-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Szerintetek, hogyan lehetne kideríteni, hogy valójában hány lovas egy autó? Pados mérés nélkül.
Adott egy 2 literes insignia a forgalmiba a Kw a 110 lóerőt mutatja, de a motor kód a 160 lovasé. Gondolom amikor behoztak így csaltak, hogy olcsóbb legyen a ragadó meg kb minden. Delphivel tudom diagolni, de kéne mit olvassak ki amivel kiderülne ez? Esetleg alvázszám alapján?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #23225 üzenetére
A Superb-ünk anno be sem indult csak kinyomtt kuplunngal. Én minidg kinyomott kuplunngal indítom/állítom le a gépet, erre is csak akkor jöttem/tün rá, mikor ismerős szólt, hogy nem indul a kocsi. Mondom az nem lehet... Beültem nekem indul elsőre. Akkor logikáztuk ki hogy ő nem kuplungolt ki csak üresben volt a váltó azért nem indult. És tényleg.
mod:
SzlobiG: Beülsz és mész egykört vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mdani01
aktív tag
válasz tomiii. #23243 üzenetére
Ő nem a békalámpás japó hanem az angol Civic. 5gen-nek a futomuvevel a 6gen motorjaval szerelt, belsőre es kasztnira pedig a Rover 400 hasonmása. Elvileg a karosszeria elemei cserelgethetok a Roveréval.
Overdose! tud mesélni errol bovebben úgy tudom neki van angol Civicje.
iPhone 6S SpaceGray
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23239 üzenetére
Ma 11:30-kor jöttem haza Gödről. A Stadionoktól a Hengermalom útig jöttem zöldön.
Persze most is volt 2-3 szerencsétlen, aki 70-es táblánál 55-nél már lejtőn fékez inkább, de legalább nem volt annyi, hogy egyszerre elfoglalják mindhárom sávot. És csodák csodájára, 70-80 között (óra szerint, tehát gyakorlatban bő 70 körül) simán végig lehetett jönni zöldön.Konzekvencia: aki a Hungárián 60 alatt megy úgy, hogy mehetne normális tempóban is, azt le kell lőni. Leginkább környezetszennyezésért, mert miatta égetnek több benyát meg koptatnak fékbetétet a többiek feleslegesen a város közepén.
Same rules apply!
-
Jaja, rakukkantottam. Indexen rendszeres forumozo, nem tudtam, hogy profi sakkozo. Innen mar ertheto miert nem faj neki ennyi farmaranyat bele lapátolni.
[link] a webshopja. Jaja itt fordultunk Szikieknel lehet oda kene vinnem az autot februarban, le kene zongorazni, hohy deritsek ki par ora akatt, mert nincs kedvem se lehetosegem pesten napokig dekkolni.
Szerk. Azota nekem is fent a crossclimate, muter mondta, hogy jol szuperal onos esoben is.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Azért EZ megdobogtatja még az én szívemet is. Egyszerűen gyönyörű és csodálatos
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
McSzaby
őstag
Nem. Ha elkoszolódik a légszűrő, akkor csak a bejutó levegő mennyisége változhat, ami okozhat rángatást. Mondjuk én ezt csak tippként írtam, szerintem sem ez lesz a hiba.
Ahogy mondtam, végigmehetsz a diagnózisokon, amiket leírtam, elviheted márkaszervizbe, egyik sem tuti tipp. Sajnos a szerelőknek, főleg a jóknak nem nagyon van idejük diagnosztizálni, gyors megoldást keresnek, mert 10 másik autó áll a ház előtt. A márkaszerviz drága lehet, de ott garanciát is kell adniuk a problémára, illetve a kiolvasást szerintem 10e alatt biztos megúszod.
Ha esetleg meglesz a hiba, kérlek, írd meg nekem mi volt! Akár PÜ-ben.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #23261 üzenetére
Akkor egy másik álláspont
A hungária egy fos (nem hinném, hogy újdonság, minden utunk az). Hungárián, pont most karácsonykor is odacsaptam az autó alját, valami aszfalt felgyűrődésbe.
Azon a retkes úton szívem szerint sokszor 40-nel sem mennék, nemhogy 70-nel
Ítélet: engem is le kell puffantaniMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #23271 üzenetére
Azért ahhoz, hogy odaverd, eléggé bénának kell lenni, de ne sértődj meg
A splash 11,5 cm-re volt ültetve, és 3-szor sikerült csak kicsit odaverni, de mindháromszor elkerülhető lett volna ha figyelek.
A ss 14 cm-n van, itt figyelni se nagyon kell, soha nem ért még le.
100 körül meg hiába van kátyú, gödör, simán átugratod[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Kornel #23273 üzenetére
Hungárián az M3 bevezető alatt Árpád híd felé a belsőben nem kell bénának lenni az odaveréshez. Ott van egy kb másfél méter hosszú süllyedés, ahol 70-nél simán oda lehet ütni még a nem ültetett autót is. A púp a végén lassan elkopik annyian estek már áldozatul ott Általában én vagy lassítok 40 körülire, vagy ha van lehetőség megkerülöm a külsőből.
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz stickermajom #23275 üzenetére
A kőbányai út után, vasúti felüljáró, majd enyhe balos, lámpa, majd jobbra egy hotel. Ezután van a külsőben egy buszmegálló szerűség, na ott is van egy olyan sülyedés, hogy aki nem ismeri, az beletottyan, és olyat üt a jobb futóműnek, hogy sírva fakadsz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ezért kell Teddy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Kornel #23273 üzenetére
Azért ahhoz, hogy odaverd, eléggé bénának kell lenni, de ne sértődj meg
De most tényleg, ez valami kényszer nálad hogy mindenben szakérts az alapján a két suzuki alapján amid eddig volt? Képzeld, az st170-nél is "típushiba", hogy nagyon közel akarták rakni a katalizátort előre, hogy gyorsan bemelegedjen, ezért balfaszul tekereg a leömlő és kibaszott alacsonyan van a katalizátor. Nem kell bénának lenni hogy ilyen hungária szintű minősíthetetlen utakon több emberrel odaüsd ... biztos nincs más ilyen autó, a kolléga is nyilván azért mondja mert nem úgy van, de persze ha az ültetett szplesss nem ért le, akkor nem lehet ilyen igazad van, ebből tudunk általánosítani megint mindenre
-
Kornel
veterán
írtam is, hogy az már leért vagy 3-szor.
11,5 cm-n volt.
de ahhoz is bénának kellett lenni, kb. úgy, mint a pesti autósok 90+%-a, hogy megy, de nem néz, hogy előtte egy gödör van, stb.
egyébként ha ennyire zavar amit mondok, akkor ugord át, amit írok.hozzáteszem megint csak tapasztalatból, hogy az elfáradt gátlók (akár olyan is, ami vizsgán még simán átmegy, de már nem tudja a gyári értékeket) is nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy leérjen az autó ilyen szar utakon, mert ebben egyetértünk, hogy a legtöbb helyen pesten minősíthetetlenek az utak.
az is igaz, hogy már reflexből úgy közlekedek, hogy a legjobb útfelületet választom, a kika előtti részen a villamossín melletti sáv szinte újszerű, míg a többinél egy ültetett autó simán leérhet, stb.
SS-ot is leültetik sokan, de nekem nem ér annyit, hogy kerülgessem az útgyűrődéseket, meg fékezgessek.
ja és szerinted lehet 2 autóm volt, a valóságban 7 volt, ebből 4 suzuki, 1 ford, 1 seat, 1 lada.
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #23275 üzenetére
azért valaki értette is, amit írtam. egy-egy 50-100 méteres szakaszokra lehet 70-nel is menni.... na, az nem a külső.... és a többi sávban sem lehet azt a 70-et mindenhol tartani.
szerintem én pont ott csaptam oda, ahol te írtad. de több helyen is van, hogy ha nem lassítok, akkor csatt. mostanában főleg az aszfalt gyűrődésekkel sikerült megjárjam. allee-tól petőfi híd felé vezető részen a külsőben is van egy csinos felgyűrődés. sajnos többször megjártam vele.... feledékeny vagyok :S
szekszárdon detto megvolt vagy kétszer egy gyűrődés.
