Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricsiii1992

    tag

    válasz Geller72 #16548 üzenetére

    Na egy érdekes téma :) A fő gond inkább, hogy ha leállítod nem kering tovább az olaj, hanem megáll az 5-600C-os turbóban, és ráég a turbó tengelyre. Az új motorokon már van erre külön elektromos szivattyú, ami leállítás után sem hagyja megállni az olajat, csak ha már visszahült a feltöltő. A cooler nem szól bele ebbe, az csak a töltőlevegőt hűti, nem a turbót

    (#16566) Reggie0 : szerintem se halhatna be a hőtől. Az pl sokkal rosszabb ha kilövöd a cgminert és másodpercek alatt visszahül a kari 80-ról 35C-ra. Áramszünetnél csak szépen nyugiba visszahül, nincs hirtelen hőingadozás. Inkább valami tranziens nyírhatja ki ilyenkor, nem feltétlen túlfesz a konnektorból, akármilyen feszültség ingadozás (áramváltozás feszt indukál) lehet. Tekercseken indukálódott feszültség a hirtelen megszűnő áram miatt stb. Szerintem pont a hőmérsékletes dolgot lehet kizárni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák