Új hozzászólás Aktív témák
-
"Ha van előtte valami akkor lelassít (vagy vészfékez ha kell) és megáll!!
De nem megy neki.
Ez olyan alap, ami az engedélyezési minimum.Azért tisztázzunk két dolgot.
1. A Tesla rendszere vezetést segítő rendszer és nem önvezető. A ráfutásos baleseteket megelőző rendszereknek nincs köze az önvezetéshez. Az önvezető teszt autókban ki szokták kapcsolni, mert akadályozza a saját tesztet
2. Vannak olyan helyzetek, amikor az ütközés elkerülhetetlen. Az egyik irányba több sávban araszolnak a járművek lassan. A másik irányból egy jármű vezetője elveszti az uralmát a jármú fölött és nagy sebességgel átsodródik az araszoló sávokba. Ott több autó szét lesz zúzva. Nincs menekülési útvonal. A fékezés annyit ér, mint halottnak a beöntés.
A cél nem a megállás, hanem az ütközés következményeinek minimalizálása. Annyira, amennyire a mechanika törvényei megengedik. Illetve ne az önvezető rendszer sértse meg a közlekedési törvények előírásait, ne legyen okozója a balesetnek.Ez várható el. Idealizált elvárásokat értelmetlen megfogalmazni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Honor 50 - apám nevében
- Sorozatok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...