az autó ültetve van, nem extrém módon. kemény a lengéscsillapító is, szóval arra nem lehet fogni, hogy nagyon beleng és amiatt verem oda. viszont, ami tény... alul, elöl és hátul is van cusco toronymerevítő. az elsőt szoktam odacsapni többnyire. de azért a rezoncsövem is megvan már karistolva rendesen.a "100 felett átugratjuk a kátyúkat" dologhoz nincs mit hozzáfűznöm örülök, hogy itt lehettem és részese voltam ennek
ahogy látom, mások is értették, miről magyaráztam és sokak találtak olyan útszakaszokat, úthibákat, amik egy gyári autón is kifognak. szarok a magyar utak. a lengéscsillapítóknak eredetileg nem ez lenne a dolguk, ami nálunk
végül pedig boldog új évet mindenkinek kornelka-nak pedig rengeteg 100 feletti sebességgel átugratott kátyút kívánnék a 2016-os évre!
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-v-
addikt
válasz Kornel #23282 üzenetére
a valóságban 7 volt
Volt ezek szerint azok között japán belpiacos galant meg st170-es focus is?
És ezek szerint a hungáriát se ismered rendesen, mert többen mondtak itt olyan szakaszokat, ahol egy sima járgányt is könnyű odacsapni. Nincs mese, mindenki béna[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #23283 üzenetére
Hogyne lennenek szarok az utak.
De ha nem is 100-al (mert az szabalytalan ugye...), de a megengedett 70-el siman vegig lehet menni gyari futomuvu autoval.
Ultetes mas, olyankor nyilvan figyelni kell, de mindig van olyan resz, ahol lassitas nelkul tudsz haladni.
Ahogy joval korabban irtam rola, pl. a nepligetnel a konyves kalmanrol az ulloire jobbra kanyarodva (a buszvegallomasnal) pl. leert ultetve, kemenyitett gatlokkal is, erre is van megoldas, a kanyarodo savba csak a legvegen kell besorolni, amivel mar kikerulod az aszfaltgyurodes nagyjat.
Persze az gaz, hogy nem lehet csak ugy menni, ahogy akarsz, hanem kerulgetni kell.Rvilike: leirtam mik voltak.
Nekem csak ultetettel volt gondom.Mekkora az altalad emlitett ket autonak a hasmagassaga?
Azert kerdezem, mert 11,5 cm-vel mar rendesen figyelni kellet, ahogy pl. fent irtam, de ugy elkerulheto volt, viszont most 14 cm a gyarija, es nem nagyon figyelek ra, mondjuk rutinbol mindig a jobb savot valasztom.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Pár napja itt parkolt az Andrássyn, jól lecsekkoltam
-
-
tomiii.
aktív tag
Nagyon lassú, inkább kéne egy 36 éves Ford, ami 2,1 alatt futja ezt. Ahhoz legalább van hátsó lámpám és szélvédőm tartalékba. Ezzel megmutatnám neki, hogy milyen színű a zöld esernyő.
(#23291) bitpork: Tényleg, elfelejtettem, hogy ezeket oda kell csapni, szerintem sikerülne nekem is.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Most inkább fogalmazok úgy, hogy ez a kedves, csodálatos autó, de tudjátok, hogy mit kell a szavak helyére képzelni... Szóval a drágám ma reggel legalább 15 másodpercet forgatott, míg beindult. Haladunk-haladunk. Eddig csak attól kellett tartanom, hogy hidegen néha leáll, utána megnyugodhattam. Aztán jött, hogy már autópályán sem lehetek teljesen nyugodt a rossz hatos miatt, most pedig reggel már pluszban azon is aggódhatok, hogy egyáltalán be fog-e indulni. Még szerencse, hogy vettem új akkut bele.
-
Promi
aktív tag
Mostanában hideg motorral elindulva kuplungot lassan kiengedve elkezd rángatni az autó. Kb. 5perc után mikor már bemelegedik akkor már nem rángat. Lehet, hogy kuplungot kell cserélnem?
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #23292 üzenetére
Viccen kívül pont előtte nap néztem ezt a videót, aztán nézem másnap hogy áá itt egy ilyen pont.. csak néztem a műszerfalon, hogy F12faszomtudja valami más van ráírva, mondom ez mégse az.
-
hroberto
veterán
-13 volt ma reggel. Öntsek valami dermedésgátló löttyöt a tankba? Mert még hidegebbeket mondanak. Spuri adalékot javasoltak nekem. Jó az, vagy esetleg valami mást?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-