- A Microsoft szerint egymást gyilkolják a tartalmakért az AI érdekében
- Kiderült, hogy mennyibe kerül majd a reklámmentes Facebook és Instagram
- Tarolhatnak idén az akciókkal a kínai online áruházak
- Tovább dúl a harc Hollywoodban az AI és a színészek között
- Hatalmas áttörést érhet el a gyártásban a Tesla
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan #97 üzenetére
"De szerintem a gyártók nem is bánták ezeket az előírásokat, hiszen ez mind magasabbra helyezte a belépési küszöböt, azaz a saját piacukat védettebbé tette - a vevőknek pedig jó marketinggel el lehet adni, hogy mindez csupán értük, az ő érdekükben történik."
Na itt van a kutya elásva!
A nagy gyártók kifejlesztenek mindenféle überkomplex értelmetlen baromságot, és kilobbizzák hogy ez követelmény legyen minden EUban eladott autónál. Így ellehetetlenítik a konkurenciát, aki esetleg az agyonbonyolított értelmetlen szarok nélkül sokkal jobb ár-érték arányú terméket tudna előállítani. (Az valószínűleg csak a színjáték része, hogy az új EURO6.3 meg hasonlók miatt sírnak a gyártók, nekik ez elemi érdekük.)
Az egységsugarú user meg mosolyogva eszi a szart, hogy minden egyre biztonságosabb, egyre okosabb, egyre jobb.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Shadowbull
addikt
"überkomplex értelmetlen baromságot, és kilobbizzák hogy ez követelmény legyen minden EUban eladott autónál"
Hát, nagyon nem így működik a dolog.
"Az valószínűleg csak a színjáték része, hogy az új EURO6.3 meg hasonlók miatt sírnak a gyártók, nekik ez elemi érdekük."
Hát, nagyon nem.
Teszt alatt a türelem.
-
Tasunkó
aktív tag
válasz
Hieronymus #99 üzenetére
Ezek üzleti stratégiák. A kérdés nem erre vonatkozott, hanem hogy miért árulják el ezeket az adatokat. Legyen mivel a Józsibátyáméknak szórakozni, mint amikor snapszereznek? Tehát Audi nyereség 10%,Fiat 5%,Tesla!12%...durchmarsch. De nem akartam elrontani a játékot, azt hittem van rá magyarázat, de akkor ez ilyen D&D Rpg, ahol a nyereség max18 százalék, mert a többi hihetetlenül hangzana. Azzal akartam beszállni hogy mondok a Hyundaira 97 % őt, csak nem akarom megborítani az autóipart.
Kérek egy számot a jútútú
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
GhanBuri Ghan #97 üzenetére
Olyan elektronika nem létezik, amelyik olcsóbb a be nem építettnél. Ellenben pl. január óta minden autóba be kell építeni az alkoholszondát, de nem kötelező használni, aktiválni.
Izé, nem bánták a gyártók? Akkor miért hisztiznek az EURO x ellen, miért kellett csalni a szoftverrel? Mennyire éri meg egy szívócső befecskendezéses szívómotor helyett egy közvetlen befecskendezéses, turbós, EGR-es, kettős lendtömegű, részecskeszűvel és AdBluval megáldott motort kifejleszteni, és eladni ugyanarra a feladatra?Egy adalék EURO 6.3 témában: a Stellantis, hogy ezt teljesíteni tudja, plusz a flotta fogyasztást is elérje, duplakuplungos váltóval kivitelezett MHEV rendszert fejleszt. Rohadt nagy szopás minden modellbe ezt implementálni, olyanba is, amelyik még maximum egy évet lesz utána a piacon. A vevő alig kap valami extrát, a gyár meg kidob az ablakon egy csomó pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
"A kérdés nem erre vonatkozott, hanem hogy miért árulják el ezeket az adatokat."
Mert a gyártók többsége a tőzsdén van. Korrekt adatokat kell nyilvánosságra hozniuk az éves beszámolók alkalmával. Musk apuka ellen is volt eljárás. Talán le is húzták valamennyi pénzzel. Utána kellene olvasni.
Ráadásul ugyan az kell mondani a részvényeseknek, mint amit az adóhatóságok kapnak meg. Szóval a hazudozás hamar feltűnik Nyilván a hasznot beruházással lehet apasztani. De az alapszámok nem változnak.
Amúgy, miért hazudnának a gyártók?
Ha valaki Suzukit vásárol, azért teszi, mert olcsó autót akar vásárolni. Eszébe se jutna egy dupla áron megvásárolható autót venni, csak azért, mert azon 1%-al kevesebb a gyártó haszna.Ha valaki 160- 250 ezer eurós autót néz ki magának, azt se fogja érdekelni a gyártó haszna. Az éves adó + biztosítás árán biztosan megvásárolható lenne egy Dacia. Talán egy Suzuki is beleférne.
De azt sem tudom elképzelni, hogy csak azért nem vásárol Apple terméket, mert túl magas a gyártó haszna a terméken.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Tasunkó
aktív tag
A vevő csak egy balek, kiszámítható mennyit lehet, mekkora összegtől megfosztani, egy túllbonyolított cintányérért. Egy összeg felett akarnak rendelkezni, ami nem nyilvános. Beruházások, konkurenciaharc. Bevásárolni magukat, akár veszteségesen üzemeltetni alapanyaggyártást, szürkezónás üzleti praktikákra elköltik. Elbukják a konkurenciafelvásárlást, vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. Részvényesek mi rosszat látnának benne, hiszen ők is csak erre használnák azt a pénzt. Félvezetőgyártás, a chip-probléma egyértelműen az elektronikaipar és az autógyártás közti háború jele. A háború pedig pénzbe kerül. Bush is megígérte hogy megbünteti az MS-t, aztán semmi nem lett belőle. Egy rakás ilyen van, Musk-ot megbüntetik, nem büntetik, a büntetés lehet olcsóbb, mint az ártatlan működés. Too big to fail. Csakugyan bedőlt volna, vagy túl sok lett az állam pénze, hogy a cégek csak úgy nála hagyják. Ami nincs lebetonozva azt viszik. Lobbitevékenység, na ez talán a legolcsóbb játékszer. Utolsósorban, ahol élnek polgárok ott a túl biztató adatokra, béremelés követelésekkel reagálnának. Nameg, az ehhez hasonló ötletek, még egy laikus számára is általános viselkedés a nagy cégeknél, tehát az összeset érintik, nem csak az autógyártást.
A kínaiaknak gond a szállítás, de ha megoldódik, vagy a koreai gyártók kárára itt fognak autót gyártani, akkor fog látszani egy ideig, hogy mennyiért is lehet autót gyártani, lásd Hisense, Xiaomi, és akkor nyilvánvaló lesz, hogy az adatok trükkösek voltak, de akkor már más adatokkal leszünk elfoglalva.Kérek egy számot a jútútú
-
tasiadam
addikt
Pedig eddig is amiatt sirt a nep, hogy kene kicsi, olcso, "kutyat nem erdekli ha 600 vagy 500km a hatotav, ha napi 20km-t ingazik" auto. Ugye ez a spring, eup es e citygo. Az eupbol es a citygobol annyit gyartott a VW, hogt ne kapjanak buntit a flottaatlag miatt, mert ugye nekik ezen nincs akkora profit, mint egy passaton anno. Tehat most lehet szepiteni, pont szarnak ra, hogy mi mit akarunk, ha nekik a SUV-on nagy a ROI, azt adjak el es azt gyartjak.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
válasz
Alaaf Pi #112 üzenetére
Azért nincsenek sorok a szalonok előtt, mert ezek az autók drágák.
Az emberek többsége nem megy rendszeresen, naponta több száz kilométert autóval. Van aki havonta egyszer tankol. Nekik lényegtelen az egy töltéssel megtehető távolság. Ha otthon tudja tölteni az autót, akkor még kényelmetlensége sincs.Csak az árak még magasak. Gondolkodtam, hogy a benzinest cserélem elektromosra. De még nem éri meg.
A munkahelyen EV-t használok. Sokkal kényelmesebb közlekedni ezzel, mint a saját autómmal.Kivárok, mint sokan mások.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
tasiadam #113 üzenetére
Ha rendelnék, kellene, készülne több. Vagyis nem kell a népnek. Mindeközben a Pug e208 népszerű, de az se megy közel se úgy, mint kéne.
#114 Hieronymus: a havi egy tankoláshoz is kell a hatótáv. És ha drága, akkor ez mutatja, még mindig nem az elektromosság a fontos, hanem adott pénzért adott feladat ellátása, ami képtelenek az elektromosak.
-
válasz
Alaaf Pi #115 üzenetére
"...a havi egy tankoláshoz is kell a hatótáv."
Várjál. Ezek nem hidrogén hajtású autók, hogy Bécsig kelljen szaladni tankolni. Ott kettő helyen is lehet tankolni, ha egyik állomás sem rossz.
A VW eUp hivatalosan 220 km képes egy töltéssel megtenni. Városi közlekedésben ez a visszatöltés miatt 300 km fölé is mehet. Ekkora távolság elegendő egy napra. Egyenárammal kevesebb mit 1 óra lehet feltölteni az autót. Három fázis váltóáramról 2-4 óra. Az áramerősségtől függően.
A takarékos emberek balkonerőművel töltenek. Az egyenáramról közvetlenül nem lehet tölteni, nem elég a teljesítmény. Inverteren keresztül egyfázisú váltóárammal töltve kb 12 óra. De az energia "ingyen van".
" ... még mindig nem az elektromosság a fontos, hanem adott pénzért adott feladat ellátása, ami képtelenek az elektromosak. "
Ez így csúsztatás. Egy belsőégésű motoros járművel sem tudsz minden feladatot ellátni.
Próbálj kicserélni egy traktort, egy versenyautóval. A teljesítmény és a nyomaték is kb. azonos, de felcserélhető a két eszköz. De egy kisbusz sem veheti át egy terepjáró feladatát.A városi elektromos és benzines autók pontosan ugyan azt a feladatot látják el. Egymással felcserélhetők. Londonon keresztül szófiába utazni amúgy sem városi autóval kell.
Nagyobb autók esetében 600-700 km távolsággal lehet számolni, ami azt jelenti, hogy 300 - 350 kilométerenként 15 -20 perc töltéssel kell számolni a legújabb generációknál.
Az ár - érték arány javulni fog. Ahogy jönnek ki az új akkumulátorok. 2025-töl a Tesla és a BMW is elkezdi az átállást. A nátriumionos akkumulátorok komoly ármérséklő hatásúak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #117 üzenetére
Egy eUP ég városi mini, maximum második/harmadik autónak jó.
Teszt alatt a türelem.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
Alaaf Pi #106 üzenetére
Annyiban éri meg nekik, hogy például japán vagy koreai gyártó nem fog vacakolni az európai piaccal, mert ez számukra még jobban megdrágítja a piacra lépést - vagy az is elég, ha a fejlesztési költségek jobban megdrágítják az autókat (a kevesebb eladott darabszám miatt), mint az európai gyártókét. Hasonlóan ahhoz, ahogy az amerikai cégek boldogan feladták a SUV láz idején a szedán kategóriát.
#117 Hieronymus meglepően kevés lítium kell egy lítiumos akkumulátorba, így a nátriumos katód sem hoz akkora árcsökkenést, mint amekkorát szeretnénk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Shadowbull #118 üzenetére
Én nagyvárosban élek. Nekem ez a városi kategória az elsődleges jármű.
Nem vagyok annyira hülye, hogy nagyvárosban, nagy autóval járkáljak.Számomra két kategória létezik. Városi- és lakóautó.
Az egyik kicsi, a másik nagy és kényelmes. Szükség esetén még szállítani is lehet benne nagyobb dolgokat.A tanyán, gondolom a valódi terepjáró az elsődleges kategória vagy maga a traktor. A SUV csak dísznek jó.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #120 üzenetére
En is nagyvarosban elek, pont ezert csak egy autot tartok, mert rovid tavra ott a bicikli + tomegkozlekedes.
Az az egy auto meg olyan, amivel el tudunk menni nyaralni ha kell, megfeleloen nagy es kenyelmes, ezert SUV.
Attol meg hogy te nem hajtasz ki a varosbol soha, meg nem jelenti azt masok sem teszik.Ha kene masodik auto annak jo lenne egy eUP meretu mini, de nem kell.
[ Szerkesztve ]
Teszt alatt a türelem.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
tasiadam #116 üzenetére
Megnéztem, az upot minden formájában két éve nem gyártják. Szóval nem az esége miatt nem.
#117 Hieronymus:
"Ez így csúsztatás. Egy belsőégésű motoros járművel sem tudsz minden feladatot ellátni.
Próbálj kicserélni egy traktort, egy versenyautóval. A teljesítmény és a nyomaték is kb. azonos, de felcserélhető a két eszköz. De egy kisbusz sem veheti át egy terepjáró feladatát."
Idéznéd, hol írtam, hogy minden feladatot el tud bármelyik jármű is látni? Ha nem, akkor minimum csúsztatsz, de sokkal inkább hazudsz.
"A városi elektromos és benzines autók pontosan ugyan azt a feladatot látják el. Egymással felcserélhetők. Londonon keresztül szófiába utazni amúgy sem városi autóval kell"
Tadam! Mivel nem veszik azonos számban az elektromosokat a belsőégésű motorosokkal szemben, kijelenthető, hogy a vevők értékrendje szerint nem tudják ugyanazt, vagy sokkal drágábban tudják, magyarul nem érik meg.
#120: Na, én meg nagyvárosban élek, oda meg közösségi közlekedés, vonat, kerékpár, megosztott autó az opció, autóra városon kívül is csak megválogatva van szükségem. A te igényköröd viszont nagyon kevés embert fed le, a lakóautó végképp nem tömegigény, ellenben egy utazóautóval. A városi emberek nagy része meg nem tudja otthon tölteni az elektromos autót, mert valahol az utcán parkol, minden nap máshol, ahol sikerül letenni, vagyis igenis számít neki a hatótáv. Az általad hozott 300km hatótáv városban 7,5km távolságra ingázást jelent havi húsz nappal, bevásárlás nélkül. ha azt is beszámolunk, akkor még kevesebb, vagyis kijön, az autó semmilyen formában nem éri meg.
Nekem egy 300km-es távra jobban bejött egy Corsa, mint az Astra, vagy a Mokka, és az Insignia is inkább az ADAS részen nyújtott többet. Ráadásul a Corsa egy tankkal abszolválta a Rüsselsheim-Eisenach-ott napi rohangálás-Köln-Rüsselsheim utat, s még maradt benne 200km-nyi hatótáv.
#119 GhanBuri Ghan:
A fejlesztési költség mindenkinek ugyanaz, és nem csak a nem európai modellek tűnnek el, hanem európaiak is, VW is, Stellantis is, BMW is, mert nem veszik, így nem éri meg fejleszteni az európaiaknak se. -
válasz
Shadowbull #121 üzenetére
Amúgy értelmezed is amit írtam?
Bolondosságokat hordasz össze. Hol írtam én, hogy nem hajtok ki városból? Csak te gondolod ezt, teljesen alaptalanul.
Leírtam. A második autó a lakóautó.
Nem ér fel a SUV kényelmével? Sőt többet is ad. Ott állok meg kávézni, ahol akarok. Sőt. Kinyitom a hűtőt és kiveszek egysörtüdítőt. Ha fáradt vagyok kényelmesen tudok egyet aludni. Mindent lehet egy SUV-ban megtenni, de mégsem ugyan az a kényelem.A tömegközlekedés annak jó, a ki fontosabb közlekedési vonalak között közlekedik. Nekem nem jön be. Autóval 12 perc. tömegközlekedés csúcsidőben 30 perc. Csúcsidőn kívül 50 perc a minimum de felmehet másfél órára is a járatok ritkasága okán.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz
Alaaf Pi #122 üzenetére
Pontosan ezt írtad le.
"" ... még mindig nem az elektromosság a fontos, hanem adott pénzért adott feladat ellátása, ami képtelenek az elektromosak. ""Ez továbbra is csúsztatás. Azért mert a meghajtástól tetted függővé a feladatok végrehathatóságát és nem a jármű általános kialakításától.
Versenyautóval továbbra sem lehet szántani, erőforrástól függetlenül. A traktornak csak akkor jut szerep a versenypályán, ha egy roncsot kell elhúznia.PS:
Lehet, hogy nem azt gondoltad, amit leírtál. De én ezt nem tudhatom. Amúgy van némi probléma a mondatoddal. Nem csak tartalmilag.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
-
válasz
Shadowbull #127 üzenetére
A te dolgod, hogy min röhögsz.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
-
válasz
Shadowbull #129 üzenetére
Ne szenvedj már ennyire.
Az észérvek elogyása után, feltéve, hogy valóban észszerű érvek voltak, marad a személyeskedés.Magad minősíted ezzel a szenvedéssel.
A lakóautó és a lakókocsi egy elveszett, talán nem is volt szabadság póteszköze. Arra utazol, amerre akarsz és azt csinálsz, amit akarsz. A covid idején a lezárások egyetlen ellenszere volt. Piszkosul felnyomták ezen közlekedési eszközök árát.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #130 üzenetére
A lakóautó az egy rétegszórakozás, nem pedig közlekedési eszköz.
Kevered a szezont a fazonnal.Teszt alatt a türelem.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
Hieronymus #126 üzenetére
Dehogy tettem tőle függővé. Pont azt hangsúlyoztam ki ezzel, hogy a meghajtási módnál fontosabb a feladatra alkalmasság. Mivel a subthread azzal kezdett foglalkozni, hogy a népek olcsó elektromos autót akarnak, nem kell nekik a sok száz km hatótáv. Nem, a népek adott feladatra akarnak járművet, s az a pénztárcát is nézve fontosabb igény, mint a meghajtás módja. És amit idézel, az az adott pénzért résznél hozza az elektromosokat képtelenné. Ha valaki egy adott autóban nem tudja elvinni a néha szükséges pl. kerékpárját, akkor mindegy hogy van meghajtva, nem fogja elvinni. A mondattal semmi gond nincs, a fejedben a szövegértés skillel van baj. Nagyon nagy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Shadowbull #131 üzenetére
"...nem pedig közlekedési eszköz. "
Ne butáskodj már ennyire.
A németek ez évben emelték fel 3,5 tonnáról 4,25 tonnára a B kategória felső súlyhatárát, utánfutó nélküli használat esetében. Az EU közös szabályzásában 4,5 tonna lesz majd a felső határ.
Ez a német emelés kizárólag a lakóautók miatt történt. Nyilván közlekedési eszköznek tekintik. Sokakat érintő problémára megoldás.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #133 üzenetére
Senki nem tekinti közlekedési eszköznek. Hobbi eszköz.
Senki nem megy lakóautóval meglátogatni a nagymamát hétvégén.
Még azok között is rétegigény, akik rendszeresen autóval járnak nyaralni, mert a többség hotelbe vagy apartmanba megy, mert nincs kedve modern nomádot játszani.Teszt alatt a türelem.
-
válasz
Shadowbull #134 üzenetére
Fogalmad sincs, hogy mi a közlekedési eszköz.
Minden közlekedési eszköz amely személyeket és/vagy tárgyakat képes eljuttatni egy másik helyre.
Kerékpár, roller, repülőgép, lakóautó,... mind közlekedési eszköz.Legfeljebb a közutak egy részéről van kitiltva a keréken guruló közlekedési eszközök egy része. A lakóautó azonos kategóriába esik, mint a személyautó. Pont.
"Senki nem megy lakóautóval meglátogatni a nagymamát hétvégén."
Ennek az alapvető oka, hogy nincs lakóautója az emberek többségének. Akinek van, az miért ne mehetne?
Vagy tudsz olyan törvényt, ami tiltja."Még azok között is rétegigény, akik rendszeresen autóval járnak nyaralni, mert a többség hotelbe vagy apartmanba megy, mert nincs kedve modern nomádot játszani. "
Te honnan szeded a képzelgéseidet?
Miért ne lehetne hotelbe vagy apartmanba menni lakóautóval?!
Honnan veszed, hogy a lakóautóban kötelező aludni és nincs más lehetőséged, ha ilyen autóval vagy úton?!
Legfeljebb érdemes rákérdezni, hogy ekkora járművel tudok parkolni vagy sem.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
mepet
addikt
válasz
Hieronymus #135 üzenetére
Vigyazz, az igazi troll jobban ert ehhez is.
-
Shadowbull
addikt
válasz
Hieronymus #135 üzenetére
Figyi, az a világ, amit te elképzelsz magadnak, nem létezik.
Teszt alatt a türelem.
-
Z_A_P
addikt
válasz
Hieronymus #135 üzenetére
Az utazás az emberek 90+%-nak nyűg, egy muszáj rossz, hogy odaerj ahol dolog van. Amíg nincs teleportalas, addig ezt kell művelni. Emiatt mindenki minél gyorsabban le akarja tudni => ez a cél, nem a kisautoval/lakoautoval totymorges, 3x megállás útközben, stb. Mármint a 90+%-nak.
Nyilván ha lehetne tartani 3 autót (nesze neked zöldség), akkor lehetne variálni, de amíg ez kevésbé realitás, ezért egy Svájci bicska kell, ami gyors, kényelmes, keveset eszik, nem kell 3x megallni 1 helyett, biztonságos, megbízható, jól néz ki, ja és persze olcsóOK
-
Noukoum
veterán
ezért egy Svájci bicska kell, ami gyors, kényelmes, keveset eszik, nem kell 3x megallni 1 helyett, biztonságos, megbízható, jól néz ki, ja és persze olcsó
Azaz egy tisztán elektromos autó.
Egyébként nyugaton a 3 autó teljesen normális és hiába toljátok ezt a környezetvédelem ellenes propagandát, a környezetvédelem sosem arról szólt hogy maradj otthon a 4 fal között, hogy aztán baromságokat írj az internetre.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Z_A_P
addikt
Felőlem, hajthatja az is.
környezetvédelem sosem arról szólt
De kb erről kellene szóljon. Minden más értelmetlen. Nem pedig benzines helyett elektromosat vettem meg napelemem van, de zöld vagyok. Közben lábnyomod mint 500 afrikaie.
3 autó teljesen normális meg környezetvedelem, paffff[ Szerkesztve ]
OK
-
Noukoum
veterán
A környezetvédelem ellenesek lábnyoma meg 5 000 afrikaié, ezt ne felejtsd ki az egyenletből. Ha már így számolunk.
És ne te akard már megállapítani mi az értelmetlen.
Főleg nem 10x akkora környezeti lábnyommal.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Cassi
senior tag
A német piacon a kínai gyártók átlépték a 3%-os részesedést augusztusban. Ez nyilván nem sok, de csak most kezd igazán nőni (a Tesla részesedése 2,5% volt).
Láthatóan versenyfutás kezdődött, mert mindenki látja, hogy most kell sürgősen pozíciókat kiépíteni.
MG Roewe 0,9%, GWM 0,8%, BYD 0,7%, Polestar 0,3%, NIO 0,2%, Lynk&Co 0,1%
(ezek a nem elektromosakat is tartalmazzák)Majd meglátjuk, közbeszól-e a politika, mert az is előfordulhat.
-
Z_A_P
addikt
Majd meglátjuk, közbeszól-e a politika, mert az is előfordulhat.
[link]
Von der Leyen ezután az Élyseé-palota kérésére egy a magyar gazdaságnak is fontos lépésre szánta el magát:
Megindítja a mesterségesen olcsó áron értékesített kínai
elektromos járművekkel szemben a szubvenciós vizsgálatot.
Ezalatt a draga VW az ID.4 autoit kinaban 7.2M Ft-ert arulja (mikozben MOn ~ 17M indul)[ Szerkesztve ]
OK
-
mepet
addikt
Es siman rohoges nelku leirta a fookos, hogy szegeny autogyartoknak kevesebb, mint 5% profitja van az eladott uj kocsikon... En fogadni merek, hogy tobb, mint 50%. Ez is ezt bizonyitja. Az, hogy az evente sok ezer milliard forint profit melle szereznek majdnem ugyanennyi kiadasrol szamlat, hogy ne kelljen adozni, meg ne kelljen osztalekot emelni, attol meg a valosagban dol a le tovabbra is...
-
Busterftw
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
it A BYD, a Nio és az Xpeng is nagy erőkkel terjeszkedik Európában, és nem ők az egyedüliek, ráadásul sokkal olcsóbb modelleket hoznak – a Münchenben tartott IAA egyre inkább az ázsiai gyártókról szól, ahogy a helyi autóipar is erre mozdul.
- SONY LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 / 4090 / Ti (AD103 / 102)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Parfüm topik
- Magyarországon készül a Nokia XR21
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Cyberpunk 2077
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 / 4070 Ti (AD104)
- Okos Otthon / Smart Home
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest