Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • masholnap

    senior tag

    válasz Azaron #3462 üzenetére

    akkor ezek szerint a laptopszalont kéne megszorongatnom?

    a helyzet bonyolultságáról:
    - a lenovo support múlt hét kedden tájékoztatott, hogy visszaveszik a gépem, kaptam egy eszkalációs számot is, és tájékoztattak, hogy a viszonteladónál jelentkezzek a visszatérítésért

    - a viszonteladó úgy tudja, egy erre kirendelt szerviz (SmartService) jogosult visszatéríteni

    - mivel kavarodás történt, megkérdeztem a lenovo supportot, hogy akkor most mi van. a következőt sikerült kiszednem belőlük nagy nehezen:
    > vagy visszaviszem a viszonteladóhoz a gépet és ott levásárolhatom az összeget
    > vagy akik felvették velem a kapcsolatot gépcsere ügyben (SmartService), ott tudom elintézni a gépem visszavásárlását is (szóval először félretájékoztattak, de így utólag megerősítették a viszonteladó infóját)

    - azóta a SmartService kijelentette, hogy csak gépcsere ügyben kompetensek

    összefoglalva:
    - a lenovo support a maga részéről továbbadottnak érzi az ügyet
    - a viszonteladó szerint visszafizetésért a SmartService a felelős
    - a SmartService szerint ők csak a gépcserérért felelősek

    patthelyzet azok után, hogy már megoldódni látszódott a helyzetem. na ezért vagyok most eléggé ideges. és akárhogy is nézzük, ez a lenovóról szól, a lenovo magyarországról, akik már több levelemet megkapták különböző útvonalakon, a lenovo supportról, amely képtelen tájékoztatni normálisan, és a lenovo szervizről, akiknek a 4 szervizeléssel sikerült elérniük azt, hogy rosszabb lett a gépem, mint mikor megvásároltam

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés