Új hozzászólás Aktív témák

  • Proci85

    senior tag

    válasz Fishor #486 üzenetére

    Szia

    Köszi a választ. Nekem ez pozitívnak tűnik: [link]
    De annyira nem értek ezekhez a dolgokhoz, hogy fenttartás nélkül fogadjam az írottakat. Mindenesetre, ha igaz, jónak tűnik.

    Az archivum kedvéért, ha a linken megszünne:

    Ma voltam vele Józsefváros és pesti kerületekben és volt ott kis macskakő, nagy macskakő, térkő, töredezett aszfalt mint égen a csillag. Meg sem éreztem. Sima roller használata után kicsit beállnak az ízületek mert rendesen felütnek az úthibák. Szóval kormány rendesen rögzül becsukásnál. Maga a kerék elfordítása összecsukva azért jó, mert nem kell kiszedni a markolatokat buszra felszállásnál. Buszon, villamoson akárhová be lehet ülni vele, kívül, belül -stb- elfér láb között.

    És itt viszont fontos kerék elforgatása mert azon támaszkodik fel vagyis nem kell fogni csak kitámasztani a kereket megfelelő szögben és csak a markolatot fogni a súlyát elviszi a kitámasztás, mint egy gitártoknál.
    - Másik az alkatrész utánpótlás: Dechatlonos szabvány, barátomnak már sikerült újítania bele egy tengelyt. Tökéletesen passzol bele.
    - Kerékcsapágyak 6000 RS szabvány, vagyis kismotorba való nem ABEC tehát nem gördeszka-roller mutáció hanem kismoto-roller kombináció például Honda 70 Trial, ami azért megtisztelő.
    - Tárcsafék: hozzáér kicsit a fékbetét menet közben de ez mindössze azért van mert több rajta a koptatófelület. Vékony műanyag alátéttel kiküszöbölhető kb 15 forintos beruházás ennél a csillagászati árnál még kigazdálkodható : D Amúgy jól fog és fejleszthető.

    És ez úgy az egész rollerre igaz: vagyis fejleszthető, tuningolható, E-scooter szabvány tehát előre is lehet tenni elektromotort széles villa miatt, első tárcsafék bővítésre is van hely szóval mit is mondhatnék.

    ! !! Ami fontos: rollereket használat előtt be kell üzemelni vagy valakivel beállítatni, aki ért hozzá és érdemes Shopping All oldalán elolvasgatni termék alatti \"fórumban\" hogy mire figyeljünk indulás előtt. Ez bármelyik rollerre igaz, de ez már inkább bicikli vagy kismotor összetettségű. Akinek ez sok: vegyen inkább Hudora-t ugyanennyiért ! !!

    Előnyök
    - csapágyazás kismotor szabvány 6000 RS és 6000 2RS - KOYO és SKF ajánlott
    - rugózás és kismotor csapágy együtt nagy előny, kíméli az ízületeket rázkódástól
    - tárcsafék lehet hogy zörög néha, de fejleszthető házilag teljesen csendesre is és mindig fog
    - szállíthatóság nagyon jó + nem vállpánttal hanem mint kézitáskát érdemes vinni
    - kerékméret kiváló Magyarországra: villamossínen keresztbe, úthibán, kátyút túléltem kettőt nyom nélkül stb.

    Hátrányok
    - ami hátrány lehet későbbiekben az a tuningolási korlátok. Tehát több alkatrész és márkásabb alkatrész jó lenne. 10 centis féktárcsa és rugókból választék kellene. SZóval inkább jövőbeni elvárás, de sokat jelent
    - másik ami hátrány lehet: túl drágának néz ki, félő hogy ellophatják ezért jobb reklámozni hogy nem 50 feletti árkategória, de tud annyit
    - vásárlás után olajozni kell az első rugót. Ha van olaj akkor nem hátrány, de ilyen kategória nincs... : D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák