- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #156844 üzenetére
Azt inkább felejtem A külseje még csak-csak elmegy, de a belsejét én nem tudom megszokni. Pedig próbáltam magam rábeszélni, hogy a Prius plugin lenne a legjobb. Az új P4 plugin tetszik, de nem létezik kb az a kocsi sehol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #156853 üzenetére
Kint parkol egy pont. Kintröl mar egesz jol nez ki, de a beltere meg mindig nemgyerebe... Nemreg ultem egy P4-ben (igaz nem PHEV-ben hanem simaban, de ha jol tudom ugyanaz a belso kb), valahogy nem ereztem jol magam benne. Mondjuk en az Auris beltereert sem vagyok oda tulsagosan. Igazabol ez az UX egesz jo bentrol de el kellene törni a kezet annak aki azt a ket rohadt szarvat tervezte a kormany möge... Na meg ugye a szent ora ami szerintem kizarolag a CT-ben nem letezik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Egy Contitech vezérműszíjnak mennyi az élettartama? (F Astra)
Illetve SKF szíjat érdemes venni, megbízható?Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
-
Phobion
őstag
válasz aero. #156858 üzenetére
Jogos: Opel Astra F, 1999, 1.6 benzin, X16SZR
Jelenleg Contitech van benne, 150 ezernél lett cserélve. Most tartok 220 ezernél. Ajánlott vajon a csere?
SZERK.: (Nem csak a szíj lett cserélve, hanem a komplett szett.)
SZERK2.: A 150 ezres csere 1,5 éve volt.[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #156855 üzenetére
+Gaben92
Nekem bejön, szerintem szép lett. De ez persze szubjektív. Ez a példány kifejezetten tetszik, de baromi drágák. Meg ennek már legalább van normális elektromos hatótávja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #156860 üzenetére
Az orra pofás, a fara, hát nemtom, Nagyon széles a sárvédő, duci lesz tőle, alatta meg ott vannak a kicsi kerekek. Még mindig azt mondom, hogy cuccoltak a japók, mielőtt ezt megtervezték.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Doki16
addikt
Golfon nekem is 205/55 R16 van. Komfortosabb mint 18-al, és nem mellesleg olcsóbb is. Tény, hogy 18-al jobban mutat, mint az ECO felniken. De hát valamit valamiért. 16-al jobban is fogyaszt, ls az nagyon fontos
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szada85
aktív tag
Csak érdekességképp, most egy hétig egy ilyen Nissan Qashqai-t kaptam céges útra, 1.3 DIG-T, 160 ló, 7 sebességes duplakuplungos váltóval.
Elég combos a felszereltsége, így nem kopog minden felület, amihez hozzáér az ember, söt kimondottan korrekt a minöségérzet. A motor elvileg a Dacia/Merga/Nissan közös öszvér, meglepöen normálisan mozgatja a kasztnit, 130-ról is értékelhetöen gyorsul, (német) pályán 170-180 km/h körülig egész stabil, felette azért már megérezni az építésmódját. 350 km-es cipözös pálya, majd némi városozás átlaga eddig 8,6 liter.
-
Richard!
addikt
Üdv!
Volt egy "találkozó" egy autó és egy gurulós kuka között. Kettő egy elleni szituáció alakult közöttük, ugyanis a szél is beszállt a buliba. A vita sajnos tettlegességig fajult, ugyanis a kuka belehasított az autó ajtajába. Kié a felelősség?Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Qtya123
őstag
válasz Magnum_ #156878 üzenetére
Pont a napokban olvastam - azt hiszem a totalcaron - , hogy az ember úgy ment oda az autójához, hogy ezt a belvárosban mindenhol szanaszét hagyott elektromos rollert találta eldöntve az autója mellett és ahogy nekidőlt letört egy darab a díszlécből.
Ott is az volt a jogász válasza a kérdésre, hogy a felelősség nincs rendesen szabályozva és így jártál.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #156873 üzenetére
Ma még csak a második nap van, eddig még bírja.
A váltó kevésbé, bár amennyire olvastam a tesztekben is emlegetik, "gyors" rükibe rakásnál tényleg olyat ránt, mintha szét akarna esni a DCT. Ugyanez R-böl D-nél, akkor is, ha stabilan áll az autó, tehát nem még gurulás közben próbálsz kavarni. Fura. -
stickermajom
addikt
válasz yodamester10 #156883 üzenetére
Látom akkor érdemes volt kiírnod aláírásba, hogy 204HP.
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #156883 üzenetére
Hirtelen ránézve a 12,7-nek örültem, aztán látom, hogy az nem liter/100 km...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
#89309696
törölt tag
[link]
Lol már. Régebben beszéltünk róla, hogy a buszon utazók telefonjait külön veszik az alkalmazások a forgalomtól. Hát ezek szerint a nagy lókukit. Nem véletlenül szoktam látni random helyeken piros csíkokat kihalt utakon. -
Gaben92
őstag
Na marad az UX még egy napig mert nem lettek kész. CT csoportban kérték, hogy írjak már pár sort, gondoltam bedobom ide, hátha valakit érdekel. Mivel CT csoportba ment elég sok helyen azzal van összehasonlítva.
Rövid verzió: alig várom, hogy visszakapjam a 8 évvel öregebb 158.000km-el többet futott autómat.
"Megnyertem még egy napra az autót mert az enyém nem lett kész. (Őszintén szólva nem vagyok meglepve, teljes szerviz + függönylégzsákcsere 8 óra alatt elég vállalhatatlan).
Az autó egy UX 250h sima fronthajtással, Comfort felszereltséggel és 4487km-el az órájában.
Maga az autó nagyobb mint a CT mindenféle kiterjedésben, és bentről még nagyobbnak érződik mert szűk. Konkrétan kevesebb hely van benne mint a CT-ben. Ez onnan jön, hogy a szélvédő csapottabb emiatt közelebb van a műszerfal és a kormány, viszonylag mélyen ülsz benne mert alacsony a tető, a középbox meg nagy. Konkrétan klausztrofób kicsit. Viszont az ülése nagyon kényelmes.
A ballonos téli gumikkal az úthibákat szépen kirugózza de mivel magas mint az Eiffel torony sokszor olyan mint ha hajókáznál. Billen erre-arra, nagy féknél is bólint sokkal jobban mint amit megszoktam. Gázra ugrik szépen, egész jól gyorsul és mindezt kifejezetten halkan teszi. Kicsit nekem még problémás a pedál mert nem vagyok hozzászokva, hogy billenős és rohadtul nem érzem még hogy kéne kezelni (innen is csókoltatom aki kitalálta ezt a fajta pedált).
Aki a kormány mögé betervezte azt a két szarvat annak külön hely van fenntartva a pokolban. Az egyik kapcsoló az ESP-t lövi le (ez mondjuk plusz pont, hogy van) a másik viszont az ECO/Normal/Sport kapcsoló amit kifejezetten szar kezelni ott. A középboxon van egy külön kezelő a médiaegységnek pontosan ugyanazokkal amik a kormányon is vannak. Értem én, hogy az utas is érje el a hangerőt, tudjon léptetni, stb, de ha ezek a gombok ott vannak jobb kéznél akkor mi a picsának kellett még feltenni a kormányra is őket? Húsz(!!) gomb van a kormányon azok is gyökér elrendezéssel. A kormány érzetre amúgy nem tudom még, hogy jó vagy nem. Tapintásra jó, de olyan mint ha belül üreges lenne és össze lehetne nyomni. Furcsa.
A touchpad... Na a másik hülye mehet a haverja mellé a pokolba. Szar helyre van elhelyezve, ha a könyöklőn ha pihen a kezed akkor konkrétan lefelé kell nyúlni érte és ujjbeggyel tudod baszgatni csak. Tegyetek egy magsabb ételhordót a laptop elé, tegyétek rá az alkarotokat és próbáljátok ki milyen kezelni a touchpadot. Ezt még spékeljétek meg azzal, hogy alulról rugdossa az ujjad (haptic feedback) és fizikaileg kell lenyomni ha meg akarsz nyitni valamit. Konkrétan botrányosan szar, nem csodálom, hogy dobták és visszatértek a tekerős megoldásra.
Kezelőszervekről felemás érzéseim vannak. Ez a fel-le billentős gombok mindenhol megoldás néhol egész pofás, de mikor a klímán akarsz feljebb tolni valahogy természetellenes kéztartással tudod csak megtenni. Amíg le kell nyomni addig jó és kényelmes, felfele pont az ellenkezője. A műszerfalról felemás érzéseim vannak. Nem szeretem mikor csak egy nagy számot tol a képedbe, jobb szeretem a klasszikus mutatós verziót (digitálisban is, sőt!) viszont ezt leszámítva teljesen szép éles a képe, jelez minden fontos infót. De ez ugye ízlés kérdése. HUD nincs a comfortban pedig arra kíváncsi lettem volna milyen.
Egy-két dolog furcsa a CT után de ezekbe gondolom csak bele kellene szokni. Visszagurulásgátló például nem úgy működik mint a CT-ben, hogy fék lenyomásra aktivál hanem a ugyanúgy mint a VW-nél Auto-hold van. A váltón nincs B fokozat hanem S van helyette ahol lehet pakolgatni a sebességeket mint a DSG-nél, de váltófülek nincsenek. Arra még most se sikerült rájönnöm hogy tudom lekapcsolni a lámpákat. :D Ami érdekes (nem foglalkoztam vele), hogy ezen van egy plusz Auto mód a fényszóróknak. A tekerős részen csak Auto, helyzetjelző és a ködlámpa van (nincs off), de kar végét megnyomva van még egy plusz Auto funkció (gondolom automata távolsági) meg még egy bizbasz valaminek. Mindenesetre furcsa, hogy nincs lekapcsolt állás.
Tolatókamera képe éles, navigációs vonalak is jók, látszik a fejlődés. Viszont sokkal "halszemesebb" mint a CT-é mert nem lefelé néz hanem sokkal inkább hátra emiatt a széleken torzít. Nekem akkor tűnt fel mikor olyan helyen tolattam ahol mögöttem kezdődött egy domb. Nem jobb, nem rosszabb, csak más.
A legjobbat a végére hagyom (bár ez gondolom/remélem állítható. Tolatáskor nem pittyeg. Tudjátok mit csinál helyette egészen addig míg rükiben vagy? Ezt: PÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ"
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
yodamester10
őstag
válasz stickermajom #156884 üzenetére
Télen szolidan nyomjuk lopakodva
-
veterán
válasz yodamester10 #156883 üzenetére
Januári utolsó tankolás óta nálam 1,6 l/100 km, kb. 250 km. Csak Budapest, + 1x voltunk Pátyon ebédelni.
Lefotózzam, vagy elhiszitek bemondásra is? -
CactuS
Arcképgyáros
#napi1percesRacsing
Jövök az 51-esen hazafelé, mögém ér egy Juke Nizmo, aztán nekiáll gumit melegíteni, mint a Schumacher, miközben előttünk megy a tömött sor. Nyílik a dupla sáv a körforgalomba, megyek a belsőbe, körforgalom után a gyorsító végén már vagy 4 autó előnyöm van - hiába ez már nem úgy Nizmo, mint régen, kanyarodni nem tud -, de ezt javarészt ledolgozta azzal, hogy a szembe sávba, záróvonalon keresztül megelőzte a sort. Jön a városi rész, lassítok, 55tel 5.ben gurulok a belsőben, mert úgyis piros a lámpa, erre kivág a balra forduló sorba - záróvonalon át ofc - , megelőz üvegezve, majd tripla sáv váltás jobbra és a jobbra kanyarodóban eltűnik. Gondolom asszonynak otthon úgy adta le a HMCS híradóban, hogy megkúpolt egy Twingo RSt.
Az ilyenekkel, akik városban ennyire nem bírnak magukkal nem tudok azonosulni, hiába a móka, nem gondolja át, hogy mi van, ha pl valaki szintén sávot vált, kicsapja a futóművét azt telibe veri a zebrán a gyalogosokat...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #156894 üzenetére
Megyek szépen kifelé a körforgalomból, mögöttem a bömös, az mögött a merci...a bömös a seggemben, már készül feszülten előzni, szemből épp volt egy hézag, látom merci kivág mire a bömös feleszél, megelőz mindkettőnket. Merci mellettem el, de már kint van a bömös is. Cappa lassít, inkább menjenek... persze 500m múlva villannak a féklámpák, és persze utolértem őket, mert a fél hat időtája az műszakvltás... persze, hogy nem tudnak menni... de legalább megvolt a bmw vs. merci csata mára. Merci nyert.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #156892 üzenetére
Városban 11+, de ebben van hardcore felhasználás is. Még mindig azt mondom iV kellett volna a tdi helyett. Csak az még akkor nem volt rendelhető.
Gaben92: Lassúak, 2 óra alatt kész lett a 2 első + 2 függönylégzsák csere itthon. Pedig eléggé szét kellett kapni hozzá a gépet...
Felni: LOL! Van 4 gyári alu gurulóm, éppen felújításra vár (már van 3 éve ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Gaben92
őstag
De itt szakszerűen dolgoznak az előírások alapján. Nekem is hasonlóan szét kell kapni de ha jól tudom (bár nem tudom milyen állpotban volt épp mikor készült a kép), itt szinte kasztniig kell pucolni a gépet. Kormánytól előre lényegében semmi nem marad.
Többi dolog megvan 1-2 óra alatt, (lényegében minden ami folyékony és nem benzin vagy ablakmosó az lejön most, szűrők gyertyák, stb). CVT-hez nem tudom mennyire kell szétkapni a motort, hogy hozzá tudjanak férni.
800€-tól indulunk ha a féktárcsák maradnak és úgy adtam le az autót, hogy nézzék meg az első tárcsákat és az EGR-t meg mindent amit gondolnak és avatkozzanak be ha kell és elég ha akkor szólnak ha "a mutató túlfut a kétezren" Holnap meglepi lesz.
Jézus de kéne egy DeLorean.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.