Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #3 üzenetére

    Csak ezek a törpe, sárkány, elementál, troll esetleg ork ilyen fantasy game defaultok.
    Én remélem lehet majd "rossz" oldalról is sereget szerezni mert az első részben is azokkal lehetett nagyon darálni.
    Mage klassz kimaxolva körönként 2 varázslat, rögtön beidézni 2 adag vadat(farkas vagy medve ugye ez random volt.) az ellenség íjászaihoz az leköti őket.
    Hátulról a Démonológusal meg necromantákkal szórni őket plusz velük is idézgetve kis sereggel is a 10x akkorát veszteség nélkül le lehetett hozni.
    Meg amúgyis nekem már herótom van a klisés save the world meg te vagy a az utolsó remény a sötétséggel szemben féle gamektől.
    Szerencsére a KB2 és az általam már említett disciples liberation esetében is eljutottak oda ahova pl. egy bioware már 10 éve hogy oké save the world game de legyenek döntéseid nem valami birka kötött játék legyen.
    Remélem nem csak díszlet lesz hanem tényleg változtat a gameplayen esetleg a végén több befejezést is add mert akkor ugye egy 80 órás game mindjárt pár száz óra lehet.

    A grafikától én meg ezt vártam. Alap hogy az alpha, beta stageben egy game retek kinézetű a fejlesztés vége felé szokták ez lecsiszolni. Ott a Last Epoch végig kísértem az alpha és beta állapotokat hát ott ennél drasztikusabb volt az ugrás.
    Az optimalizáltságtól én nem tartok szerencsére van hozzá vasam.

    Várjuk az infókat a Duke kiadást már a steamemben remélem meg is érte. :))

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #12 üzenetére

    Akkora nem mint a mai vérpistike battle royaloknak.
    De azért sok ilyen game azért a kiadók elvárásaihoz mérten szépen termelt.
    Pl. a Spellforce 3 azzal sincs teli a sajtó mégis 2 nagy kieget megélt most is hegesztik hogy a kiegekel összeolvasztva egy nagy game legyen plusz free modeot raknak bele és nem kérnek érte patchenként casht...
    Szóval azért nem hülyék ezek a kiadók megéri nekik is.
    Az hogy már a dlck is haladnak azt mutatja hisznek a projktben és azért egy cp2077 2.0 bakit szerintem nem csinálnak mert kevesebb mint 2 hónap a kiadás a promóban látottak hozhatók.
    Én amúgy red alerten meg úgy általánosan c&c-n nőtem fel de az általad említetek se kerültek el főleg a Homm.

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #26 üzenetére

    Hát nem az sajnos...
    Ez nem kings bounty game, 2005ös grafika, a harc rendszer vicc már az első térképen deadly enemyk úgy hogy fullos a seregem és mindíg vesztek min 1-2 egységet.
    Szóval nehézség állitás nélküli game amiben harconként mehetsz sereget venni. Plusz a varázslatok viccesek mage-el a damegem semmi kb spellekel pedig már felszereléseket is arra gyurtam.
    A camera katasztrofális a harc alatt.
    Egy simma xbox 360 konzol port érzése van az egésznek valamikor régről.
    Nem tudom mit fejlesztettek ennyit rajta mert elég amatőr munka max 20 eurót ha ér inkább indie szinvonal abból se a jobb.

  • Crus

    aktív tag

    válasz WATERDACA #36 üzenetére

    Egy nagyon nagyon kis részét...

    Továbbra is hiába teszek be az egységeim mellé, más beállítottságút és tolom fel maxra a morál büntetést ellensúlyozó skilleket, annak SEMMI hatása nincs. Ez annyira alap lenne egy ilyen játékban, hogy fel nem tudom fogni, hogy miért nem működik még mindig rendesen. Meg az, hogy meghalt cirka 3 db. order-féle lovasom és képtelen vagyok pótolni? De bár csak ezek lennének vele a legnagyobb gondok, mert ez javítható lenne.

    De ezt nem lehet kikalapálni, mert a legnagyobb gond vele az, hogy ez már nem egy izometrikus/felülnézetes fantasy-TBS, hanem egy középszar RPG 3D köntösben, ahol a core gameplay csak nyomokban idézi fel a nagy klasszikusokat. Metán 5.2/10-en áll a felhasználói pontszám. Lehet azt mondani, hogy buta trollok húzták le valamiért, csak nem érdemes, mert nincs miért trollkodni a játékot, egyszerűen egy oltári nagy csalódás, ami simán 10 évet késett!

  • Crus

    aktív tag

    válasz WATERDACA #38 üzenetére

    Pedig nem oké a morál rendszer. Az összes korábbi játékot toltam, meg a HoMM részeket és itt ez bugos, vagy csak nálam rossz én azt is aláírom.

    4 skill szól arról, hogy ne legyen moral penalty. Na most. Nekem van egy itemem ami +1-et ad az order morálhoz. Ha nincs semmilyen más egységem csak order a csapatban, akkor teli szájjal vigyorgó élénkzöld csapatom van.
    Mit teszek hát? Mind a 4 beállítottság skilljét feltolom maxra, a 3. szintre. Beteszek a csapatba az order mellé egyetlen egy finess-es beállítottságú gólemet és szevasz, már buktam 1-et lefelé a morából, már csak sima zöld mosoly van, a gólem meg nyilván fehér fejjel, csak normal morálon van. Ez így hülyeség. Az order egységeimnek maxos skillek esetén nem szabadna semmilyen morálbüntetést elszenvedniük.

    Azért érint ez engem mélyen, mert imádok orderrel menni minden ilyen játékban és most, hogy egy sárkány elleni csatában elvesztettem a 4-ből 1 lovasom azt sehol nem tudom pótolni! Eleve azt se értem, hogy a francba nem lehetett ezt az egy nyomorult lovast felgyógyítani? :W

  • Crus

    aktív tag

    válasz WATERDACA #44 üzenetére

    Valójában minden frakciót össze tudsz rakni, hiszen vannak itemek, melyek adott frakció morálját boostolják, ráadásul még scroll is van rá, nem is kevés. Ingyen cirka 10 db. moral boost scroll található a játékban, a kereskedőknél min. ennyi.

    Nem hiszem egyébként, hogy egy order & finesse frakció olyan messze állna egymástól. És mégis, amikor egy power frakció tettem order mellé, az kapásból 1-el magasabb morállal kezdett. Lófax értelme van ennek, mert ha akarom simán megkerülöm, csak fárasztó időhúzás, mint ebben a játékban kb. MINDEN.

    Még annyit erről a bugról, hogy a fő képernyőn gyakran MÁS morált jelez, mint az erre szolgáló kari/unit menüben. Pathetic.

    Vicces, amikor felajánl ez a romhalmaz 2 lehetőséget, hogy pl. Power = erővel old meg a gondot, vagy Order = a törvények és a rend elvei szerint. Majd nézem a skill fám és kéne Power pont... rányomok, erre közli a kari, hogy bocs nem, ez az elveim ellen van! De azért sorba segít előholtakon, sőt ha akartam volna, az egész nyomorult játékot élőholtak seregeivel vihettem volna végig PALADINKÉNT! Fetrengek. :DDD

    Nálam is lepergett a végjáték, de csak fokozta a csalódottságot. Úgy értem oda, hogy már RÉG elértem a 30-as LVL cap-et, ergo jó pár csatának semmi értelme nem volt, mert se a karim, se az egységeim már nem tudtak hová fejlődni. Röhej.

    A legnagyobb mindfck azért akkor ért, amikor a játék a cirka pár mp-es endsequence végén közölte, hogy nincs itt vége, majd folytatódik a történet, addig csináljam a többi questet? Milyen többi questet? Minden ki van pucolva! :(((
    Magyarul eleve DLC-re gyúrtak, ezt közben olvastam is, hogy a játék fejlesztése közben már a DLC-n is dolgoztak. Értelmes mondhatom... nem fért bele a 60 eurómba a DLC? A teljes történet?

    Ja és mióta kijött a csUdálatos patch, azóta játékonként 1x összeomlik... a patch előtt soha nem csinálta. A legviccesebb, amikor a nyertes csata 3/4-nél crashelt tegnap.

    Ez a játék továbbra sem több egy durván megkésett, 2010-es színvonalú, rettenetesen optimalizálatlan és fárasztóan igénytelenül felépített középszar RPG-nél. Ilyen 5$-os bundle csomagok részeként fogja végezni nagyon hamar az is biztos, mert ezt megmenteni nem lehet, az alapjaiban el van cseszve.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés