- ASUS routerek
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phvhun
őstag
Próbáltam konyhanyelven fogalmazni, de akkor nem sikerült.
A felni kör formájú, és ebben az irányban ha erő hat rá, akkor nagyon nagy a merevsége:
A tárcsának a keresztmetszetének a területe ( A ponton ) kisebb, mint a felnié, tehát gyengébb, jobban deformálódik terhelésre.
A tárcsaküllők ( B-vel jelölve ) is hajlanak, ezek nem "szálirányban" kapják a terhelést, mint a tárcsa maga.
Az itt történő hajlások a kerék külsején háromszor akkora elfordulást okoznak a sugarak külömbsége miatt.
Ezek összeadódnak még az agynak a csavarodásával ( nyomaték hat rá ), plusz a küllők hajlásával.A felni fékezésénél ezek a tényezők egyáltalán nincsenek jelen.
Mérnöknek tanulok, nekiállhatnék neked másodrendű nyomatékot számolni a tárcsában, de szerintem elég bizonyíték lehet az, hogy volt triál bringám, elől tárcsával, hátul magurával, és amit itt írok, azt egyszerűen tapasztalati úton bizonyítottam magamnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Dying Light 2
- ASUS routerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...