Új hozzászólás Aktív témák

  • GhanBuri Ghan

    őstag

    Pedig Handrás idén is megmondta, hogy milyen kínai gyártók, azok se olcsóbbak.

    "Oliver Zipse BMW-vezérigazgató szerint a belépőkategória vagy eltűnik vagy többé nem európai gyártók szolgálják majd ki."

    Ó igen, ugyanez történt az európai ipar többi részével is: az optikában, a fényképezőgépmechanikában, a szórakoztató elektronikában a legnépszerűbb kategóriákat bekebelezték az ázsiaiak (akkor még japánok), az európai gyártóknak pedig megmaradt a nagyon szűk csúcskategória. Ahol a profit nem elegendő az érdemi fejlesztésekhez, így egy idő után vagy felvásárolták a céget, vagy már csak a márkanév ét belőle valamit (mint például a Hasselblad vagy a Blaupunkt)
    De az autóiparban is ugyanez történt Amerikában, a japán invázió után előre menekültek a SUVok irányába, feladták az olcsó szedánok gyártását, tekmészetesen oda is követték őket a japánok (koreaiak), hogy mára a hajdan az amerikai belpiacot teljes mértékben domináló nagy hármas részesedése minden eddiginél alacsonyabb legyen.
    Ha ez Zipse master planje, akkor cudar jövőnek nézünk elébe.

Új hozzászólás Aktív témák