-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ΞΔGLΞ #117600 üzenetére
Múltkor még csak a lázas gyerek miatt mentél 200-al, most meg egy videó kedvéért, amit te vettél fel mobillal vezetés közben, valami okod mindig van 200-al menni...
200 km/h 55 métert teszel meg másodpercenként, ha csak 2 másodpercre lenézel 110 métert teszel meg, elég egy kátyú...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
válasz ΞΔGLΞ #117600 üzenetére
Én csak azért mondom, mert részt vettem olyan kutatásban, ahol a mobilozás és a menet közben való ivás (nem alkohol) vezetésre gyakorolt hatását nézték. Rántópadon pl. esélyed sincs megfogni az autót, ha az egyik kezed foglalt, pedig ott tudod mi fog történni és fel vagy rá készülve.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz stickermajom #117604 üzenetére
Elhiszem és bár tudom nem jelent semmit, ha valami hirtelen beüt, de egy belátható pályán ahol szinte egyedül vagyok, meg azért mögöttem van több, mint 1 milla km és ebbe egy koccanás nem volt, szóval van "némi" rutinom, hogy hol lehet taposni neki biztonságosan.
ja de törtem, amikor versenyeztem 90-es években, akkor xarrá törtük az ezerketteseket a mecseken, de hát az benne volt a pakliban. -
Doki16
addikt
válasz Integrale #117584 üzenetére
Nagyon durván tud kormos lenni. A dízel euro 5-ös Passatom kipufogója fémtiszta volt. A mostani euro 6-os Auris HSD kipufogója meg egy merő korom. Egy jó dízel nem kormol. A benzines meg mindig kicsit ilyen lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szőröscica
addikt
Mai fogyi. Megjott a hideg es reggel, este kegyetlenul beallt a varos. 6km maradt az akkuban, de utkozben nagyon keteselyes volt, hogy hazaerek-e vagy sem, igy a nullason inkabb bekapcsoltam kicsit a benzinmotort, hogy be tudjon melegedni, ne csak 1-2km-t menjen.
Ha kevesbe futok, tuti meglett volna, de nagyon hideg volt, felcsavartam maxra a futest, mert azert annyira soher nem vagyok, hogy vacogva utazzak.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha igen, akkor sorry...
A bűnügy gyanúsítottja, egy fiatal férfi egy héttel ezelőtt ittasan vezetett Érd utcáin. Az autójával a megengedett sebességnél lényegesen gyorsabban haladt. A férfi vezetői engedélye egy éve lejárt.
Amikor a Bajcsy-Zsilinszky úton a gyógyszertár elé ért, észrevett egy gyalogost, aki az úttestre lépett. Enyhén balra húzta a kormányt, ám így is elütötte a sértettet, aki az ütközéstől kb. 58 méterre az úttestre zuhant. A férfi áttért a szemközti sávba, ahol frontálisan ütközött az ott szabályosan haladó tehergépkocsival.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #117610 üzenetére
Szuper.
-
sagesz93
addikt
válasz szőröscica #117610 üzenetére
Amúgy ha nem megy a fűtés, azért a szellőztetés megy, vagy az is energiát emészt fel? Ilyenkor a párásodás stb. nem gond?
-
szőröscica
addikt
válasz sagesz93 #117615 üzenetére
Minden attól függ, hogy milyen hőfok és ventilátorsebesség van beállítva.
Ugyanolyan, mint egy normál autó. Ha hideg a víz az autóban, akkor bármilyen hőfokot állítasz be, hideg levegő fog bejönni, vagy a ventik kikapcsolásával úgymond lezárul az autó, megszűnik a szellőzés. Ha bekapcsolod a fűtést, elkezdi melegíteni a vízkört és jön be a meleg. Ha felmelegedett a víz és kikapcsolod a fűtést, de a beállított hőfokon nem változtatsz, akkor addig fújja a meleget, amíg tudja - szép lassan egyre hidegebb fog bejönni. Ha lejjebb veszed a hőfokot, akkor nyilván hidegebbet fog befújni. Ha a benzinmotor is megy, annak a veszteséghője melegít, mint egy sima kocsiban.
Amúgy nyilván, ha nem fűtesz, párásodni fog az autó. Nekem átmeneti időben az vált be, hogy Eco módot használtam, ilyen kisebb ventilátorsebességet és gyengébb fűtést csinál, de a klímát már bekapcsolgatja, ha érzi, hogy párásodik az utastér. Azért pár perc alatt így is jól felmelegíti a vizet, szóval én váltogattam az Eco és a kikapcsolt módot. Utóbbiban erősebb ventivel befújta a meleget, de hűlt ki a víz, szóval idővel újra be kellett kapcsolni a fűtést. Ez a biztonságot nem rontja egyáltalán, és a komfortot is csak minimálisan.
Amúgy leszarhatnám, és 5-10km hatótáv beáldozásával fűthetnék mint az őrült, de fázni így sem fáztam egy pillanatig sem, és amíg nem muszáj, én tényleg nem akarok benzint égetni, legalább lakott területen belül nem. A reggeli előfűtés viszont nagy királyság, meleg utastér és ülések várnak induláskor.
De az Ampera fűtése nagyon ódivatú, kb. mint egy merülőforraló. Komolyabb villanyautókban hőszivattyú van, az sokkal kevesebbet fogyaszt.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ΞΔGLΞ #117617 üzenetére
Mint írtam, megértettem és elfogadom. Igazatok van, mert semmit nem lehet kiszámítani előre.
Bár a magamat filmeztem kijelentés már erős, mert ez nem szelfi volt. Mindegy...
Emiatt le is lőttem a videót és fsz voltam, hogy egyáltalán kiraktam ide, az illetékes meg akinek készült, bőven elég, ha teszteli.
Lapozzunk... -
szőröscica
addikt
válasz ΞΔGLΞ #117619 üzenetére
Szerintem nem a videó megosztása volt a butaság, mert talán így a reakciókból kicsit tanulsz. Viszont el nem tudom képzelni, hogy millió km-el a hátad mögött hogyan nem fogod fel ennek a mobilozásnak vagy egy kézzel vezetésnek a veszélyét.
Sokkal kisebb tempónál csak a navigációra pillantás is rendkívül balesetveszélyes helyzetet tud teremteni. Nem hiába egyik kedvenc extrám a HUD.
Nem szívom tovább a véred, csak légyszi máskor ilyet az utakon ne. Akármiért is csináltad, szerintem nem éri meg a kockázatot, menjen el az illető szervizbe a kocsijával, ha úgy érzi, hogy valami nem jó.
-
nagyúr
válasz szőröscica #117620 üzenetére
Én ma este a fszom eső miatt tök pötty oldalablakon alig láttam ki és majd nekimentem egy taxisnak (kanyarodott az út balra ő szemből jött) mert nem is láttam... Utálom az esőt...Legközelebb lehúzom az ablakot az leviszi a vizet. De fáztam...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #117621 üzenetére
Oú... Hasonló volt ma nekem is. Este, hazafelé az esőben én is jó párszor azért szívtam a fogam. Van Glaco az ablakokon, de a tükörlapon a vízcseppek azért zavaróak (meg az albakon is voltak + párásodott is kicsit).
Mennyire volt durva a "találkozás"? Gondolom azért nem érintőre vettétek egymást..
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #117625 üzenetére
Elso autom twingo volt (imadtam, szuper volt), volt clio3, nem soksig, az egy fos volt.
Ja, nekem se kell amugy.
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #117623 üzenetére
Nem volt érintés de nem sokon múlt... Dühös is voltam magamra. Siettem asszonyért és nem húztam le az oldal ablakokat a kézivel.
Szent: Szedánokon ugye nincs. Kombinál nem lenne nem látnék ki hátra. Civicen hiányoltam, 9 genen már lett is.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F_Zolee
veterán
Aki kalkulát kgfb-t hol jött ki a legolcsóbban?
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #117625 üzenetére
5 ajtós Corollán volt, de ott sem volt létszükség, IS-en nincs, de nem is érzem nagy hiányát... Meglepő módon az MX5-ön sincs.
Same rules apply!
-
szabonagyur
félisten
válasz F_Zolee #117631 üzenetére
Érdekes ez elvben be lett tiltva, hogy újrakötéssel olcsóbb. Én amiket kötöttem családon belül nem lett olcsóbb egy újrakötés miatt, ugyanazt dobta fel az oldal mint amit kiküldtek.
Más: tesóm sajnos leszántotta egy Vitara oldalát Kárbejelentő kitöltve, elismerte a hibát. Neki is be kell jelenteni a biztosító felé a dolgot?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #117635 üzenetére
Majd bemegyek rákérdezni, mert online felületen gyerek kedvezmény is van meg kérdés az állandó lakcím meg a forgalmi szerintit hogyan nézik.
-
bozont
veterán
Pedig az tűnt logikusnak, hogy szépen összekopnak és nincs probléma. Azért sem erőltettem a cserét utána. De inkább én cserélem az egészet, az a biztos. Biztos ami biztos, veszek egy mérőórát is hogy úgy kerüljön fel a tárcsa ahogy a legkisebbet üt.
Van valami ajánlott párosítás amúgy? Én elsőnek Zimmermann tárcsát és betétet gondoltam. Esetleg Ate, de az mondjuk drágább.
-
-
válasz Doki16 #117607 üzenetére
Ez annyira gáz. A mercim, amibe a 80-as években fejlesztették a motort 1 évig volt meg. 13e km-t tettem bele, egy árva másodpercig sem takarítottam soha a kipufogóját, mindig fémtiszta volt, a külseje és a belseje is. Most mi ez a sok retek, ami minden autó kipufogójt ellepi? Méghogy fejlődnek a motorok. Elvileg azok jobban szennyeztek (240g/km körül lehetett, akkoriban még nem mérték) és mégsincs korom?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #117635 üzenetére
Szerintem nem kell, de én bejelenteném a helyében, talán gyorsabban fog haladni az ügy.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #117627 üzenetére
Amióta ez a kocsi van meg azóta csak egyszer voltam autópályán. De gyanítom, hogy Hollandiában végig pályán élte az életét, mert 2,5 év alatt rakott bele az előző tulaj 166e km-t.
(#117639) aero.: Nem értek ehhez a részhez azt hozzáteszem, de szerintem ez nem ilyen egyszerű mint ahogy leírtad. Gyanítom attól, hogy kormos a kipufogó nem egyenlő azzal, hogy nagy a károsanyag. Ezek mért dolgok, nem véletlenül Euro 6-os ez a motor. Nagyon szígorú szabályozásnak kell megfelelnie, hogy tudja azt a 90g/km-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
stickermajom
addikt
Facebookra felkerült egy 8 szelepes 1.3 Swift 4x4 picipénzért. Nem mondom, hogy nem gondolkodtam el rajta. Legjobb low budget hójáró lenne, hegesztett difivel, meg egy lámpasorral elöl.
-
barnam_
nagyúr
válasz stickermajom #117644 üzenetére
Nekem is eszembe jut minden tél kezdetén
Még egy Syncro-s, vagy Torsen-es VW is jó lehet, bár utóbbi csak a Passat B5-ben van tudtommal. -
nagyúr
Azt kell mondjam a Kleber téligumim sokkal halkabb és kényelmesebb, mint a Conti nyári. Csalódott vagyok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!