- Sok a Huawei-meglepetés, de az USA szerint nem tudnak fejlett mobilt gyártani
- Így oldaná meg a hallucináló chatbotok problémáját a Google, közbeszól az Intel
- Hatalmas a verseny a Tesla új gigagyáráért, Musk nagyon elfoglalt
- Nagy pofont kap a TikTok az USA államaitól
- Kulcsember hagyja ott a Microsoftot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #47 üzenetére
Csak éppen a mennyiség, minőség, és súlyosság nem mindegy.
Dehát pontosan tudod te ezeket, csak beleragadtál egy védhetetlen álláspontod védelmébe, és nem tudod azt mondani, hogy "jó igazad van, tényleg szar volt". Pedig a tévedés elismerése jellemfejlesztő, próbáld ki!
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #52 üzenetére
Teljesen értelmetlen veled beszélgetni még a legnagyobb jószándékkal is
Neked midnenki, aki rosszat mond egy német autóról, az elvakult teslafan. Ostoba nézőpont és viselkedés, de felőlem, mindenki úgy hülye ahogy akar.
Szerencsére rajtad kívül mindenki tisztában van a valósággal, csak te vagy ennyire elvakult (meg a másik oldalon a tényleges tesla/musk-fanok. megérdemlitek egymást)
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
"Neked midnenki, aki rosszat mond egy német autóról, az elvakult teslafan"
Na látod, ez megint a szokásos hazugság.
Lehet negatív dolgokat mondani német autókról, miért ne lehetne. Lehet ezer okot találni.
Hazudozni, hülyeségeket kitalálni és azt terjeszteni, na azt nem kéne. Ebben nagyon erős az egész teslafan társaság. Nem hiába Musk az idoljuk.Teszt alatt a türelem.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #54 üzenetére
Tehát minden bugreportoló VW owner teslafan a neten, az ID3-at tesztelő német lapok is teslafanok, az 1 éves késés a productionben a software issuek miatt mind teslafanok miatt van, a VW saját kijelentései a szoftver problémák miatt is a teslafan VW alkalmazottak miatt vannak, a nem működő OTA frissítések is a tesla fanok miatt, stb
Hogyne. Nem semmi a kognitív disszonanciád. Pont mint egy teslafan
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Felmerült eddig néhány kérdés, amit nem sikerült eddig megválaszolni.
A legfontosabb..
Miért drágább Európában ugyan az az autó, mint Kínában.
1. Nem ugyan az. Az európai előírások sokkal több biztonsági felszerelést írnak elő.
2. Vámot kell fizetni. Ez változni fog, ha az EU-n belül is lesz gyártás.
3. A forgalmi adó minden járművet érint, ez nem érv. Kínában nem kell megfizetni mert export, Az EU-n belül fizetni kell.Nincs kiépített szervizhálózat.
Valóban nincs. Ezért már meglévő forgalmazóhálózattal indul a forgalmazás. Azt érdemes tudni, hogy az EV esetében nincs inspekció évente vagy kétévente. Akkor kell vinni a szervizbe, amikor az autó jelzi, haza akar menni. Nincs olajcsere, a szűrőket sem kell cserélni. Pontosabban van/lehet hűtőfolyadék, de azt nem kell rendszeresen cserélni.Az akkumulátor fejlesztésében versenyfutás van. A következő években sorra jönnek ki a fejlesztések olcsóbb és kedvezőbb tulajdonságú akkumulátorokkal.
Az EV gyártás nem környezetszennyezőbb, mint a hagyományos járműveké. Sőt. A motor és a kiegészítő egységei kedvezőbbek a belsőégésű társaiknál.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Ezekiell
veterán
válasz
Hieronymus #56 üzenetére
Azt érdemes tudni, hogy az EV esetében nincs inspekció évente vagy kétévente.
Ez azért nem teljesen van így minden gyártónál, pl a Nissannál kötelező éves szervíz van az EVknél is, ha az ember meg akarja tartani a garanciát.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
"az 1 éves késés a productionben a software issuek miatt"
Na látod, ez is baromság, egy szó sem igaz belőle. Az eredeti tervekhez képest maximum néhány hetet késtek.
"minden bugreportoló VW owner"
Minden termékben vannak bugok. Ez teljesen normális és hétköznapi dolog. Röhejes amúgy az egész ötlet, miszerint a VW "nem ért a szoftverhez" és emiatt "nem működik a navigáció". Ne röhögtess már kérlek, aki ezt állítja az sík hülye az autókhoz.
"nem működő OTA frissítések"
Na, már ilyen is volt?
Én azt javaslom neked hogy ne a bulvárszar szintű sajtóból tájékozódj a világról.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #56 üzenetére
Én nem vennék olyat gyártótól autót, ahol nincs éves kötelező szerviz.
Egyszerűen komolytalan.Teszt alatt a türelem.
-
forumpista
tag
válasz
Shadowbull #50 üzenetére
"Te érted a világot, a komplett német meg japán autóipar meg nem érti"
Tudod, a Nokia, Blackberry, Microsoft (+LG és Sony is ide tartozik) esetén is azt hallgattuk hogy ezek a cégek piszkosul értik ám a csíziót a mobiltelefonok terén és hogy ezeknek a cégeknek olyan szakember gárdájuk van hogy azzal random fórumozó véleménye nem veheti fel a versenyt.
És hogy amikor a random fórumozó azt mondja hogy k.rvára rossz irányban mennek a telefonok terén, akkor a random fórumozó téved, mert ezek a csillió dolláros fizetésü vezérigazgatók meg gárdájuk sokkal jobban tudja hogy merre megy a telefon ipar.
Aztán hol is van ma bármelyik fenti cég az okostelefon terén? Egy komplett iparágat vesztettek el, egy olyan iparágat amiből az Apple kb. a leggazdagabb cég lett a világon, szóval kb. csak egy Applenyi pénzt buktak el...
Szóval igen, tetszik neked vagy sem, elég sok példa van rá a közelmúltból, hogy random pistike a fotelból sokkal jobban látja hogy merre haladnak a dolgok, mint az elefántcsont toronyban ülő mamutcégek csillió dolláros fizetésű vezérigazgatói meg igazgatótanácsa...
Úgyhogy tartom magam a véleményemhez, mind a német mind a japán autógyártók bealudtak, és ha azt akarják hogy 20 év múlva is még mint jelentős autógyártók legyen jelen, akkor bizony piszkosul kapkodni kell a lábukat.
-
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #60 üzenetére
Az autóipar nem elektronikai ipar, teljesen másképp működik a kettő. Tök felesleges és értelmetlen párhuzam, igazából fogalmatlan okoskodás.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
Zipse (BMW atyaúristen) is teslafan, mivel arról beszélt, hogy az európai autóiparnak fel kell adnia a belépőkategóriát - mivel ott már nem lesz többé versenyképes.
Ezt a folyamatot már láttuk az USA-ban, utána jön szépen a többi kategória is.#61 Shadowbull
Kik laknak a szódásszifonban?
Buborék.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #62 üzenetére
"Zipse (BMW atyaúristen) is teslafan, mivel arról beszélt, hogy az európai autóiparnak fel kell adnia a belépőkategóriát"
Zipse nem mondott ilyet.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Shadowbull #63 üzenetére
Akkor írj egy levelet a cikk írójának, mert abban ez így szerepelt: "Oliver Zipse BMW-vezérigazgató szerint a belépőkategória vagy eltűnik vagy többé nem európai gyártók szolgálják majd ki."
-
arnyekxxx
veterán
válasz
forumpista #60 üzenetére
-
mepet
addikt
válasz
Shadowbull #61 üzenetére
Grat, nyertel!
Lenyomtad ot is rutinbol, ervek nelkul szemelyeskedve...
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #64 üzenetére
Ha levelet írnék minden hülyének aki töredék információk és rossz fordítások és a saját prekoncepciói alapján ír "cikket" akkor egész nap azt csinálnám és úgy sem lennék vele kész, egyrészt.
