-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Motion_Blur #140101 üzenetére
nekem is tetszik, a motorháztető pont ott domború és a tető pont ott homorú, majd, ha már az eladáson gondolkozom, akkor megcsináltatom, hogy megint tetsszen
tboy93: jó lett, a második képen néztem, hogy ezeken a házakon mit kell nézni
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #140104 üzenetére
Az alkalmi vétel volt.
A féknek kellene már végre nekiállnom, meg a lengéscsillapítók cseréjén is agyalok. Még annyira nem szarok, másfél évvel ezelőtt 60% volt elöl és 40% hátul*, de az újakkal biztosan javulna az úttartás.
* Elvileg most, januárban is kellett mérjék műszakin, de annak sajnos nem tudom az eredményét.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140100 üzenetére
Sokkal dögösebb tőle, még lehet megkockáztatnék mellé fekete felniket is.
Nálam most úgy tűnik, hogy pihen még pár napig a Twingo, mert úgy alakult, hogy ezzel tudok járni egy picit:
#140105: Pont azt akartam mondani, hogy a csík szépen hangsúlyozza az íveket a tetőn és a motorháztetőn is.
.[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #140107 üzenetére
hát most a kocsira a kötelező dolgokon kívül egy ideig nem költök, az én felnim az ilyen sima 16", ezekre az utakra pont jó, az előző autón sötét felni volt, azon szerintem nem volt rossz2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140111 üzenetére
A jó hír, hogy V6, a rossz, hogy orbitális dugó van a napi rutin ingában, sok öröm nem lesz, max. késő délután elugrom a fiammal kicsit hangoskodni.
Tipo egyébként milyen napi használatban? Flottában a linea annyira rossz élmény volt, hogy azóta se vettünk Fiatot, de kívülről elég guszta lett az új.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #140112 üzenetére
nekem tetszik, de sokakat zavar a nagyon rövid kiosztású 1-2-3, de nem igazán akarják megérteni, hogy az euro 6 d temp mellett egy 1,4-es 95 lovas szívóba ez kell, hogy lehessen vele haladni.
A kisvárosi fogyija sok hideg járattal 8 liter, 35fok klíma ugyanez volt 1x 9, 1x10 liter is, de a benzinkútra gyanakszom, országúti 6,5, autópálya 7,5-8 140-150-el.
nekem kényelmes és még ezzel is mindenki tötymörgő túrista, szóval felesleges ide erősebb. A pályára jól jönne egy kis + erő, mondjuk az 1,4 t 120 lóval, de én ezzel is elvagyok.
Az a stinger dugózni megint csak jó lehet, de legalább lehet durrogtatni2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #140116 üzenetére
A rövid kiosztás nem bűn, ha nem erőtlen. Lineaban a dízel botrányos volt, üvöltött, egyesben, klímával alig akart elindulni és rövid is volt a fokozat. Ugyanaz az 1.3-as dízel egy Astraban csöndes és viszonylag finom motor volt.
Stinger 4x4 fixen, hogy jól kapaszkodjon a dugóban. De legalább automata. Fogyasztását hagyjuk, amikor legutóbb nálunk járt egy ilyen, akkor többe volt a végén, mint egy 5.0 Mustang.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Megyek az útszűkületben már a negyedénél vagyok mikor a bunkóparaszt megjelenik a másik végénél jó lendülettel és esze ágába nem jutott, hogy neki kellene megállnia és visszatolatnia. Én mentem szépen tovább, ő is repesztett félúton találkoztunk, intek neki hogy akkor most szépen tolatsz vissza. Telik 10 másodperc nekiáll dudálgatni. Na abban a pillanatban már rántottam ki üresbe, nyúltam a kézihez, ajtókilincs, mondom kiugrok és kirángatom a kibaszott autóból laposra verem a fejét. De aztán elengedtem a kilincset, visszagurultam elengedtem. Azért egy lassítva felemelt troll középső ujj és
basszad meg a román kurvaanyádodaköszönéssel megillettem. -
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #140127 üzenetére
Mivel nincs kitéve szembejövőnek van elsőbbsége tábla az utcára így marad az, hogy aki már bent van az útszűkületben ráadásul a negyedénél, azt elengedjük és nem pofátlankodunk be elé, főleg nem erőszakoljuk vissza az út elejére. És még emelkedő is volt, őneki csak félre kellett volna állnia aztán továbbgurulni, nekem viszont újra meg kellett indulnom. Vannak a Kresznek íratlan szabályai, de egy bunkónak ezt hiába magyaráznád.
Ez egy sima egyenes útszűkület, a házak bástyái olyan közel vannak ezen a részen, hogy két autó nem fér el egymás mellett. Előtte és utána már elfér, ez egy 200m-es szakasz, semmi extra. Én már bent voltam, ő csak utána ért oda. Csak egy tipikus bunkó
fasz, mint a többi, ő menni akar akkor letarol mindent. Erősebb kutya baszik elv. Hát akkor basszál. Elengedtem inkább.
Ezek egy génből vannak, mint az a pickupos is akire rászóltam hónapokkal ezelőtt, hogy ugyanmár ne harmadikba bőgetve hatvannal menjen el a házam előtt a jobbkezes utcánál mert valakit fel fog lökni és az én kapumba száll bele pont. De akkor a kapuval verem agyon. Ugyanúgy hatvannal megy el a jobbkezes utcánál. Negyvenes tábla van. Nem tudsz vele mit csinálni, ezek Neander-völgyiek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz ΞΔGLΞ #140130 üzenetére
Nincs. Utólag belegondolva mondjuk kicsit felesleges is volt kiakadni rajta, mert ez egy tök alap szituáció, nem is szoktam foglalkozni vele, hanem ráhagyom aztán kész. Most valamiért ingerült voltam, mondjuk holnap viszem műszakira az autót az elég indok. És ottmaradni se tudok, pedig ott lettem volna, de délután kitalálták munkahelyen, hogy nem kapok mégse kimenőt arra a két órára, hanem jön utánam munkatársam és hoz vissza, munka után meg majd odavisz megint a kocsimért. Nem szeretem mikor az autóm fél napot ott van másnál, kezében a kulccsal. Szerelőnél se szeretem ott hagyni.
Meg hát az embernek golyói vannak, tesztoszteront termel, alapbeállítottság egy kis kakaskodás, nem lehet minden helyzetre 10-ből 11 alkalommal nyugodtan, átgondoltan és higgadtan reagálni.Reggie0
Igen ez is baj ha elengedem, de ha nem hagyom és megállok az út közepén akkor meg az idegbetegségét erősítem meg. Hiába nem Budapest és megy 50 autó összesen azon a szakaszon naponta, még így is bőven előfordul, hogy egy bunkó és egy stresszes (én ) összetalálkozik és épp a hangulat sem jó.Pickupnak aztán hiába kátyúzok. Egyébként már beszéltük 1-2 szomszéddal, hogy végig kellene menni az utcán, aláíratni egy kérvényt mindenkivel aki egyet ért vele és beadni az önkormányzathoz, hogy legyen 30-as övezet meg fekvőrendőr. De legalább fekvőrendőr vagy akkor macisajt arra a néhány kereszteződésre. Most csak egy példát hoztam fel a pickuppal, de amúgy ez általánosan elterjedt mint ahogy sok más helyen is az egész országban, a jobbkezüket sokan nem ismerik és a szélesebb/forgalmasabb út automatikusan "védett/fölérendelt" útnak van tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
TC olajcsere tipp. Szuper.
I humbly and respectfully decline™
-
forceberg
veterán
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Fő a környezetvédelem.
(#140132) Fehér Farkas:
Egyszer vagy 8-10 éve láttam az M5 Ecseri úti lámpájánál, amint az egyik autós az ablakot leengedte, majd egy hentes bárdot lóbálva hozta a rádudáló tudomására, hogy ne is próbáljon erősködni[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Régebben írták az SRS és SRP közti légzsákokról ugyanígy, hogy nincs semmi haszna és csak a kamu csillagokat növeli a papíron. Hát nekem azért nem mindegy, hogy a légzsák simán csak kipukkan vagy vezérelten próbálja ütközés erejéhez mérten kinyitni azt akár extra dolgokat is figyelembe véve (magasság pl.), mert nagyon nem mindegy a fejemnek. Írnak érdekes dolgokat és nem ez az első, hogy linkelve van.
Az új Husqvarna fűnyírótraktornak 30 óra az első olajcsere intervalluma és nem ír elő elsőre szűrőcserét, a második csere 100 óra akkor már szűrővel. A kereskedő aki egyben szerelő is mondta, hogy semmiképp ne hagyatkozzunk a gyári leírásra, 10 óra után olaj és szűrőcsere, következő 50 óránál. Úgyhogy nemcsak autóknál megy ez a hülyeség. Lassan a motorolaj élettartamos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Hát ez meg WTF?
Mondjuk mostanában láttam pár szervizkönyvet... és bakker ott sem értettem, hogy miért tartották a gyári ciklusokat.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
ja olvastam, szuper kis tanács, lehet nyaral az igazi olajdoki, ez meg valami helyettes, aki eddig az irodát takarította
forceberg: én csak olyat láttam, hogy a körforgalomnál Blellén volt valami nem egyetértés, a srác kiszállt és letépte a gyerek ablaktörlőjét, majd beleállította a szélvédőjébe.[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #140121 üzenetére
Ugyis nemfeltos autod van, el kell kezdeni visszatolni. Hatasos. Egyszer kenytelen voltam, miutan odajott rangatni az auto ajtajat...
nalunk is egyebkent eleg gyakori az ilyen szar szitu, emelkedo utca, lefele jovo oldalon parkolnak, de persze az ontudatosok nem szeretnek a kresz vonatkozo eloirasainak megfeleloen lehuzodni, ilyenkor jon a sakkozas, hogy akkor tessekszepen visszatolatni. -
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #140141 üzenetére
Én meg pont fordítva, húszas éveimben előfordult, hogy megcsaptam pár embert (igazából sokat), meg akadt aki erősebb volt és visszacsapott, ez ilyen, elkerülhetetlen. De ma már nem erőltetem, mondjuk alig hagytam el a húszas végét, de nagyon birka ember vagyok ma már, hiába vagyok nagy darab. Bunkósággal és idiótasággal még ma is nagyon hamar fel lehet húzni és van mikor meg is indulok, de aztán otthagyom inkább már. A végtelenségig ma sem tűrök el mindent, de tényleg nagyon jámbor lettem.
-
#89309696
törölt tag
Én ugyanígy vagyok a Megane-nal. Esztétikára egyáltalán nem sajnálom, olyan karcos már mindkét oldala, mint az állat a bokroktól, a motorháztetőre, autó tetejére simán rávágom a fém karabineres felszerelést... Szarok rá. Használati tárgy. Megkapja amit kell, műszakilag, biztonságtechnikailag mindig karban van tartva mert arra érzékeny vagyok, de aztán horpadás, karc, szőr, sár, hányás, csálén álló elemek egyáltalán nem érdekelnek. Olyan helyeken járkálok vele, hogy sírva fakadnának itt a topikban a többiek. De én minden autóval, a melóhelyen is ilyen vagyok. Ez traktoros ártalom, ehhez vagyok szokva, nekem az autó munkagép. Szerencsére a munkahely is alkalmas erre, mert a főnök pontosan ennyire leszarja az egészet. Elhiszem, hogy sokszor nem is szeretnek engem emiatt az alapvetően autószeretésre épülő topikokban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #140117 üzenetére
Stinger: gyerek imádta, majd kiugrott a bőréből, egyből autóztunk is vagy egy órát. Viszont ki kéne menni visszakaparni a murvát az utca végén, mert sikerült úszva megérkezni az egyik körben, de nem vettem el, ne nézzenek már b*zinak a szomszédok.
Illetve rájöttem, hogy mi nem tetszett ebben az autóban anno: halk. Ha akarod a hangját hallani, akkor taposni kell, úgy meg pillanatok alatt tilosban jársz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
fulton
addikt
Sziasztok
Szeretném a véleményetek kérni.
Szeretnék vásárolni jobb es bal első ajtozárat a Golf IV hez.
De nem igazán tudom milyen márkát lenne érdemes venni.
Blic
Jp
Bugiad
Metzger
Ridex.. es még van jópár.Előre is koszonom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND