Hirdetés

2019. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-02-21 09:47:54

IT café

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32) csaba951 válasza LLam (#7) üzenetére


csaba951
(PH! kedvence)

cgminer

Próbáld meg úgy, hogy kiszeded a --shaders 1600 kapcsolót, és beteszed a --thread-concurrency 8000 kapcsolót!

Ma jöttem rá, hogy szerintem hibásan paraméterezi be a --shaders kapcsoló alapján a programot. Nekem ezzel kb. 10% HW hibát adott ki (de csak az alsó részen, felül a HW: 0 volt!). A kártya shaders száma alapján paraméterezve a --thread-concurrency kapcsolót viszont teljesen jó lett. Ez a szám HD 5xxx esetén a shader szám ötszöröse, HD 6xxx - HD 7xxx esetén a shader szám négyszerese legyen.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.