- Programozás topic
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #92170 üzenetére
Ezzel én is így vagyok: könnyű és szép, de minek. Sík városba talán (akkor miért ilyen gumi van rajta?), de nekem onnan is bőven hiányozna a sebesség. Ennyi erővel lehetne fixi is; a fék minek, abélkül még könnyebb lehetne...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
HEAHEA
tag
válasz Hasaggymeg #92178 üzenetére
Most, hogy említetted a 2 gyártót, náluk is hasonló idők vannak feltüntetve. Csak azt nem tudom a Lefty mennyire "kényes jószág" . hogy érdemes betartani ezt a 200 óra körüli időt és szétszedettetni, vagy elég mondjuk akár évente is, ha nem versenyszerűen sárban-hóban használja az ember és nem tapasztal rendellenességet?
-
veterán
-
Kal-El
senior tag
válasz Hasaggymeg #92418 üzenetére
Akkor ez a leírásban, csak parasztvakítás. Gondolom a nagyobb nyomás miatt könnyebb pumpálni vele ezeket, de semmi több.
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #92418 üzenetére
Hát igen, csak megszomorodok mire felfújom az autó kereket Sok levegő kell bele...
Max kicsit nyomni bele jó..Én vettem egy Kellys Twistert, de elnéztem full műanyag, se óra rajta vehettem volna valami masszívabbat.
Van kompresszorunk itthon [link] ezzel kényelmesebb.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92418 üzenetére
SKS Airkompressor 12.0, én ezzel fújom 3 bringa (MTB, Cross, Outi) meg a kocsi kerekét is. Nagyon frankó cucc, nem bántam meg hogy megvettem. Talán a talpa lehetne nagyobb.
Més que un club!
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #92428 üzenetére
Na igen, valószínűleg ez lesz a nagyobb probléma. Na jó, ezt a lehetőséget egyelőre szerintem félrerakom.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #92433 üzenetére
Nem olyan vészes szerintem. Széll Kálmán tér - Budakeszi - Biatorbágy - Alcsút - Székesfehérvár - Nádasladány - Berhida - Balatonfűzfő 121km. Jó, nem bicikliút de nem is életveszélyes. Általában a 7-es főútat is be lehet vállalni Tárnok - Pettend szakaszon, az M7-es miatt nem olyan nagy a forgalom csak ha valami gubanc van. Így lehet a Velencei tó felé menni, onnan már van bicikliút Fehérvárig. Ez 115km nagyjából, kevesebb benne a szint és persze félúton meg is lehet állni.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
veterán
válasz Hasaggymeg #92416 üzenetére
Az a szép, hogy most oldódott fel a pénz a számlámon. Érdekes
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #92439 üzenetére
Emeld at egy nagyobb padkan, nem lesz tobb kerdesed
Everybody lies.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #92482 üzenetére
Sajnos ugyan így látom. A Woodlands Cro-mo verziójának adtam volna egy esélyt, de egyik barátom épített egyet, és összességében nem nyerte el annyira a tetszésemet, mint kellett volna. Itthon a belépő kategóriás bringák mennek, de melléraknánk akár egy német gyártmányú ugyan olyan kerékpárt, kenterbe verné a hazai példányt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csƵ
addikt
válasz Hasaggymeg #92492 üzenetére
Én azt hittem, hogy a Kellys egy nagy név, de pár napja néztem meg, hogy szlovák.
-
Dottore
addikt
válasz Hasaggymeg #92492 üzenetére
Igen és sajnos mindezt magunknak köszönhetjük. Egy normális brandet nem tudunk felépíteni. Mindenhonnan kikandikál a spórolás. Akik pl. a badcat vagy, baddog márkanevet kitalálták azokkal szívesen elbeszélgetnék és akkor még hol a grafika, amit meg sem említek. A jópofa márkanév mindig a komoly megbízható termék halála. Arról nem beszélve, hogy angoloknak a "rosszkutya" szóösszetétel nem ugyanazt jelenti mint itt, ha pedig mi vagyunk a célcsoport, akkor miért angolul van.
Ezek nagyon meghatározzák mit gondolnak az emberek egy termékről. Fölég ha az még szar is.
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #92514 üzenetére
Vagy VADDOG .
Más ez mi CSODA?
KÉP[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #92514 üzenetére
bármi jobb mint a bádog
-
Csápájev
őstag
válasz Hasaggymeg #92531 üzenetére
Igen,csak terhelésnél,és minél inkább terhelem,annál jobban. Ugye a video készítésénél kicsit hátradőltam, így kevésbé nyekergett,ha normálisan előredőlve fogtam a kormányt,akkor jobban
Asszem akkor hétfőn meglátogatok egy szervizt -
Dottore
addikt
válasz Hasaggymeg #92528 üzenetére
Ebből is látszik, hogy én vagyok az ideális célcsoport. A csaj mellett észre sem vettem ezt az alapvető összefüggést.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #92528 üzenetére
Lehet, hogy valami hosszú combú, 185+ cm modell.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92540 üzenetére
De ha levágom a pántot, mivel rögzítem?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #92583 üzenetére
Ja! De most komolyan mondom, hogy el sem tudnék képzelni ilyen pályára ideálisabb bringát, mint egy jó pedelec össztelós AM/Enduro gépet. Ezzel tényleg bátran mehetsz bármerre.
Még egy kis szösszenet: [link]Nekem pár napja lett belső nélküli. Egy picit eresztett a hátsó külső, mert volt rajta egy sérülés, amit már nem nagyon akart megfogni a lötty. Belülről kapott egy kis darab power tape-et a sérülésnél, azóta hibátlan. Picit sem ereszt. A tapadása viszont érezhetően jobb. Így szinte lefektetem a kanyarban a bringát ahhoz képest mint amikor belső volt benne. Nem rossz dolog ez. Húztam már ki belőle tüskét is, pár csepp megjelent a stans folyadékból, és meg is fogta. Ez egy tényleg hatásos defekt gátló is egyben. Annyi hátrányt már tapasztaltam, hogy ha még is le kéne venni a külsőt, akkor meggyűrheti a szalagot, szóval erre figyelni kell. A Stans szalag nem olcsó, de ShiTmano által ajánlott gorilla tape-et majd ki fogom próbálni ha cserélni kell, az egy filléres megoldás.
trialboj: Pedig most még szerintem kevésbé is rázkódik, mert fejjel lefelé tettem fel a pántra, és nincs rajta a hosszabb mount, csak egy egész rövid. Gopro Hero 3+ és tudja a 1080p 60fps-t, de sajnos stabilizátor az nincs benne.
Nagyon én sem nézegettem a kijelzőt, egyébként én is kevesebbnek gondoltam, de a videót visszanézve, látszik, hogy megjelenik egy 77km/h max a sípálya alján. Ezen mondjuk meglepődtem, de amúgy érzésre olyan 60-65 körül volt. Mindig utólag nézem ezeket vissza, akkor ott a pályán nem szabad a kijelzőt nézegetni.
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz Hasaggymeg #92595 üzenetére
Nem, ilyenek nem voltak. Biztos érte valami behatás, egy erősebb fékezésnél vagy kátyúnál: Ezért zavar is, mert annyira nem értek a bringákhoz. Néztem videót a youtube-on, meg itt is kaptam tanácsot. Majd megpróbálom, aztán ha nem megy, akkor elgurulok a szerelőhöz, szerencsére közel van, és hátsó fékem még van.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #92602 üzenetére
Pár hete tekertem a Paprét - Lajos forrás részeken (bár odáig nem bicóval mentem), nagyon szuper hely, illetve a lejtőkön gyorsan meg tud nőni a km óra által mutatott érték...
