- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Autodesk - Revit
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- YouTube
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #73439 üzenetére
Nem tűnik soknak számomra sem, de komolyabb tempó mellett egyszerűen már nem tudok pörgetni, jobban megy izomból viccen kívül. Igaz ritkán megyek ilyen tempót, de ez azt jelzi hogy igyekszek megerősödni. Persze hozzájött az újraaszfaltozott út, de nem keresem a kifogásokat csak előre nézek.
(#73441) -=RelakS=-: Számomra érthetetlen ez az egész dolog.. avagy azért olcsóbb a 11-es hogy válts arra?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz imyourfriend #73451 üzenetére
Nem tudom, viszont a 10-es meg legalább kétszer annyi
Amúgy az miért van vajon, hogy a 11-es soroknak pl 11-42 az átfogása, erre hozzávágnak egy mittudomén 32-22-es hajtóművet? Én pont ehhez raknék levesestányért (48-52 fog a nagyobbik tányéron), mert a soron a legnagyobb lánckerekek nagyobbak, mint pl egy 9-es soron.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
válasz imyourfriend #73451 üzenetére
Sajnos én se tudok kellően pörgetni. Igyekszem fejlődni de nem megy egyik napról a másikra. Sose leszek Chris Froome.
Més que un club!
-
parkr
őstag
válasz imyourfriend #73451 üzenetére
gondolom a 10-est még többen használják, több profitot tudnak róluk lehúzni
-
imyourfriend
őstag
válasz -=RelakS=- #73452 üzenetére
Érdekes ez a beárazás, de nem értem mert 10-es rendszerhez elviekben jó a 11-es lánc akkor miért kell drágábban árulni. Szerintem a sor hajtómű kombó azért van mert nem közlekedős gépek azok, terepre amúgy is meg van oldva a 33-22 mellé, avn hogy 10-42 vagy 10-40 sramnál.
(#73453) Napfénysüti: Ez nem gond szerintem, ettől nem lesz gyengébb az ember hogy nem pörget. Míg az átlagok megvannak addig nincsen gond, amúgy ma rendesen sikerült elfáradni de reményeim szerint idén még egyszer kiviszem a bringát ilyen nagy tempóra.
(#73454) parkr: Van benne valami, igaz. Emellett mégiscsak a 11-es láncra szavazok akkor, öt ojró ide vagy oda.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #73448 üzenetére
Sok minden okozhatja, néha nehéz elkülöníteni a hangot. Lehet akár a nyeregcsöved is ha nincs zsírozva, nyereg ha nincs meghúzva. Lehet a pedál menet, szintén zsírozás hiánya miatt, vagy nincs rendesen meghúzva, esetleg pedál csapágy. Jöhet a monoblokk-ból is, lehet arra is rá kéne húzni, illetve a hajtókar is le tud lazulni. Olyat is láttam már, hogy a hajtókar csavar recsegett, jobb azt is kicsit zsírozni. Olyan is előfordulhat, hogy a kormányszárad csavarjai, esetleg a kormányod csavarjai recsegnek. Ott sem árt zsírozni. Leggyakrabban a pedál menetet kell megzsírozni és meghúzni, vagy a monoblokkot meghúzni, esetleg cserélni egy jobbra, főként ha műanyag a csészéje.
-
JackFeryll
őstag
válasz imyourfriend #73451 üzenetére
Azért 90-100 közt erős túlzás valakire azt mondani hogy nem pörget.
Valószínűleg az 50-11 már elég lesz mindenre. Nehezebb mint az 53-12, de majd úgyis kitapasztalod. -
válasz -=RelakS=- #73452 üzenetére
Amúgy az miért van vajon, hogy a 11-es soroknak pl 11-42 az átfogása, erre hozzávágnak egy mittudomén 32-22-es hajtóművet?
Ha cinikus akarnék lenni, azt mondanám azért, hogy sokkal gyorsabban kopjon a tányér
Egyébként nem tudom... -
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #73452 üzenetére
48-52-es pizza egy mai montin? Az gyönyörű lenne. Semmi szükség rá, sokkal könnyebben fennakad. 40 felett semmi értelme szerintem.