Másrészt az általad beidézett mondat nem igazán azt jelenti amit először állítottál, pláne hogy hiányzik a kontextus.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Shadowbull #67 üzenetére
De, pontosan ugyanazt jelenti
-
Shadowbull
addikt
Nézd, aki kicsit is érdeklődik az autóipar iránt az tudja hogy teljesen más a termékek komplexitása, a beruházásigény, teljesen mások a fejlesztési ciklusok, komplett más a termékek életciklusa, teljesen más a piaci és törvényi környezet és lehet sorolni tovább.
Semmiféle érdemi párhuzamot nem lehet vonni az autóipar meg az elektronikai ipar között. A nokiázás egy jól hangzó lózung, semmi más.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #68 üzenetére
Dehogy jelenti. Zipse az EUs ICE BAN potenciális hatásairól beszélt.
Teszt alatt a türelem.
-
válasz
Shadowbull #59 üzenetére
Miért?
Mit kellene ellenőrizni rendszeresen egy elektromos autón?
Az alapvető biztonságossági állapotát ellenőrzi a műszaki vizsga. De saját elhatározásból elviheted az autót ellenőrzésre. Például minden tavasszal és/vagy ősszel.
Olajcsere nem szükséges. Csak pollenfilter van. Azt meg önkéntes alapon lehet cserélni
A fékek nem a használattól fognak tönkre menni, hanem a rozsdásodástól.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
mepet
addikt
Szerintem sajnos nem ez az oka a draga autoknak. Hanem a nyereszkedes, a vegtelen nyeresegvagy.
Itt egy bizonyitek, ami hirtelen eszembe jutott: 24.hu: Már 4000 milliárd forintot lapátolt ki az országból az Audi
Jajj, szegenyek, ugy sajnalom oket, nincs eleg penzuk...Es ezek okosak. Orokre fenntartjak ezt az orult magas arat, pedig fele ennyiert is arulhatnak az autoikat. Mindig kitalalnak valamit, volt mar chipvalsag, globalis szallitasi nehezsegek, stb... Mindig van valami kifogas, miert nem tudnak szegenyek jelentosen arat csokkenteni... Az uj szoveguk, hogy mennyit koltenek az elektromos autoik fejlesztesere. Erted, azoknak az autoknak a fejlesztesere, amik sokkal egyszerubb felepitesuek a korabbiaknal...
Lasd a Toyota, aki elore bejelentette, hogy csokkenni fognak az eladasaik. Magyarul inkabb kevesebb autot fognak eladni a jelenlegi hatalmas marzs mellett, minthogy vegre csokkentenek az autok arat kb a felere...
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #71 üzenetére
Több oka is van.
Egyrészt a gyártó részéről teljesen legitim elvárás hogy rendszeres időközönként ránézzen az autóra, ezzel biztosítva azt hogy egy kisebb hiba nem fog később jóval nagyobb költséggel javítható garanciális problémát okozni. Az autó nem egy pár száz eurós telefon vagy egyéb, hiba esetén eldobandó cucc, hanem egy sokezer eurós, nagy értékű, magas komplexitású, tartós használati tárgy, a rendszeres ellenőrzés és karbantartás elemi jelentőségű, és akkor a közlekedésbiztonságról nem is beszéltünk.
Másrészt én mint tulajdonos szintén elvárom, hogy legalább évente átnézzék az autót, és ha kell javítsák. Én a saját autómat szakszervízbe viszem minden évben, a garancia lejárta után is, egyszerűen filléres tétel az autó értékéhez, értékvesztéséhez és egyéb fenntartási költségeihez képest.
A Tesla nem azért nem csinál kötelező szervizt mert annyira jófej és/vagy nincs értelme, hanem azért mert egyszerűen nem tudja végrehajtani, nincs elég kapacitása hozzá.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Shadowbull #70 üzenetére
Belsőégésűek tiltása nélkül is ugyanez lenne a végeredmény, de ezek szerint ezt nem látod át.
-
Shadowbull
addikt
1. Az Audi egy fillért sem vitt ki az országból.
2. Hülyeség hogy féláron is adhatná az autókat. Az az autóipari cég, amelyiknek van 8-10%-os nettó haszna már boldog hogy milyen sikeres. Hogy a fenébe lehetne felezni az árakat?
3. Az elektromos autók semmivel sem egyszerűbb felépítésűek, ez is egy jókora tévhit. Mellesleg az egyszerűbb felépítés nem jelent alacsonyabb fejlesztési költséget.
4. A Toyota nettó nyeresége az utóbbi időben 5% alatt volt. Hmm, micsoda extraprofit.Teszt alatt a türelem.
-
ViZion
félisten
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #74 üzenetére
Nem feltétlenül. Attól még hogy a rendkívül jómódú EU betiltja az ICE-t, sem Kína, sem az USA sem mások nem fogják megtenni.
Az EUs autógyártók a belépő kategóriában úgy tudtak nagy nehezen versenyképesek maradni, hogy a hazai piacra fejlesztett termékeket adaptálták a külföldi piacokra.
Ha a hazai piacon nem tudnak majd ilyen járműveket eladni, akkor külföldön sem tudnak majd versenyképes terméket kínálni.Zipse erre utalt.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Shadowbull #77 üzenetére
Ami, lássuk be, hülyeség.
Például a Fiat is az olcsó autói miatt tudta felvásárolni az Alfát, a Lanciát, a Maseratit és a Ferrarit - úgy, hogy közben elhanyagolható mennyiséget exportált Európán kívülre. -
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #78 üzenetére
Ma már teljesen más világ van, mint amikor a Fiat megvette ezeket a cégeket, konkrétan még egységes európai piac sem volt, nemhogy globális jelenlét és verseny.
Mellesleg önálló Fiat sincs már, a Stellantis része.
Teszt alatt a türelem.
-
mepet
addikt
válasz
Shadowbull #75 üzenetére
0.01Ft > 4000000000000Ft
-
mepet
addikt
válasz
Shadowbull #81 üzenetére
Oke! Pont.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Shadowbull #79 üzenetére
Csakhogy ez nem cáfolat.
És azzal, ha azt mondjátok, hogy "de az régen volt" azt támasztod alá, hogy már most sem képesek európai autógyártók versenyképesen gyártani olcsó kisautót, még belsőégésűt sem. -
Shadowbull
addikt
válasz
GhanBuri Ghan #84 üzenetére
"már most sem képesek európai autógyártók versenyképesen gyártani olcsó kisautót, még belsőégésűt sem."
Ebben egyébként van valami.Teszt alatt a türelem.
-
forumpista
tag
válasz
Shadowbull #69 üzenetére
Ez csak duma. A valosag meg az hogy amiota ezerszam epitik be az autokba a chippeket, sokkal inkabb elektronikai ipari termek egy auto sem mint autoipari.
Ha neked lenne igazad akkor a covid okozta chiphiany meg sem erintette volna az autogyartokat, hat kit erdekel hogy nincs chip, ez autoipar…
A nokian kivul soroltam meg vagy 3-4 mamutceget amelyik elbukta a mobilipart.
De a nokia amugy nagyon jo pelda konnyen juthat a Das Mobiltelephone sorsara a Das Auto is…. -
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #86 üzenetére
"sokkal inkabb elektronikai ipari termek egy auto sem mint autoipari."
Dehogy. Ettől nem lett elektronikai ipar belőle, nem lettek egy éves termékciklusok és nem lett 200 euró egy autó.
A gépészeti része semmivel sem kevesebb egy mai autónak mint régebben, sőt. Egyszerűen csak növekedett a komplexitás, a tőkeigény és a költség.*akkor a covid okozta chiphiany meg sem erintette volna az autogyartokat, hat kit erdekel hogy nincs chip, ez autoipar…"
Ha BÁRMILYEN alkatrész hiányzik, akkor áll a gyártósor. Tökmindegy hogy chip, kábelköteg, vagy fröccsöntött műanyag alkatrész nulla elektronikával.
