Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz Moleman #2458 üzenetére

    #Moleman

    Az árkülönbözet számomra lényegtelen, én a legbiztonságosabb megoldást szeretném, és ezért cserébe kibírok egy kis fájdalmat.
    Emiatt választanám a PRK-t. Abból is ez a no touch már elég jónak tűnik.
    Én télen féltem a nagymotort.

    #csƵ

    Inkább arra gondoltam, hogy simán túlélhető, ha az ember fejét rövid ideig 20-30G, de ha tényleg rövid ideig tart a lassulás, akkor akár 50G éri, amikor elesik és beveri a fejét (mondjuk itt már a homlokra tud passzírozódni az agy, ha túl sokáig tart), ami mondjuk simán benne van egy meg nem adott elsőbbségi szituációban.
    Tipikus, hogy nekimegy a motoros az autónak, elkezd előrecsúszni (szakszerűen a motor jobban lassul, amikor a kereke nekimegy a kocsinak, a motoros meg megőrizné az egyenes vonalú egyenletes mozgását), a motoros combjai beleakadnak a kormányba, ott egy forgáspont keletkezik és a feje előrebukik és ezerrel belefejel az autó oldalának-tetejének a határába.
    Kb az egyik legtipikusabb balesettípus. Ha IL után képes leszakadni, akkor itt leszakad. Ha ennél nem szakad le, akkor az egész riogatás teljesen alaptalan. Ha ezt túléli a motoros, és nem szakad le, akkor nem esik le semmitől, amibe nem halhatunk bele. Ennél komolyabb max az lehet, ha a szemét nyomják ki, de akkor meg tényleg nem ezen múlik.

Új hozzászólás Aktív témák