- ArchiCAD és Artlantis topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Facebook és Messenger
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz MunezXBK #17990 üzenetére
Úgy tudom ez saját motor a toyotánál, de jártam vele úgy párszor hogy mi a p*csa, mitől nehezedd el a kormányzás...
A használható nyomtékosdi/érzésre mennyire menősdi megállapítások meg elég csalókák lehetnek.
Érzésre nem megy rosszul az 1.6 CR Octavia (90), azonos fokozatban talán picikét jobban gyorsul mint az enyém; de ha bátrabban nyúlunk a pedál+váltóhoz, akkor körbeautózom a sajátommal (90 lovas 2.0 HDi Partnert dettó). Na most akkor melyik megy jobban?
Ráadásul egyéb tényezők is 'zavarhatnak', a kollégák 90%a szerint jobban megy avérszegény101 lovas 1.6 szívó Focusunk, mint a 140 lovas hatos váltós 1.8-as Civicünk ; vagy haverom esküdözik hogy jobban ment a 1.6 75 lovas Cordobája a mostani 117 pacis 1.8 Picassójánál (papíron is másfélszer annyi idő kell a seatnak a százhoz). Kilátás, zajcsillapítás, futómű, váltóáttétel, gázreakció mind módosít az érzésen.Szerintem kényelmesebben vezethetőek, rugalmasabbak a turbósok (azaz a dízelek is), pont.
szerk: Azt meg hogy maximum mire képes, azt a teljesítmény rovatban lévő szám mondja meg leginkább, és hasonló teljesítmény hasonló menést tud - ha ezt ritkábban is tudjuk elérni a szívó motorokkal a forgalomban.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html