- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- ASUS routerek
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Bittorrent topik
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Windows 10
- SkyShowtime
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz sugarforce #141845 üzenetére
-5hp, mert fékre vonatkozik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #141864 üzenetére
Most mindenféle viccet félretéve...
Az OEM betétek, amiket a ~12k-et futott Zimmermann tárcsákhoz társítottak február-március környékén*, elég pocsékak voltak, sokkal nyúlósabb lett, mint azelőtt. Eleinte volt pár izgi szituáció emiatt, amíg nem szoktam hozzá. Úgyhogy valóban, most már meg lehet állni.
Még egy fékfolyadékcserét kellene megejteni, porosodik a polcon az RBF660.* Beragadt a bal első nyereg, megégett a Zimmermann betét, cserélni kellett, de mivel nem sokkal azelőtt szabadultam a kórházból és nagy szükségem volt az autóra, a győri Honda Flicknél csináltattam meg SOS-ben.
(#141865) Qru: Dolgozhat az ABS.
Amúgy szárazon, egyenes vonalú fékezéskor qrva jól tapad a CC+, de azt hiszem, neked nem kell bemutatnom.(#141867) brumi1024: Az első indításra feltűnt még a barátnőmnek is hogy simábban jár.
Jazz ugyanez.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha már Shell és 95: első tankolásra Mol 95 ment a JCW-be, de a kézikönyv és a zinternet népe is írta, hogy 98+-t érdemes tankolni bele. Pénteken tankoltam még egyet Shellnél, 100-as VPowert. Az első indításra feltűnt még a barátnőmnek is hogy simábban jár. Kíváncsi keszek bejáratás után.
Fogyi amúgy 8.9 volt az első tanknál, szerintem fog ez még lejjebb és feljebb is menni, de meglepően korrekt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz brumi1024 #141867 üzenetére
Ha benzin és modern akkor szerintem a 3 féle 100-asból érdemes csak tankolni (MOL, OMV, Shell), legalábbis én mióta meg van az autó csak így teszek.
Évi 10-12e km-es futásnál kibírom. Főleg hogy a fogyi 5.5-6 liter között szokott lenni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz Motion_Blur #141832 üzenetére
A dobogó legfelső fokára én az elektromos kéziféket tenném.
Érdekes, a 2. GTI-mel ugyanez volt a helyzet, úgy vettem, hogy vélhetően egy kifolyt kóla miatt ragadt az elektromos kézifék kapcsolója, főleg az auto hold funkciónál; szerencsére nem ragadt be teljesen sosem.. Illetve ragadt a klíma egyik gombja is hasonló okból.
@ Doki: Nekem folyton az volt az érzésem, hogy az auto hold induláskor kicsit tovább tartja és így feszít egyet a hajtásláncon. Abban igazad van, hogy fárasztó 70 mp-ig a féken állni. A Volvoban hill hold van; ezt kellemesebb használni, finoman engedi el; viszont piros lámpánál nem működik.
@ Boldi: Frankó lett!
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #141870 üzenetére
Nekem is feszit a hajtaslancon, ha vizszintesben hasznalom, akkor erezhetoen rant az auton. Viszont meredek lejton nem, oda pont kell annyi tartas amig elkezd fogni a kuplung. Ezen csak az segit, ha sokkal lassabban engedem fel a kuplungot vizszintesben.
Viszont en szeretem az elektromos kezifeket, nem kell kart huzogatni, meg bowden es racsnipattogast hallgatni, driftelni meg ugysem akarok(de ha akarnek el lehet inditani kezifek nelkul is). Ha leontitek kolaval az ablakemelo kapcsolojat, akkor az fog akadni, megsem kivanjatok vissza a kurblit.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #141872 üzenetére
Pedig a Tiéd Audi... ezek szerint ugyanazt kapta, mint a VW.
A DSG-snél kuplungcsúsztatással - ugyebár - nem tudtam kísérletezni.Amit a Volvoban még szoknom kell: elektromos kézifék behúzása úgy történik, hogy benyomod a gombot; a kiengedése pedig úgy, hogy meghúzod a gombot. Fantasztikus.
Szerk: Nem a kóla miatt rühelltem, az csak ráadás volt. Én szeretnék kéziféket huzigálni, különösen egy GTI-n.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #141873 üzenetére
Szerintem ez egyszeruen abbol fakad, hogy nem tudja az auto mikor hol jar a kuplung es mekkora erot visz at, ahhoz kepest amennyire szukseg lenne a tartashoz, csak azt, hogy a pedalt egy ponton tulnyomtad-e. Szoval vagy vizszintesben rant es meredekben jo lesz vagy vizszintesben jo es meredeken visszagurul.
Viszont most mar el tudok vele indulni kb barmilyen korulmenyek kozott rantas nelkul, csak meg kell szokni, nem ugyan ugy kell kuplungozni, figyelni kell, hogy mikor enged ki a fek es mikor kezdi.
DSG-nel lehetne talan mas is, mert ott maganak vezerli a kuplungot.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Reggie0 #141872 üzenetére
Racsnipattogást én soha nem hallok, mert gombbal húzom fel.
Tboldi nyúlós Zimmermanjára: érdekes, hogy Astrán belül is mekkora a diffi. A H és a J sokkal határozottabban fog, a K nyúlósnak érződik az első perctől kezdve. Vajon azért van, mert asszony digitálisabban vezet én meg motorfékkel kigurulva féket kímélve?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Porsche-nal raszoktam a kezifekre, kicsit lejt ahol allok es hallom,hogy siman P-be nagyon terheli a valtot,hajtaslancot mikor leallitom es utana mikor P bol kiveszem.
Furcsa ez az auto hold is. Eleg proszto megoldas a visszagurulasgatlo helyett. Bmw-nel kulturaltan siman csak nem engedi vissza. Dodge-omnal is valami auto hold fele van , mikor gurulna visszafele akkor ha befekez nem a hajtassal kompenzal -
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #141875 üzenetére
DSG-nél finoman engedi, egyedül lejtőnél érzem, hogy kicsit lassabban enged mint a gyorsulás.
mod:
Gsx-rr: Subaruban Hill holder van, abban jól működik leszámítva, hogy néha behülyül és síkon is befog. Sajnos ez típus hiba, sokan inkább ki is kötteték a francba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Nah akkor most rondítok egyet. Utolsó fogyit
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Magnum_
nagyúr
Ha mar ilyen klubmatricakat dobaltok autoitokra, akkor aktiv klubtagok lehettek. Mikent vagytok aktivak ezekben a klubokban? Miket tevekenykedtek?
I humbly and respectfully decline™
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #141890 üzenetére
Én amúgy is akartam másikat az öccáz forintos zörgős helyett, ez a Würth táblatartó viszont nagyon frankó Herenden a nyári talin lehetett venni, olcsó az épp nem volt (3k a pár), de kapóra jött.
Minek vetted meg ha nem is tetszett?
Saint: Találkozókra járkálás, illetve nálumk van egy kártya aminek van egy éves díja, ezzel segíted a klubodat. Aztán ebből a pénzből lesz a nyári tali helyszíne, az őszi tali ami most 09.14. Kakucs ring, ésatöbbi
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #141894 üzenetére
Csinos, ezt miért nem láttam eddig?
bitpork: így így![ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz Magnum_ #141891 üzenetére
Napi szinten jelen vagyok az FB csoportban online, segítek a kérdezőknek...lesz tali megyek, több csoportot követek, az olcsóbb autók között még a tipo csoportban van a legtöbb autóhoz értő arc.
szabonagyur: ez lett megszavazva, mindenkinek nem tetszhet[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gzbotii
veterán
válasz MasterMark #141894 üzenetére
Milyen szép Fiat 126
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Honor Magic V2 - origami
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Politika
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- PlayStation 5
- További aktív témák...