória!)elektromos ülésállítás Hát akkor minek vegye meg az ember?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zack
nagyúr
válasz bitpork #30173 üzenetére
Kurblis hátsó ablak talán egy Swift kategóriájú autóban még elmegy.
Ülésfűtés, elektromos állítás azok azért extrábbak, bár kétségkívül könnyen hozzá lehet szokni.
Ennyi erővel az állófűtés is lehetne széria, meg a fűtött első szélvédő.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
EQMontoya
veterán
Ha feláras extra lenne sztem sokan nem kérnék/kérték volna bele pluszpénzért. Nekem kimondottan szimpi hogy teljesen egyénre szabhatod a náczi autókat.
Ez alapvetően szimpatikus valóban, de én ennek a magyar piacon nem örülök, mert ez valahol a 712Li irányába viszi el az autópiacot, miután a sok spúr marha a szomszédnak vesz autót.
Same rules apply!
-
Jó vezetni? Mit? Az 5er is tohonya nagy bálna, ha nem egy 35d v 4 liter motor van benne És nyugodtan nézz körül pl mobile-n fogsz találni könnyen 525-530 modelleket hátsó kurblival. Amikor Teddyt kerestem, meg is voltam feküdve h milyen gusztustalanság mán ez. De ok legyen neked, a passat-ok (2009 utániakat néztem mostanság) szintén nagyon meg vannak áldva ilyen szinten Szégyen
(#30174) zack: nem a szokásról van szó, hanem arról h filléres extrák az autó árát tekintve. És igen az állófűtést és a klímát kötelezővé tenném: sok problémát és balesetet segítenének megelőzni. Az első szélvédő fütttés nekem nem gyere be, mert torzítja a képet, de ettől még hasznos lehet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #30173 üzenetére
memória nélkül szerintem csak önszopatás az elektromos ülés. lassabb vele beállítani, mint a kattogóssal.
5er E39 óta nincs kurblis hátsóval szerencsére.
én amiket kötelezővé tennék: abs, esp, automata klíma (mert a paraszTYa képtelen értelmesen használni a manuálist), összes elektromos ablak, automatikus fényszóró-magasságállítás, parkradar. ezek is azért, hogy saját magukat megvédjük az egységsugarú juzerektől és ezáltal másokat is megvédjen vele. -
Ironizer
tag
Az elektromos ablak egész addig jó, amíg nem szarik be úgy, hogy nem bírod felhúzni. Kurva szar ám esőben lehúzott ablakkal szopni. Haver mondta, hogy ő hogy örült, hogy az autójában hátul kurblis az ablak. Akkor legalább az az egy dolog van, ami soha nem fog beszarni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rbalint88
addikt
2-3-4 csak 3000rpm felett. ezért van benne motul olaj mondjuk nálam ez viszonylag gyakran előfordul, hogy pattog, mert ugye a viszonylagos orrnehézsége ellenére is jó vele kanyarogni. ha már két-három szezon alatt nullára nyalja a gumi belső oldalát, legalább tapadjon is zseniális futóművet raktak alá, picit elkezdi morzsolni az eleje, utánakönnyül a hátulja, aztán betapad az egész és csak megy és megy. és érdekes, hogy az elsőkerekessége ellenére nyélen jó vele fordulni, úgy jobban tapad az eleje, ami ugye szembemegy a fizikával pedig nem is sperres (még).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #30190 üzenetére
Milyen Motult teszel bele? Nekem az EcoClean+ nem annyira vált be most X-Clean FE van benne (ezt javasolta a forgalmazó).
Korminak is elkönnyül a fara (és az se segít a súlyeloszlásán ha teli tankolom, már próbáltam) tovább nem mertem erőltetni de lehet az is betapadna...
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
X-clean van benne nekem is. hát az úgy volt, hogy sikerült kicsit túlvállalni a kanyart, aztán amikor már ott voltam, akkor már nem volt értelme fékezni -meg az amúgy is a buziknak van- aztán csak ráhúztam az ívre, kicsit elkönnyült, betapadt és mintha sínen húznák, elfordult. na akkor szerettem meg igazán az autót ekkor volt nálam nagyjából két hete.
-
Mágus2
Közösségépítő
A kormi alatt passzív kormányzású hátsó futómű van, egy 225-ös vagy szélesebb gumival elég reménytelennek tűnő kanyarokban is elfordul a kívánt íven. Próbáld ki egy biztonságos helyen, ahol nincs minek nekitámasztani. Majd meglátod, hogy többet tud, mint amit sejtet.
Nekem könnyű dolgom van az octaviaval. Ma is mentem itt.
Hátsókerék-kormányzást önmagában nem alkalmaznak közúti használatra szánt járműveknél, azon egyszerű oknál fogva, hogy az ilyen jármű hátsó kereke járdaszegély mellől, előre történő elindulásnál felugratna a járdára.
Az ilyen rendszereket csak munkagépeknél (pl. villás targonca) használják, ahol más szempontok fontosabbak.
A személygépkocsik hátsó futóművei sok esetben mégis megvalósítanak enyhe kormányzó hatást, amit az oldalerők váltanak ki. A kerék elfordulásának mértéke azonban minimális, legfeljebb 1-3 fok, iránya általában megegyezik az első kerekekével.
Ezt az úgynevezett passzív hátsókerék-kormányzást a hátsó futómű rugalmas rögzítő elemei, illetve a többlengőkaros futóműveknél a futómű geometriája váltja ki, leginkább nagy sebességű kanyarodáskor, amikor nagyok az oldalerők.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A Kassa táblánál az asszony majdnem kidobta a tacskót, pedig nem mentem a kocsi és saját határaimhoz közel, csak tempósabban vettem a kanyarokat. Egyedül simán megríkatom a nyári 225-45 R17 Fuldákat.
Na jó, van egy szakasz(log domb, ide hordom tesztelni turbónyomás gondokkal küzdő TDI-ket, aminek baja van, itt kiderül), ahol nem bírok magammal, ott lehet csak előzni és kell is. Ebből a kanyarból kifelé 3. padló, 4. padló, és az 5.-et nem bírja leforgatni. De ma nem voltam ilyen rossz, nem mentem a megengedett fölé.
Fölfelé két sáv van, lefelé egy, csak erő kell a motorba, meg rendes gumi és lehet érdekes dolgokat művelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép