Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Kristof93 #93 üzenetére
"már elmagyaráztad, hogy neked az elektromos autó kizárt dolog, teljesen lehetetlen, mivel nem tudsz vele olyan jól bizniszelni."
Hmm, tényleg? Mutasd már meg hol írtam akár csak hasonlót is.
"Nyilvánvaló, hogy nem használod ezeket a technológiákat,"
Teljesen nyilvánvaló hogy használtam őket, ráadásul tudom miről beszélek, ellenben veled.
"gyakorlatban ~4 autó támogatja"
Aham, persze már év elején volt vagy 15, azóta folyamatosan nő a számuk.
"töltőt pedig úgysem fogsz találni."
Hja, csak az összes Ionity és Aral töltő, csak pár ezer van belőlük
"Rfid pedig megint ahány töltő annyi hálózat"
Vagy pedig van olyan kártyád, ami sok helyen működik.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Kristof93 #90 üzenetére
Na, gugliztál egy kicsit? LOL.
A valóság az hogy nagyon is létezik, jópár típusban benne van, és egyre több fogja tudni.
Mellesleg teljesen marginális a jelentősége, egy kártyát lecsippantani egy oszlopon, amihez úgy is oda kell menni, egyáltalán nem probléma.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Medocsabi #70 üzenetére
figyi, össze -vissza hadoválsz, kevered a töltőket a csatlakozókkal, CCS töltőt emlegetsz, és így tovább.
A CCS az nem töltő, hanem egy csatlakozószabvány. A csatlakozója Európában a CCS2 vagy Combo2, ami egy Typ2 csatlakozó kiegészítve alul két DC pinnel.
Egy ilyen csatlakozóval szerelt autót természetesen tudsz tölteni Typ2 és Combo2 csatlakozós kábellel is, mindkettő belemegy.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Medocsabi #53 üzenetére
Ember, egységes a töltőcsatlakozó. A CCS felső része az konkrétan a Type2.
Nem a töltőcsatlakozó miatt nem tudod tölteni DC-n, hanem azért mert a gyártó nem akarja hogy ott töltsd.Szerintem az arcból vegyél vissza, marhára nem indokolt az önbizalmad.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Fritz Teufel #46 üzenetére
Volt már a kezedben CCS? Mert én azt mondom hogy tökmindegy.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
Mondom még 1x: Európában CCS2 csatlakozó van a Teslákban.
Csak az utolsó facelift előtti Model S és X volt Tesla-csatlakozóval szerelve Európában, de az újak már abból sem.
A régebbi S/X tulajok például nem is tudnak direktben tölteni a Tesla saját Supercharger-én sem, mert azokon is csak CCS fej van. Adaptert kell nekik használni.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Medocsabi #23 üzenetére
Nade van egységes csatlakozó szabvány (valódi szabvány) az USAban meg Európában is, úgy hívják hogy CCS.
Igaz, a kettő nem egyforma, az USAban a CCS1 formátum van, Európában meg a CCS2.Az EUban ez kvázi kötelező. Az USAban nincs kötelezővé téve.
Ezért a Tesla az USAban a SuC hálózatán meghagyta a NACS-t, Európában a Tesla is mindenhol CCS2-t használ.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Fritz Teufel #12 üzenetére
"éppen a vásárlóik miatt veszik át a Tesla-töltőt"
A fenét. Azért veszik át, mert úgy gondolják hogy a végén nekik ebből valami előnyük származik. Valójában semmilyen plusz beruházást nem jelent nekik.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
"az övék, a NACS legyen a nemzeti töltési szabvány."
Elöbb tényleg szabványt kellene csinálni belöle, és kivenni a Tesla kezéböl. Amig ez nem történik meg, addig óriási müszaki és anyagi kockázat váltani rá.
Mellesleg a Teslának üzleti szempontból ez pont nem elöny, hanem inkább hátrány.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Fritz Teufel #5 üzenetére
"És, hogy miért szeretik jobban a vásárlók? "
Kabe tokmindegy a vasarlonak milyen a csatlakozo.
https://marharepaszerint.blogspot.com