"konnyen juthat a Das Mobiltelephone sorsara a Das Auto is…."
Természetesen. Az autóiparban már nagyon régen óriási a verseny, egy rosszul menedzselt cég simán tönkremegy és eltűnik, vagy felvásárolják. Nincs ebben semmi új, sok évtizede ez megy. A brit autóipar gyakorlatilag egy az egyben eltűnt, a svéd is, a maradékot megette a konkurencia. Az olasz is billegett sokáig, most a Stellantis része. Sem a VW, sem a Toyota, sem más nincs ettől megvédve.
De az EV átállás ilyen tekintetben semmi újdonságot nem hoz a számukra, az autóiparban semmi sem állandó és folyamatos a változás, ez csak egy újabb fejezet.Teszt alatt a türelem.
-
válasz
Shadowbull #73 üzenetére
"Egyrészt a gyártó részéről teljesen legitim elvárás hogy rendszeres időközönként ránézzen az autóra, ezzel biztosítva azt hogy egy kisebb hiba nem fog később jóval nagyobb költséggel javítható garanciális problémát okozni."
De ehhez nem kell szervizbe vinni a járművet. A fontosabb alkatrészeket automatikusan lehet ellenőrizni.
A belsőégésűek esetében is ezért alakult ki az öndiagnosztika igénye. Azokban az autókban bonyolult mechanika van. Ráadásul láncreakció szerű kárkövetkezményekkel. Egy vezérműszíj szakadás kinullázza az egész motort.
Az elektromos motorok karbantartásigénye nem jelentős. Sőt."Másrészt én mint tulajdonos szintén elvárom, hogy legalább évente átnézzék az autót, és ha kell javítsák."
Ebben ki akadályoz meg téged?
Évente viszed ellenőrzésre. A te dolgod. Ebben senki sem akadályozhat. Minek tenné?Kiváló műhelyeket tudok ajánlani, ha szükséges. Van amelyik már az elhasználódás előtt cseréli az egyszer majd elromló alkatrészeket.
Szerencsére jobban tudod, mint a Tesla. Aranyat ér közöttünk egy ilyen szakember.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Z_A_P
addikt
válasz
Hieronymus #88 üzenetére
A fontosabb alkatrészeket automatikusan lehet ellenőrizni.
Errol van szo, szervizben.
Fekek (csovek, fekfolyadek! amit par evente cserelni kene, mikozben egyesek buszken hirdetik 5 eve nem kellett semmi sem csinalni vele) futomu (szilentek, lengok, ne adj isten legrugok, stb), gumi, kerekcsapagy, klima, kabelkorbacsok, hutofolyadek, stb,stb[ Szerkesztve ]
OK
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #88 üzenetére
"A fontosabb alkatrészeket automatikusan lehet ellenőrizni."
Lehet a fenét. Nagyon szűkek a diagnosztika lehetőségek még egy EVnél is.
"Évente viszed ellenőrzésre."
Kivéve ha a gyártónak mondjuk nincs erre infrastruktúrája. Akkor nehéz.
"Szerencsére jobban tudod, mint a Tesla."
Hát ja, olyan is biztosan van. De a lényeg az hogy nálad jobban tudom.
Teszt alatt a türelem.
-
"Fekek (csovek, fekfolyadek! amit par evente cserelni kene"
A fékfolyadékot két évente kell cserélni.
A féktárcsa és fékbetétet valamint a fékcsöveket, szemrevételezés alapján kell cserélni. Ezeknek nincs meghatározott ritmusa.
A modernebb autókban van valami fékbetét kopást figyelő rendszer és jelez az autó, ha már kopott a betét. A féktárcsákon jelezve van a megengedett kopás mérete. De takarva van felszerelt állapotban.Önmagában az öt év még nem tragédia, ha legalább egyszer a fékfolyadék cserélve volt.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #78 üzenetére
Közben változott a világ, és a FIAT Chryslerestül, Alfástul, Maseratistul vette meg a PSA. Mert az olcsó autókkal már a saját fejlesztésüket sem bírták- plusz amilyen szarul fejlesztenek, nem is csodálom- s francia technika lesz minden alatt.S a végére a FIAT se maradt olcsó.
#84 GhanBuri Ghan: Más se képes, a kínai se fog tudni, mert meg kell felelnie az elöírásoknak, amik midnen szart beleeröltetnek az autókba, a kisautókat egyszerüen túl drágává téve.
#93 Hieronymus: Szemrevételzéssel nem fogsz kiszúrni minden hibát, egy zártság ellenörzés bizonyos idöközönként kifejezetten jól jön.[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #95 üzenetére
EURO 6.3, GSR v2. és társaik.
-
GhanBuri Ghan
őstag
Maga az elektronika és a szenzorok elvileg egyre olcsóbb, de igen, az emisszió és a törésbiztonság - utóbbi komoly súlytöbbletet jelent az autónak - amihez erősebb motor, futómű, fékek is kellenek, szinte egy kategóriával emeli a költségeket.
De az emissziós előírások teljesítése is tud drágítani, elég drága egy katalizátor önmagában. Rengeteg, egymásnak ellentmondó feltételnek kell megfelelni egy mai belsőégésűnek, ami mindenképpen bonyolítani fogja felépítését, és egyben költségesebbé is teszi.
De szerintem a gyártók nem is bánták ezeket az előírásokat, hiszen ez mind magasabbra helyezte a belépési küszöböt, azaz a saját piacukat védettebbé tette - a vevőknek pedig jó marketinggel el lehet adni, hogy mindez csupán értük, az ő érdekükben történik. -
Tasunkó
aktív tag
válasz
Shadowbull #75 üzenetére
Az az autóipari cég, amelyiknek van 8-10%-os nettó haszna már boldog hogy milyen sikeres
Az adataik nyilvánosságnak elérhető részei, miért lennének valósak? A nyilvánosság bármit elhisz, és azt sem tudja ellenőrzés alatt tartani, hogy mi van a felvágottban, amit megevett.Kérek egy számot a jútútú
-
A két dolog között van némi eltérés.
A gyártók haszna a könyvelési adataik alapján ellenőrizhetőek. A felvágott esetében Józsi bátyádnak, az akarata érvényesül.Az autóiparban is, mint minden más iparágban, több stratégia létezik. A legtöbb járművet eladó gyártó a Suzuki. Nem az egy példányon realizált haszon hajtaja, hanem a forgási sebesség. Azonos idő alatt minél több jármű találjon magának gazdát. Például a Bugatti és Bentley esetében a forgási sebesség nem játszik. Az eladott példányokon realizált haszon az életben maradás kulcsa.
A Bugatti többször is tönkre ment az utóbbi fél évszázadban, de sikerült megmenteni a márkát.PS:
Miért kell mindent fekete - fehérben értelmezni. A szürke árnyalaton túl a színek is léteznek.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
it A BYD, a Nio és az Xpeng is nagy erőkkel terjeszkedik Európában, és nem ők az egyedüliek, ráadásul sokkal olcsóbb modelleket hoznak – a Münchenben tartott IAA egyre inkább az ázsiai gyártókról szól, ahogy a helyi autóipar is erre mozdul.
- Dark Souls sorozat
- Politika
- Elérhető az iOS 17 RC, jövő héten jön a végleges verzió
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Új DELL Inspiron 16 Profi Fémházas Laptop 16" -25% AMD Ryzen 5 5625U 16Gb 512GB FULLHD+ IPS
- Új MSI Alpha 17 Gamer Tervező Vágó Laptop 17,3" -30% AMD Ryzen 7 5800H 16/512 Radeon RX6600M 8GB FHD
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" HD, I7-6600U CPU, 4-16GB DDR4, 128GB-1TB SSD, WIN 10
- Apple Watch Series S8 41mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciáv
- Bontatlan ÚJ iPad Pro 2021 M1 11" 128Gb Wi-Fi+5G CELLULAR 1év apple garancia Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átv
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest