-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz molnarpeter #119651 üzenetére
X1 20d. Honda dízel pont tud rosszalkodni, a nagy nyomatektol meg tud nyulni a lanc a 7gen accordban. A benzines viszont strapabíró.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Most volt évforduló KGFB meg Casco-nál. Előző féléves díj 49 500ft volt a Casco-ra, pár hónapja jött levél hogy a köv féléves 53 000ft lesz. Be is fizettem a díjakat, erre most mikor belépek a biztosító online oldalára, kiírja hogy még tartozok 2700ft-al. Hogy lett az 53 000ft-ból 55 700ft??? Mi az hogy 2x emelnek ezek a köcsögök?
Más is járt így mostanában?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #119650 üzenetére
Az a 10 szelepes 5 hengeres direkt befecskendezéssel? (290TD)
Azért az nem a legfinomabb, mégiscsak egy teherautó motorAutomata W210 kombit én is elfogadnék.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #119656 üzenetére
Én is úgy tudom az a Merci valaha gyártott legmegbízhatóbb dízele, meg valószínűleg már végleg.
Nem akartam, de 7k körül sikerült aerotwint venni ma. Agyf*sz, első törléstől fogva nyikorog. Ezután maradok a kínaiaknál, azok faszák, 6 hónapig töröl, de addig jól. Meg van vagy 2k a pár.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz aero. #119658 üzenetére
4db Bosch Aero Twint vettem, 2db-ot a Golfra, 1-et a Jazzre egyet pedig az Alfara.
Mind hulladek volt, ugyhogyo ki merem jelenteni hogy az egesz egy kalap szar.
A Giuliettan lecsereltem Micheline, az egy elmegy kategoria. Az Insigniara pedig Hellat tettem, az pedig egesz jo eddig. (Vettem tartalekba egy Bosokot is azert.) -
nagyúr
válasz footy #119662 üzenetére
Ami másnál jó, nálad nem az kalap szar. Most így nemértem, jó?! Komolyan írtam, hogy itt a példa a lábunk előtt: vagy Fos a gyártási minőség, illetve rapszodikus, vagy pedig ennyire eltérő minőségűek a szélvédő üvegek, vagy nem mind1 a törlő guminak, hogy milyen erős a rugó ami az üvegre szorítja.
Az biztos, én annyit szívtam a Civicnél a Bosoko-val, hogy nekem elment tőle a kedvem, de mivel annyira sok embernek bejön nem fogom szarozni saját negatív tapasztalat ellenére se.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
Érdekesen indult ma reggel a J, félig befulladt indítózás után, ahogy megrántotta a bódét még a kipufogó is csattant valamin. Pedig -2 volt csak, nem kéne, hogy problémát jelentsen. A tompítottra gyanakszom, mert ON állásban van hagyva, lehet nem tudta olyan hirtelen emelni a fordulatot ahogy kapcsolt a lámpa. Minden esetre mondtam asszonynak, hogy marad a kapcsolgatás.
-
Magnum_
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz tboy93 #119606 üzenetére
Gyerekek én felgyújtom ezt a szart. Tegnap elhoztam a szerelőtől, megcibáltam a bajszát, ment rendesen. Kirpróbáltam többször, elmentem vele anyámékhoz, haza, minden rendben volt.
Erre reggel alig akart beindulni. 10sec inditózás és semmi. Megint indítózok, beindul, lefullad. Harmadszorra összeszedte magát. Úton a munkahelyemre nem tűnt fel semmi hiba, viszont miután leállítottam és megpróbáltam újra beindítani, megint hosszú másodpercekig csak tekert az önindító...
Ideje keresnem egy rendes autóvillamosságis szakit
Amit eddig cseréltünk:
- ac pumpa
- benzinszűrő
- komplett vezérlés, tömítések
- olaj, szűrő
- légtömeg mérőFél autó új már
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #119668 üzenetére
Akkor egy regeneráló töltés nem ártana. Vagy legalább egy hosszabb autópályás utazás.
#nincsbennetarcsi
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #119681 üzenetére
Kettő is van a gőzösben, az öreghez én már nem viszem többet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #119675 üzenetére
Áá, az semmi ha városban mész. Tedd fel töltőre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #119686 üzenetére
Ha okostöltő akkor nem kell kiszedned, töltheted nyugodtan az autóra kötve. Faterom régi orosz töltőjét mondjuk nem merném autón lévő akksira kötni azért.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz stickermajom #119689 üzenetére
Eddig 4 autót (Saab, Golf7, Corsa D, Ignis) töltöttem a lidissel, nem kötöttem le az akksit; egyik se gyulladt fel.
A Corsában a lemerült és döglődő, 10 éves gyári akkut közel egy napig töltöttem vele mire végzett.
Szerk: a Golf esetén a negatív csipeszt a gyárilag az akku mellett kialakított töltőpontra tettem; a Corsában a motorblokkon lévő "pöcökre", úgy rémlik, ilyen minden Opelen van és ide kell csatlakoztatni a negatívot.
[ Szerkesztve ]
-
mandras81
senior tag
Kéne gyors segítség. Ha ismeretlen hibakódot dob az OBD, az mi lehet? A szervíz sem tudja.