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
#27813376
törölt tag
válasz Hasaggymeg #92632 üzenetére
Köszönöm
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92650 üzenetére
Nagyon remélem csak figyelmeztetőről van szó . Ja asszem olyan csekket vagy mit szoktak adni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
csƵ
addikt
válasz Hasaggymeg #92710 üzenetére
Üzembe helyezés nélkül kértem, de akkor is...
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #92710 üzenetére
Én egyre inkább úgy vagyok vele, hogy mindenből, csak a legót kapod. Semmi nincs összerakva, ha hosszú távra tervezel. Nagy nevű gyártók 6 számjegyű telóit (magyar ár) szét kell szedni, mert nincs kenőanyag. Hasonló árú kerékszetteket szét kell szedni, mert nincs kenőanyag, szoros a kónusz vagy más. Decástól a tök mindegy hol veszed bringáig... rosszul rakják össze, vidd el szervizbe, hogy átnézzék pénzért (ha átnézik...)? Vicc.
csƵ: mennyivel lett volna több összeszerelve? Vagy szállítás miatt nem lehetett megoldani? Akkor gariban vissza lehetne küldeni.
Minimális szinten ezért jó a bolti vásárlás, mert van hol reklamálni, ha valami nem jó. Persze a másik félnek is úgy kell hozzá állni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #92741 üzenetére
Kérlek, az a fékváltó klatty-klatty és fel-le vált, nem cicózik, így meg sem fordult a fejemben hogy lecseréljem. A csengője is békebeli nehéz darab, itt minden az örökkévalóságnak van alárendelve. Bár hozzáteszem, apró beállítást követően bármikor el mernék vele indulni egy több száz km-es túrára.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #92743 üzenetére
Konkrétan lehet még ilyen LX ST-M580-as Dual-Control fékváltókarokat venni (bár 2009-10 körül kikoptak), pusztán egyrészt nagyon drága, másrészt a legminimálisabb úthibákon is random vált vele az user, ha féken tartja az úját.
Megbízhatóságra visszaérve, mi lehetne megbízhatóbb az LX karoknál, XT hátsóváltónál és XT 9-es sornál? Ráadásul ebben még normális XT agy van, kb. soha nem megy tönkre. Talán ha lenne is használva, akkor egy szélesebb kormányt megérdemelne, meg egy merev villát az elejébe.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sefter
veterán
-
Sefter
veterán
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92782 üzenetére
Köszi a választ.
A tárcsa középen fut. Azzal kezdtem hogy azt néztem.
Még ami érdekes, hogy most délután tekertem egyet és ha kiállok a nyeregből es szándékosan minél nagyobb oldalirányú mozgással tekerek (tehát jobbra -balra mozgatom a bringát), akkor sokkal jobban, erőteljesebben előjön ez a súrlódó hang, és úgy vettem észre hogy akkor amikor épp jobbra döntöm a bringát.Számomra azért is furcsa ez, mert mégsem egy papír vékonyságú tárcsáról van szó, amit az oldalszél is csak úgy meghajlítana...
[ Szerkesztve ]
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92792 üzenetére
Nem tudom mennyire nyaklik a váz vagy sem. Ti vagytok a hozzáértők, én csak szeretek bringázni. Na jó azért technikai analfabéta sem vagyok
Amúgy egy 2009-es Merida 100 váz, nem kevés tuninggal. És új korától nálam van.
És nagyon vigyázok rá, de ezeken az utakon óhatatlanul érik meglepetések a bringást... -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #92812 üzenetére
Ezt a f*sz cikket TdF-on a lényeg, hogy lebarnult a lába... Az, hogy annyi zsír van a két lábában, amennyi másnak a lábfején, kicsit kiszáradt és megerőltette magát, az nem feltűnő. Maargit!
zodo: festést csak esztétika miatt javítsd, ha zavar. 7-ről több sebességre sok pénz lesz átállni, mert menetes racsnid van. Ha görbe a lánctányér elöl, és az okozza a hibát, akkor az szemmel látható. Ha a váz v hajtómű hajlása, akkor meg nagy terhelésen jelentkezne. Egyébként valószínűleg beállítható. Váltókarnál, ahol jön ki a bowdenház, az tekerhető. Tekerj kifelé egy fordulatot, nézd meg milyen. Azzal be tudod állítani.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92819 üzenetére
Ez a kifejezés pontosan mit jelent? Amikor már annyira meghúzza küllőt hogy a felni el is tud törni?
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #92822 üzenetére
Ott van az, közvetlenül a váltó felett vízszintesen. Amúgy én is kerestem, ki kellett nagyítani
-
#27813376
törölt tag
válasz Hasaggymeg #92819 üzenetére
Tudom, csak óvatosan kicsiket huztam.
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92782 üzenetére
Szétszereltem a féktestet.
A betétek ilyen állapotban vannak. 2mm van rajtuk. Kicsit rozsdásak is. Én cserélném őket. Mögötte a csavarok menetén az a piros szín az fémragasztó? Vagy csak a kilazulást akadályozó, de nem ragasztó folyadék? Gondolom illő lenne nekem is ilyet használnom, ha visszateszem.
A másik fényképen nekem úgy tűnik, hogy az egyik dugattyú be van ragadva. Nem húzódik vissza, hiába mozgatom a fékkart. Mit csináljak vele? Mivel kenjem be őket?
Illetve az egész féktest dzsuvás. Szappanos vízzel átmoshatom?[ Szerkesztve ]
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92830 üzenetére
Köszi az eddigi segítséget!
Remélem jó lesz majd, de legelőször el kell szaladnom szilikonzsírt venni. -
Vasy09
őstag
válasz Hasaggymeg #92896 üzenetére
Cimbora ezért szokott mindig vinni magával minimum egy tartalék belsőt is!
Mondjuk egyszer már engem is kimentett eggyel!
Gamertag: Vasy09
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92896 üzenetére
Azért gondolom hozzátok képest én nagytatáson tekerek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #92902 üzenetére
Mint ő? .
Akkor nem szóltam. Amúgy nincs nekem a belsővel semmi gondom, simán elfér a hátizsákban. Csak nem gondoltam, hogy ilyen durva defekt is előfordulhatFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92830 üzenetére
Hát ez a dugattyú beragadt Nem jött ki.
Nem úszom meg a légtelenítést... -
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92918 üzenetére
Próbáltam, de nem sikerült. Picit mozdította a beragadtat, de szó szerint talán fél mm-et. Hiába tettem távtartót, az egyik sarka végül csak kibillent a jó dugattyúnak. A másik be van gyógyulva. Most épp jutyúbon próbálok okosodni. Légtelenítő szettem van. Persze magától nem fogja légteleníteni magát a fék.
(Ilyet se csináltam még, szóval érdekes lesz). De előtte valahogy azt a nyavalyás beragadtat kéne valahogy kiszednem[ Szerkesztve ]
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92925 üzenetére
Hát ja, csak hiába akarok új olajat, ha a beragadt dugattyút nem bírom kiszedni.
Bénázok ezzel a fékkel -
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #92943 üzenetére
Ez már komplett hajtáslánc hajtóművel, nem?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #92950 üzenetére
akksi, nem elem
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #92950 üzenetére
18650 nem elem Amúgy a teslákban is ilyen van Meg az összes laptopban.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #92943 üzenetére
Ki kellene próbálni, hogy a középcsapágyába belemegy-e a tengelyem.
(#92954) planbmokus: K. jól néz ki a cucc! Milyen széles gumi van rajta?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #92950 üzenetére
Góliát elemmel!
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #92965 üzenetére
Nem, az inkább a napi munkamorálomhoz kell
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Milyen okostelefont vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- További aktív témák...
- LeBron 21 "Optimism" EUR 44,5
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- Új! Bontatlan! LEGO Icons 10300 Vissza a jövőbe időgép 3 in 1
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 4 akksi, sok extra, garancia, Care Refresh
- DJI RC RM-330 drón távirányító
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen