- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Linux kezdőknek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
- Rendszergazda topic
- Bittorrent topik
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- Az űrben gyártanák a gyógyszereket
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- A kínai telekomcégek megválnak az Intel és AMD chipektől
Új hozzászólás Aktív témák
-
"A baleset előtt többször is panaszkodott a Teslának, hogy pont azon a helyen, ahol a baleset történt, az Autopilot nem veszi észre az elválasztófalat."
Az lehet, megérdemli a Darwin-díjat, de egy nagyon fontos dolgot többször is megtett. Jelentette a hibát.
A Tesla tudott a problémáról, de nem biztosította a hiba elhárítást. Ha zzal intézte el, hogy az adott helyen vissza adatta a vezetést a humán vezetőnek, akkor nem szóltam.
Van egy másik probléma, ami a Tesla felelősségét érinti. Ha a jármű vissza akarja a adni a vezetés felelősségét a humán vezetőnek és az nem veszi át, kezelnie kell a problémát.
Vészvillogót kirakja, a járművet megállítja és segélyhívást kezdeményez. Az ajtókat kinyithatóvá teszi.
Nem tudni mi lett a vezetővel. Nem csak a balesetet kell megelőzni, hanem a vezető életét is meg kell menteni, például ha infarktust kapott és eszméletlen.Ez nyilván nem csak az önvezető járműveket érinti. Ha csak egy egyszerű sávtartó elektronika van a járműben és a vezető nem reagál, annak is ezt kell tennie.
Szerintem.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!