-
-=RelakS=-
veterán
Felraktam hátra a 15T-s láncterelőt
1: nagyon idétlenül néz most ki a láncterelő
2: érdekes mellékhatás: emelkedőn felfelé elég keményen nyomtam + a murvás út is rázta a gépet. Eredmény: kisiklott a lánc Gondolom azért, mert egy ekkora tányér már túlnyúlik a láncterelőn, és nincs, ami visszapofozza a láncot Szerintem még egy ideig szekálom, aztán ha ez megismétlődik, megy vissza a 11T-sRunner_fxr
Nem én vagyok a tökéletes sportoló megtestesítője, de azért egy kevésbé sunyi lejtőn a 44-11 is képes elfogyni alattam. Ha meg a tányért felakad, mi a helyzet a pedállal? Jó, gondolom, ahol felakadás veszély van, ott jobbára nem teker az ember, vagy nem tudom Ilyen helyen nem fordulok megItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
imyourfriend
őstag
válasz JackFeryll #73457 üzenetére
Az lesz, tavaly télen beszereztem egy 11-23 Ultegra sort, úgy hiszem 6700-as nosza az fog felkerülni és meglátom hogy kell-e előre a nagyobb tányér, első körben tényleg meggondolandó az 53-as mivel fennáll a veszélye hogy így több kamion után tekernék ami több mint balesetveszély számomra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #73459 üzenetére
Egyetértek még én is aki 80% aszfalton tekerek 47-es gumikkal. 40/11 áttéttel még a nagyon gyorsnak egyáltalán nem mondható ~80 csapásszám is közel 40km/h eredményez,ami még 29"-ossal is tekintélyes és csak nagyon rövid ideig tartható tempó.
(#73460) -=RelakS=-...erről egy számítógépes analógia jut eszembe,hogy én a gépen szeretek játszani,nem a géppel. ...amúgy meg értem és ismerem az ilyen "felspécizési" kísértéseket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz -=RelakS=- #73460 üzenetére
Egy padka magassaggal mar leutod a nagy tanyert, a 48asat en is odacsaptam egyszer egy padka magassagu beton hatarolon..
Everybody lies.
-
h_benjamin
aktív tag
Üdv 165cm magas vagyok. nekem jó az 54centi országúti váz magasság? Csak mert tudtam szerezni egy régi kerékpárt és felszeretném újítani! triumph a márkája az biztos. Fékek kellenek rá ülés pedálok. tudnátok valamit ajánlani? Nem kell hogy gagyi legyen de az a nagyon drága sem kell! Köszi előre is!
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
-
ivana
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #73460 üzenetére
A 90-es években volt divat nagyméretű tányérokat használni montin, de az egy más világ volt, még kialakulóban volt az egész montis világ. Egyrészt sokkal durvábbak a mai pályák versenyeken, másrészt ahol olyan durva a lejtő, hogy elfogyna, ott már a 48-ast sem mernéd tekerni. Ahol leérhet ott értelemszerűen vízszintesen hagyod a pedált, és a legalsó pont a nagytányér. Épp ezért bőven elég a 40 vagy 38 is.
-
parkr
őstag
24%-os emelkedőn fel lehet amúgy menni? gyalog alig bírtam
-
geotigris9
tag
válasz dokee78 #73448 üzenetére
Nekem volt kétszer is nehezen beazonosíthatatlan hang amikor vettem a mostani montit néhány éve. (Több helyre is elvittem de nem tudták beazonosítani pontosan.)
1. Esetnél végül nagy nehezen észrevettem, hogy az első tárcsaféknek magának féktestnek a vége ért hozzá néha időnként a tárcsához. (Főleg intenzív használat után amikor átmelegedett tárcsa jelenezett.) Azt be lehetett azonosítani, hogy a féknél ér valami hozzá a tárcsához az volt a gyanú nem középen vannak fékbetétek vagy valami ott nem ok. egy csomót állítgattam a hang megmaradt még kisebb tárcsára is váltottam 180 - 160 tárcsa és cserénél vettem észre egy leheletnyi festék lejövetelt a féktestnek a szélén a sarkánál. Csak egy két millimétert kelet volna az egyik tartócsavarnál kijjebb húzni a végét és jó lett volna rögtön az elején ...
2. Esetnél is valami sziszegés szerű hang jelent meg az első kerék irányából ott is végül nagy nehezen sikerült beazonosít-tanom az okát. Az is valami triviális, dolog volt mint kiderült az első agynál a porvédő műanyag adta hangot súrlódás közben ... Egy kis WD-40 és probléma megoldva azóta semmi hang nem volt pedig kaptunk felhőszakadást is....
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
nagyúr
-
veterán
válasz -=RelakS=- #73465 üzenetére
A rockriderrel, a mostani shimano elott ugyanez volt csak 48-38-28 kiosztasban ha jol emlekszem, most meg 44 vagy 42 talan.
Everybody lies.
-
Acef
addikt
válasz Napfénysüti #73470 üzenetére
Napfénysüti
Ugye neked is Conti GP 4000 SII-d van?Mire számítsak, valóban olyan jó a defektvédelme és a tartóssága, mint amilyennek írják?
Volt már defekted? Kopás? -
-=RelakS=-
veterán
-
geotigris9
tag
Előzmény:
(#73411) geotigris9 2016-08-29 14:09:19"panasz@emag.hu - eMAG Ügyfélszolgálat - Űrlap azonosító: "
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elsősorban elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségek miatt!
Az eMAG által forgalmazott termékek esetében amennyiben a kiszállított termék hibás, az átvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheti azt. A termék visszaküldésének pontos folyamata:
Önnek ki kell töltenie űrlapunkat, ezután a futár 72 órán belül elveszi Öntől a készüléket. A visszaérkezést követően sztornózzák a rendelést, és az Ön által az űrlapon megjelölteknek megfelelően levásárolhatja a vételárat, vagy visszautaljuk azt. A visszaküldéshez szükséges űrlapot az alábbi linken tudja kitölteni:
http://www.emag.hu/info/form/aruvisszakuldesi-jog
Bízunk benne, hogy a válasszal segítségére lehettünk."
De-hát nem sérült nem azt küldték amit rendeltem kérem szépen!
(Nagyon automatikus e-mail szaga van ennek.)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
dokee78
félisten
válasz Runner_fxr #73456 üzenetére
Lentről jön a hang a hajtás felől,de holnap meghallgatom.
-
krisz4b70
aktív tag
Nyár elején megvettem az első komolyabb kerékpáromat (nekem legalábbis komoly ) és megismerkedtem kicsit a túra kerékpározás világával.
Ma megvolt az első nagyobb esésem is, hosszabb meredek részeknél néha túl bátor vagyok és későn fékezek, most egy kerékpáron áteséssel végződött, de szerencsére épségben megúsztam.
A lényeg, hogy tetszik csak kezdem úgy érezni, hogy néha kevés a tudása, gyorsabb lejtős szakaszokon nem mindig érzem teljesen biztonságban magam.
A kérdésem, hogy érdemes erre a vázra majd építeni? Milyen hátránya van egy 200 ezer fölötti gép vázához képest? Váz közelebbről: [link]
Jövő tavasszal szeretnék egy két alkatrészt cserélni ha összejön.Amit mindenképp leakarok majd cserélni az a villa, gondolom nem a legjobb minőség, már kezd kicsit nyikorogni is, jövőig még kihúzom vele valahogy.
A másik dolog ami nem tetszik az a hátsó váltó, az most egy acera. A váltással nem is lenne még különösebb gond, de nem tartja valami feszesen a láncot, már ha lemegyek egy padkáról akkor is hozzávágódik a lánc a vázhoz, hát akkor még ha kicsit keményebb terepen megyek. Ezt komplett váltócserével lehet csak kiküszöbölni? A villa után ez jönne talán csak addig is elég idegesítő.
Aztán ezek után jönne később a többi alkatrész, talán első váltó meg hajtás. A fékekkel úgy ahogy elvagyok.
De ha valamit kéne még cserélni azt megírhatnátok, nem kell minden a legjobb legyen, itt Győr környékén úgysincs túl sok lehetőség nagyon kemény terepen menni, de azért ha úgy van akkor bírja.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz geotigris9 #73478 üzenetére
Na itt pontosan ez történt
-
salieri.
őstag
Régebben volt Rocky Mountain kerékpárom,ami szuper binga volt. Ha sikerülne visszatérnék a márkára és vennék egyet . Ennek a gépnek az árazásról mi a véleményetek?
-
salieri.
őstag
válasz Runner_fxr #73483 üzenetére
Ha tényleg úgy van ,ahogy írja korrekt lehet 220-ért is nem ? Miért baj,hogy régi?
-
atok666
őstag
válasz imyourfriend #73429 üzenetére
Szepen bemakoltad a hatszelet Grat
Atok
-
veterán
válasz geotigris9 #73478 üzenetére
Na igen, nekem olyan altalaban, vagy elkapar a kerek 1-1-ben es onnan mar el nem indulsz
Everybody lies.
-
imyourfriend
őstag
válasz atok666 #73485 üzenetére
Köszönöm, mikor elindultam reggel még nem volt semmiféle szél, aztán megjött a vihar szele mely segített a táv java részében. A második fele az majdhogynem vízszintes út nyugat felé, ezért is nehéz általában 40 fölé menni, most javarészt oldalszél volt de muszáj volt megcsinálni mégha utána ki is feküdtem picit..
-
atok666
őstag
válasz imyourfriend #73488 üzenetére
Amugy ha latni/kovetni szeretned a fejlodesed, es megteheted, akkor vegyel egy power metert Az avg speed nem sokat jelent
Atok
-
Runner_fxr
Ármester
válasz salieri. #73484 üzenetére
Ránézésre valóban szép az állapota, de azért ezt meg kell nézni. Közel 10 éves gép, bármi megeshet. 2007-es egyébként, nem 2008-as. Az nem baj, hogy régi, de ez az árat nagymértékben meghatározza, hiába szép az állapot. Illetve a 26"-os kerékméret és 1/18 fejcső is értékcsökkentő tényező. Tök jó kis bicaj, de 200k-nál többet én egy petákkal nem fizetnék érte, mert nem ér többet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73480 üzenetére
Én sem értettem miért ugrott így a torkodnak,mintha folyton hülyeségeket írnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
Új tesztet írtam régen már tervebe volt ez is.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
feka007
nagyúr
Üdv!
Van egy Rockshox Reba Team Dual Air U-Turn-nel felszerelt bicóm, aminek a "lengéscsillapító"-ja (damper) cserés lett, mert ereszti az olajat.
Az alábbi oldalon látható az a piros alkatrész, az kell. Egészen pontosan ezen kettő közül kell vmelyik:
11.4308.857.000 Reba/Pike/Revelation Compression Damper External Gate Remote
vagy
11.4012.990.000 Reba/Pike/Revelation Compression Damper, Internal Gate, Remote
Gondoltam, beírom, hátha vki tud segíteni ebben, mert sajnos a netet fürkészve esélytelen, hogy ilyet bárhonnan kapjak, de hátha van vkinek.
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
Volt ma szó a arról, hogy melyik alkalmazás, vagy eszköz hogy mér távolságot, emelkedést stb. Csak tanulság végett, Mátra maraton rövid táv felvéve Komoot-al (app) és Garmin Edge 200-al. A Komoot elég pontosan mér, jól mintavételezi a gps jeleket.
A szintemelkedés Komootban saját térképei alapján 930m, kimentve a GPX fájlt és betöltve Bikemapra 930m, Stravaba töltve 1202m!!!! (nem kicsit lövi mellé).
A Garmin Connect 957m-t hoz össze a Garminnal mértre, ezt kimentve, és beolvasva a Komootra 870m lesz. Bikemapra 900, Stravaba beolvasva 1053. Na ennyit a Stravarol. Borzalmasan mellélövi a szintemelkedéseket. Valahol a 900m környéke a helyes.
-
veterán