Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Qru #173024 üzenetére

    Amúgy mostanában járkálok egy másik Caddyvel, egy mk3 ph2, 2014-es asszem, ebbe már az 1.6 TDI van, 75 ló, 225Nm, nem egy erőgép ez se, viszont a nyomaték miatt a gumit igencsak szereti csikarni. És téligumikkal megy és valóban elég kényelmetlen bent a városban a kereszteződésekben, körforgalmakban meglódulni vele. Egyből csikar, aztán már villog is az ESP és veszi el a gázt.
    Úgyhogy itt már én is azt mondom, hogy erre már kéne a 4S vagy a nyári.
    Ugye a mi 120Nm-es szívó egyenletes görbéjű szarravaló autóinknál semmi ilyen probléma nincs, az a felnit se lenne képes elkaparni az aszfalton, de 200Nm fölött főleg a turbós lórúgásokkal már kezdődik a móka.
    Kevés amúgy bele ez a 75 lóerő, nagy bódé, közepes súly, 80 fölött már ezzel is szar előzni és akkor még üres is volt.

    A mi Caddynk most parkolón van, a lánc már úgy kalimpál szinte összeér, a koksz olyan vastag, hogy 2500-as fordulat alatt gyakorlatilag szívó 1.2-es annyira nincs semmi ereje, mindig üvegelni kell. Már három hete ígérte a szerelő, hogy megcsinálja, azóta se jött el. :D
    Na az a 105 lovas TSI se egy erőgép amúgy. Csóró magyar mindig ezeket a fapad motoros vackokat veszi, de rühellem mindet. :U Fekszik is a gézpedál az összesben mikor én vezetek, mondjuk ezeknek az az előnye, hogy büntetlenül megtehetem a parkettát, mert nem egy Mustang egyik se. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák