Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz emelhu #34 üzenetére

    "Ha van előtte valami akkor lelassít (vagy vészfékez ha kell) és megáll!!
    De nem megy neki.
    Ez olyan alap, ami az engedélyezési minimum.

    Azért tisztázzunk két dolgot.

    1. A Tesla rendszere vezetést segítő rendszer és nem önvezető. A ráfutásos baleseteket megelőző rendszereknek nincs köze az önvezetéshez. Az önvezető teszt autókban ki szokták kapcsolni, mert akadályozza a saját tesztet

    2. Vannak olyan helyzetek, amikor az ütközés elkerülhetetlen. Az egyik irányba több sávban araszolnak a járművek lassan. A másik irányból egy jármű vezetője elveszti az uralmát a jármú fölött és nagy sebességgel átsodródik az araszoló sávokba. Ott több autó szét lesz zúzva. Nincs menekülési útvonal. A fékezés annyit ér, mint halottnak a beöntés.
    A cél nem a megállás, hanem az ütközés következményeinek minimalizálása. Annyira, amennyire a mechanika törvényei megengedik. Illetve ne az önvezető rendszer sértse meg a közlekedési törvények előírásait, ne legyen okozója a balesetnek.

    Ez várható el. Idealizált elvárásokat értelmetlen megfogalmazni.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák