- Így oldaná meg a hallucináló chatbotok problémáját a Google, közbeszól az Intel
- A titkosítás és a gyerekek miatt csatáznak a Metával a britek
- JavaScript topic
- Bittorrent topik
- Már George R.R. Martin is az OpenAI-t pereli a ChatGPT miatt
- Asustor NAS
- Java programozás
- Synology NAS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #62 üzenetére
"Zipse (BMW atyaúristen) is teslafan, mivel arról beszélt, hogy az európai autóiparnak fel kell adnia a belépőkategóriát"
Zipse nem mondott ilyet.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #64 üzenetére
Ha levelet írnék minden hülyének aki töredék információk és rossz fordítások és a saját prekoncepciói alapján ír "cikket" akkor egész nap azt csinálnám és úgy sem lennék vele kész, egyrészt.
Másrészt az általad beidézett mondat nem igazán azt jelenti amit először állítottál, pláne hogy hiányzik a kontextus.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #68 üzenetére
Dehogy jelenti. Zipse az EUs ICE BAN potenciális hatásairól beszélt.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #74 üzenetére
Nem feltétlenül. Attól még hogy a rendkívül jómódú EU betiltja az ICE-t, sem Kína, sem az USA sem mások nem fogják megtenni.
Az EUs autógyártók a belépő kategóriában úgy tudtak nagy nehezen versenyképesek maradni, hogy a hazai piacra fejlesztett termékeket adaptálták a külföldi piacokra.
Ha a hazai piacon nem tudnak majd ilyen járműveket eladni, akkor külföldön sem tudnak majd versenyképes terméket kínálni.Zipse erre utalt.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #78 üzenetére
Ma már teljesen más világ van, mint amikor a Fiat megvette ezeket a cégeket, konkrétan még egységes európai piac sem volt, nemhogy globális jelenlét és verseny.
Mellesleg önálló Fiat sincs már, a Stellantis része.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #84 üzenetére
"már most sem képesek európai autógyártók versenyképesen gyártani olcsó kisautót, még belsőégésűt sem."
Ebben egyébként van valami.Teszt alatt a türelem.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #78 üzenetére
Közben változott a világ, és a FIAT Chryslerestül, Alfástul, Maseratistul vette meg a PSA. Mert az olcsó autókkal már a saját fejlesztésüket sem bírták- plusz amilyen szarul fejlesztenek, nem is csodálom- s francia technika lesz minden alatt.S a végére a FIAT se maradt olcsó.
#84 GhanBuri Ghan: Más se képes, a kínai se fog tudni, mert meg kell felelnie az elöírásoknak, amik midnen szart beleeröltetnek az autókba, a kisautókat egyszerüen túl drágává téve.
#93 Hieronymus: Szemrevételzéssel nem fogsz kiszúrni minden hibát, egy zártság ellenörzés bizonyos idöközönként kifejezetten jól jön.[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #95 üzenetére
EURO 6.3, GSR v2. és társaik.
-
btprg
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan #97 üzenetére
"De szerintem a gyártók nem is bánták ezeket az előírásokat, hiszen ez mind magasabbra helyezte a belépési küszöböt, azaz a saját piacukat védettebbé tette - a vevőknek pedig jó marketinggel el lehet adni, hogy mindez csupán értük, az ő érdekükben történik."
Na itt van a kutya elásva!
A nagy gyártók kifejlesztenek mindenféle überkomplex értelmetlen baromságot, és kilobbizzák hogy ez követelmény legyen minden EUban eladott autónál. Így ellehetetlenítik a konkurenciát, aki esetleg az agyonbonyolított értelmetlen szarok nélkül sokkal jobb ár-érték arányú terméket tudna előállítani. (Az valószínűleg csak a színjáték része, hogy az új EURO6.3 meg hasonlók miatt sírnak a gyártók, nekik ez elemi érdekük.)
Az egységsugarú user meg mosolyogva eszi a szart, hogy minden egyre biztonságosabb, egyre okosabb, egyre jobb.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #97 üzenetére
Olyan elektronika nem létezik, amelyik olcsóbb a be nem építettnél. Ellenben pl. január óta minden autóba be kell építeni az alkoholszondát, de nem kötelező használni, aktiválni.
Izé, nem bánták a gyártók? Akkor miért hisztiznek az EURO x ellen, miért kellett csalni a szoftverrel? Mennyire éri meg egy szívócső befecskendezéses szívómotor helyett egy közvetlen befecskendezéses, turbós, EGR-es, kettős lendtömegű, részecskeszűvel és AdBluval megáldott motort kifejleszteni, és eladni ugyanarra a feladatra?Egy adalék EURO 6.3 témában: a Stellantis, hogy ezt teljesíteni tudja, plusz a flotta fogyasztást is elérje, duplakuplungos váltóval kivitelezett MHEV rendszert fejleszt. Rohadt nagy szopás minden modellbe ezt implementálni, olyanba is, amelyik még maximum egy évet lesz utána a piacon. A vevő alig kap valami extrát, a gyár meg kidob az ablakon egy csomó pénzt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
it A BYD, a Nio és az Xpeng is nagy erőkkel terjeszkedik Európában, és nem ők az egyedüliek, ráadásul sokkal olcsóbb modelleket hoznak – a Münchenben tartott IAA egyre inkább az ázsiai gyártókról szól, ahogy a helyi autóipar is erre mozdul.
- Eladó egy új állapotú, garanciás YAMAHA AG03 USB külső hangkártya / keverő!
- Lenovo ThinkPad T490 - I5 8265U/16GB/512GB SSD/ Magyar bill/ÁFÁ-s IPS Kijelző
- Eladó egy új, bontatlan Govee RGBIC Night Light éjszakai fény/hangulatfény/bluetooth hangszóró!
- SAMSUNG 125CM LC49HG90DMRXEN 49" GAMER CSÚCS MONITOR ! akció
- SAMSUNG (LS28BG700EUXEN) 4K GAMER 144HZ MONITOR ! AKCIÓ!
Állásajánlatok
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest