- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TripleB
senior tag
válasz zoli03 #32335 üzenetére
A segítségnyújtásra csak annyit írnék - a Te hsz-edre írva, de általánosságban írom -, hogy sokan várják a sült galambot, mintsem venné a fáradtságot arra, hogy maga keressen rá megoldást. Megköszönni a segítséget az meg lassan ritkább, mint a fehér holló, tisztelet a kivételnek. Én általában olvasás módra vagyok kapcsolva a fórumokon.
#32337 asuspc96
Keress egy boltot, ahol tartanak Specialized nyeregszélesség tesztert, egy zselés valami, amire ráülve megmutatja, hogy milyen széles nyereg kell neked.[ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
zoli03
őstag
válasz tatabike #32336 üzenetére
Olvastam, hogy elismerted, hogy kicsit indulatosabb hangnemben írtál, de azért leírom, amit akartam, de visszafogottabban.
"Milyen az a normál rugóállású váltó???"
Két fajta van, a normál és a fordított rugóállású (low normal és top normal). Azért írtam az normál rugóállásút, mert abban a rugó a legkisebb lánckerék felé húzza a váltót.
"Ki mondta, hogy nincs bekötve bovden"?
32324-ben ezt írtad: "Ha nem állítod be a bovdent, és a váltót, akkor mihez képest állítod a határoló csavarokat, elárulnád?"
Én ezt úgy értelmeztem (lehet rosszul), hogy nincs bekötve a bowden, és ezért írtam, hogy hogyan lehet nem beállított váltókon beállítani a végállásokat.
"Ki mondta, hogy csak az én módszerem működik?"
Ha ezt nem is mondtad ki konkrétan, de tegnap elég sokáig leszóltál minden, a tiedtől különböző váltóbeállítást.
"Tudod miért megy el innen minden segítőkész ember? Az ilyenek miatt, mint Ti. Mert megfigyeltem, ide bárki beír bármit, jön egy-két nagyokos, aki rohadtul nem ért hozzá, de úgy csinál, mintha mégis, nekiáll mindenféle interneten összeolvasott szart belinkelni, meg videókat mutogatni, aztán csodálkozik, ha jól leoltják."
Én fokozottan figyelek arra, hogy amihez nem értek, ahhoz nem szólok hozzá, nem vezetem félre az adott embert.
"Én nem az internetről tanultam az életet kis komám, hanem az életben. Vettem szerszámokat, fogtam a biciklimet, darabokra szedtem, aztán addig kínlódtam, míg újra kerékpár nem lett belőle. Könyveket olvastam, szakikat kérdeztem, és nem az interneten keresgéltem a hülyeséget. És tudod miért? Azért mert nem volt internet. Nem nekem nem volt, hanem senkinek sem volt. Te meg idejössz, aztán belinkelgetsz ilyen szarokat."
Ma meg már van internet, szinte mindenkinek van otthon. Elég sok kerékpáros könyv fent van rajta, számtalan videó, fórum, ahol nagyjából mindent meg lehet tudni a kerékpárszerelésről. Nekem se volt mindig internetem, az elején én is olvastam kerékpárszerelős könyveket (most is, de már számítógépről), szerszámokat vettem, aztán próbáltam megcsinálni.
"Te meg idejössz, aztán belinkelgetsz ilyen szarokat. Ne a más tudásával akarj itt vitézkedni, pajtás, copy/paste huszárkodásból nem lesz kerékpárszerelő. Azt egy 10 éves is tudja, amit Te itt művelsz. Írd le, ahogy én, hogy szerinted hogyan kell egy váltót beállítani, aztán beszélgetünk, de nekem ne linkelgess, én az ilyesmit semmire nem tartom. Szánalmas."
Nem tudom, hogy miért rosszabb az, ha belinkelek egy leírást, vagy egy videót, ami alapján saját magam is beállítottam a váltót először. Amikor idejön egy ember és valamit kérdez (amit ezután írok, az a legtöbbre igaz), sok esetben valami olyat akar beállítani a kerékpáron, amiről fogalma sincs, hogy működik. Ez még nem is lenne baj, de se a Google-ban, se a YouTube-on, se a fórumban nem keres rá, pedig valószínűleg hamarabb megtalálná a megoldást, minthogy megírja a hozzáoszlást. És a sokadik ilyen után már linkelnie se lesz kedve az embernek (legalábbis nekem), nem hogy soksoros hozzászólásokat írni.
""Az, hogy 20 éve szerelsz biciklit, nem jelent semmit. " Nem mi? Na ja, de az, hogy Te itt X éve linkeket copyzol be, az maga a mennyország, mi? Lúzer..."
Ismerek olyan kerékpárszerelőt, akihez egyszer (és utoljára) vittem el a kerékpáromat, pedig már ő is régóta szerel. Azóta inkább magam szerelem. A hozzászólásaidból látszik, hogy jól értesz hozzá, de ezért írtam, hogy az, ha valaki X éve csinálja ugyanazt, még nem jelenti azt, hogy ért hozzá.
Én itt részemről lezártnak tekintem a tegnapi vitánkat. Persze ha van észrevételed, normális hangnemben továbbra is vitázhatunk.
-
Zola007
veterán
Akinek veszekedhetnékje van, intézze el privátban. Nem kell telef0sni a fórumot
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fjudors
aktív tag
az a baj ezzel az egésszel, hogy olyan, mint a matek
hiába van tele az internet bármilyen témában segítséggel, leírással, ha valaki nem értikonkrétan: hiába magyarázzod valakinek a váltóállítást, ha nem érti, mit miért tekerget, hogyan müködik
én pl spec utálom a finomállítóval beállítani először a bowdent..addig szórakozok, amíg anélkül sikerül, a finomállítót a későbbiek során csak utánállításra használom (féknél is).ezt egy szervízben nem fogják megcsinálni, időtakarékosság miatt
a határoló csavarok ha utólag vannak beállítva, akkor lehetséges, hogy a kelleténél jobban feszül a bowden, ami miatt hamarabb nyúlik. ha előre be van állítva a két csavar (pl vonalzóval, vagy a bowden tetszleges beállításával) akkor utána a bowdent nem lehet túlfeszíteni..kézzel kifeszítem a végpontig a váltót, és úgy rögzítem a bowdent. de állítás után mindig megjáratom fel-le a láncot, mivel hiába hozzá állítja az ember, amikor lekerül, majd vissza a terhelés, nem ugyanoda fog kerülni..magyarán:állít-vált fel-vált le-állít-vált fel-vált le-etc..de ennyire már nem kéne ezt kivesézni, hogy milyen eszközök, és melyik kézbe...azért aki szerelni akar, legyen már egy kis érzéke hozzá, vagy elhivatottsága..nem akarok senkit megbántani, de az "elmentem a váltóbeállításról a leírást"...????? azért egy kicsit túl van lihegve ez a téma, aki maga akar szerelni / építeni, annak ez nem kéne, hogy problémát okozzon...
ez marokváltónál jobban érezhető, a túlfeszített bowden, amikor az utolsó fokozatot lényegesen nagyobb erővel kell bekattintani
abba se menjünk bele, hogy rendszerint minden gyári bowdenezésből vágni kell, mert túl hosszúak, a végállásokat pedig egyszer kell belőni, ha nincs mechanikai behatás, akkor örök élet
a segítség kérésről meg annyit:
elég rég olvastam, hogy valaki segítséget kért volna..elvárni elvárják, de nem kérik.nem kötelező segíteni, de számonkérni pofátlanság.
amúgy meg, autodidakta módon sok minden megtanulható, de akinek nincs érzéke hozzá, az folyamatosan problémába fog ütközni..és ha nem sikerül elsőre, akkor mi van? tovább próbálkozok...de komolyan, ez ekkora probléma? két végállás és egy feszítő beállítása? ha a végállások megvannak, utána a bowdenen már nem is kell állítani, csak rögzíteni a végponton..de nem mindig egy út járható...[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Bocs a dupláért
Tudtok ajánlani olcsó telefontartót, amit akár a stucnira is feltudok rakni? Lemértem, olyan 13,9cm a kerülete, vagyis 4.42450741795cm az átmérője.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
ST05
őstag
Erzsi utalványom vajon fel tudom használni valahogyan rendelés-tehát házhozszállítással esélytelen?
köszönöm[ Szerkesztve ]
-
-
D.Orion
veterán
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Hamarosan (bár lehet már csak a következő szezonra) esedékes lehet egy külső vásárlás a biciklimre.
Jelenleg egy 26x1.75-ös Semperit Goliath 47-559 (ha ez egyáltalán a típusa) van rajta. Nagyon meg vagyok vele elégedve, legfőképp erre-arra mászkálgatni használom a bringát aszfalton, esetleg földúton. Ez a külső porban kanyarodva már ki-ki szaladt volna alólam, de megtanultam vele menni, szóval tetszik. Nézegettem és nem találok itthon ilyen márkát/típust. Ami talán közel áll hozzá az a Continental Travel Contact. Mit szóltok ehhez, esetleg más hasonló (aszfalt kis földút-ra jó) külsőt tudtok-e ajánlani, akár olcsóbban?
Azért is lenne jobb olcsóbban, mert az egész bicikli 40K volt anno használtan amivel jött a gumiköpeny is.
Köszi: RR
═════════════════════════════════════════
-
Teasüti
nagyúr
válasz tatabike #32322 üzenetére
Szuper leírás, első hsz-be vele!
Annyival kiegészíteném még, hogy a finombeállítást elvégezhetjük nyeregben is a váltókarról, ha terhelés alatt vmi mégsem működne olyan flottul, mint állványon.Az meg ne zavarjon, hogy páran belekötnek még abba is, merre tekerik a csavart!
Aki műszakilag analfabéta az meg hordja csak szervizbe szépen!
Nem szégyen, nem kevés bringás ismerősöm is ezt teszi és ettől nem kevesebbek emberileg.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Rendelt innen vki Bodyfloat-ot? Tegnap kaptam az emailt, hogy elkészültek az előrendelt cuccok, de a fizetésnél elakadok.
-
Maximum1
őstag
Schwalbe Marathon Supreme
450 km után defekt, nem vagyok boldog.
Mi a sz@rt vegyek a paraszt fűnyíró gyökerek ellen akik az útra nyírják a füvet a királydinnyével együtt?
Jó, biztos volt 10 amit megúsztam, de akkor is ez a széria az isten.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Maximum1 #32367 üzenetére
Nem kamu, csak te béna voltál nem a futófelület közepével szedted fel a tüskéket.
Ha reálisak a gumi képi illusztrációi, akkor a két széle felé elvékonyodik a defektvédő réteg. Ha mondjuk egy centivel kijjebb a széléhez böki be a rajzszöget, lehet leereszt ugyanúgy.
Ha a menettulajdonságok amúgy sem számítanak (mert ilyen gumit vettél), akkor még meg lehet fejelni egy Slime-al is. Nekem nincs defektvédelmem a gumiban, de a rajzszög után a trutyi vezet 1-0-ra. Egy hete kaptam be egyet, de szét se szedtem megfoltozni. Gyártó szerint kellene, de kíváncsi vagyok meddig tart önerőből. Egyelőre elégedett vagyok.Amúgy sztem kézigránátot.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
29er-re terepgumikból milyet vegyek, amit annyira nem rágcsál az aszfalt? Majd télen venném, 2,4-es kellene.
ui.: Schwalbe Smart Sam, Kenda Slant Six Pro és Continental Mountain King van kinézve.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Maximum1
őstag
válasz Teasüti #32368 üzenetére
Futófelület csont közepe, pedig lesem ezeket.
"Ha a menettulajdonságok amúgy sem számítanak (mert ilyen gumit vettél)"
Azért ez egy 6 báros magas szövetsűrűségű városi aszfaltgumi , lassúnak nem nevezném.
Trekkingen használom 622-35 méretben, szerencsére rajta volt, de akkor is dühítő.Volt Slime-os gépem, az kapott vagy négyet, volt amelyiktől csak úgy spriccelt,lehet teszek ebbe is.
(#32369) de jó, akkor a marathonon belül nem mind kapta meg ugyanazt a védelmet.
Jó tudni, megy a slime........[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tothgera30 #32370 üzenetére
Mennyit mész vele egy évben? Ha 1-2000 km-t kibír egy terep gumi vegyes felhasználásban, akkor az nálam kb 3-4 szezon. De idén ezen az esős nyáron jó ha havonta kint voltam 2-3x a montival.
3-4 évente azért csak megengedhetek magamnak két új gumit.
Amit mondani akarok, hogy a híresen gyorsan kopó típusokon kívül bármi megteszi.(#32371) Maximum1
A webshop szerint amit linkeltél ebben High Density Guard van. Van is egy kattintható link a webshop-ban, nézd csak meg!
Ez nem ugyanaz, mint a videóban lévő Smart Guard.A menettulajdonságokat arra értettem, hogy egy 5 mm-es gumibetét alaposan tönkre vágja az agilitást és a gumi is merevebb lesz tőle.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz imyourfriend #32361 üzenetére
na jó, de ez így lutri.
tudom, nem nagy összeg a 10 ojró, de akkor is. -
TayRol
veterán
ja, beszereztem egy SMP Hybrid nyerget (tesztelgetem), és azt kell mondjam, hogy ez esetben ami drága, az jó. elsőre is nagyon kényelmes, kíváncsi vagyok a hosszabb tapasztalatokra.
-
borix
őstag
válasz Teasüti #32368 üzenetére
Az erős defektvédelmű gumiknak az a nagy hátránya hogy kő nehéz,drágák és azok sem 100% defektállók.
Slime városi bringákba ideális de aki komoly távokat teker 7-8 bar-t beleküld a gumiba azok nem nagyon bohóckodnak vele szerintem.Becsomósodik egy idő után meg a nyomást is ki tudja meddig bírja tartani.
Én nem mennék pl: csomagos túrára úgy,hogy 25kg csomag a bringán és ki tudja hány lyuk a belsőn.Slime ide vagy oda. -
bigdady
nagyúr
Na fel is került a continental country plus a bringára 47x622 méretben. Faja hogy vastagabb terepesebb gumi van a cross bicajon de énnél vastagabb tényleg nem kell rá ezt pont tökéletes Megyek majd tesztelni normafára defekt ellen
Slime-t nem kapott legyen elég ezIgy eladó 2 db, kb 200 km-t futó hibátlan még szőrös Innova 42x622
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
-
imyourfriend
őstag
válasz TayRol #32373 üzenetére
Tartom a kalapot, akinek nem túl nagy az összeg az beledobhatja a 10 ojrósát. Személy szerint amúgy azért vásároltam ott mert azzal a kedvezménnyel éppen kijött a pénzből az óra. Jut eszembe rendeltél már? Lehet hogy vennék egy fogaskeréksort még, ruhát azért nem mert az körülményes.
-
tatabike
őstag
válasz zoli03 #32352 üzenetére
Nincs semmi gond.
Még annyit fűznék hozzá, hogy a 20 év kerékpárszerelést és építést úgy értsd, hogy én ezekért soha egy fillért el nem fogadtam senkitől, mert nem volt ez soha a pénzkeresetem, szívességből csináltam illetve csinálom ismerősöknek, rokonoknak szomszédoknak. Olyan volt, hogy vettem lerobbant bringákat, amiket felújítottam, aztán eladtam, de sosem nyerészkedtem rajtuk pofátlanul, a belefektetett munkámat meg főleg nem érvényesítettem az árban.
Mikor több időm volt, jártam árvákhoz a gyerekotthonokba, és rászántam egy-két hétvégét havonta, hogy együtt megszereljük a bringáikat, mert ott tényleg nem volt senki, aki segített volna Nekik. Volt, hogy széthordták a szerszámaimat, amiknek aztán egy része sosem lett meg, mert mindenki szerelni akart, de bőven kárpótolt az öröm a szemükben, amikor a reggel még reménytelen állapotú bicikli két óra múlva már gurult alattuk...
Nagyjából ez az én szervizes pályafutásom, és ezt nem is akarom feladni. Ha van időm, segítek bárkinek, akár úgy is, hogy elhozza a kerékpárját, és együtt megcsináljuk, aztán mindenki boldog. Csak hightech "űrbiciklikkel" ne zaklasson senki, az nem az én asztalom...Ja, ma vettem jó áron (10ezer) egy komplett Deore XT V-fék szettet, bovdennel, bovdenházzal, minden kis bizbasszal. A hétvégén beszerzett Magellan trekkingre szánom.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
TayRol
veterán
válasz imyourfriend #32385 üzenetére
nem, még nem.
-
tatabike
őstag
válasz glacious #32387 üzenetére
Jah, defektgátló. Ma hogy jártam, nem hiszitek el, én sem hittem volna, ha nem a saját kerekem, és nem én szedem szét...
Tegnap mire hazaértem, a 8 bar-ra fújt első kerekem 4 bar-ra esett. Felpumpáltam este, de hallottam valami enyhe sziszegést a szelep környékéről, ezért leeresztettem, és biztos ami biztos, kicseréltem a szelep belsejét (autószelep). Felfújtam, semmi hang, minden oké. Reggel indultam melóba, a gumi tartotta a nyomást egész éjjel, de délután mikor jöttem haza, megint éreztem, hogy puha. Lement újra 4 bar környékére.
Otthon leszedtem a gumit, hogy kicseréljem, az ilyen furán viselkedő belsőket nem szoktam javítani, meg sem keresem a hibát, inkább kidobom, nem ér annyit, hogy szívjak vele. Ekkor kiesett a szerszám a kezemből, mert megláttam a szelepet. Pontosabban a tövét, ami ki volt szakadva, de annyira, hogy már kevesebb, mint a fele tartotta csak ott, vagyis egy kb 6-7 milliméteres hasadás volt a gumin körbe a szelep tövénél. És a defektgátló lötyi megfogta annyira, hogy 4 bar nyomást meg tudott tartani. Ha nem látom, nem hiszem el...
Azt tudom, hogy mikor felfújtam, a szelep alsó állásban volt, lent. Gondolom odacsorgott a lötty, és szépen foltozgatta ott magában az egyre nagyobb szakadást. Mert elvileg ezek csak a futófelület felől érkező sérüléseket tömítik.[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Zola007
veterán
Érdekes cikk: A look inside Shimano's wheel factory
képgalériát is érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ludsimon
veterán
válasz tatabike #32389 üzenetére
Ez rendesen működik presla szelepnél is?
Sokat hallottam erről, de olyat is hallottam, hogy eltömíti a szelepet, mert oda befolyik és nem lehet felfújni, lehet kidobni. Ez igaz? Ezt spec egy autószelepes illető írta. Hány év ezekre az időtartam? Mennyi időnként kell cserélni belsővel együtt?
Mert ha van évente 1 defektem nem biztos megéri, főleg ha megragasztom.
Milyet használsz?[ Szerkesztve ]
undefined
-
borix
őstag
válasz Zola007 #32380 üzenetére
Nem vagyok a téma szakértője de én is úgy tudom a hogyan glacious írta. Ballonosabb kerékbe 200g is lehet.
Nekem Continental Supersport Plus van 28-622 méretben 8 bar nyomáson.
Elosztva kb:1500-2500 km szakaszonként kapok vele defektet.
Nekem egy belsőcsere elég hamar megy nem problema ilyen távonként.ludsimon
Olyan 1-1.5 évet bírnak onnét már a hatása erősen visszaeshet.
Olvastam olyan írást,hogy a srác kb 1 évig gond nélkül használta majd elment túrázni és hazafelé 80km szakaszon vagy 4 defekt.A lötty elengedte a lyukakat nem külső sérülés miatt.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Beindult a hírdömping: akiket érdekelnek az újévi bringák [link]. Nem magyar nyelvű az oldal, de a képek magukért beszélnek.
-
RootRulez
félisten
válasz RootRulez #32364 üzenetére
Közbe utánanéztem, mérlegeltem és arra jutottam, hogy ehhez a használathoz, amennyit én meygek vele, nem kell olyan über-gumiköpenyt vásárolnom. Így jelenleg a CST C1605 Carporal a kiszemelt, esetleg van valakinek vele tapasztalata?
═════════════════════════════════════════
-
glacious
addikt
válasz ludsimon #32391 üzenetére
Prestába csak trükközve tudod betölteni, dunlop vagy auto-ba simán, mert ott ki tudod venni magát a szeleptestet. Az autósnál nálam előfordul, hogy amikor lehúzom a pumpát, akkor eltömíti a szelepet. Ilyenkor kiveszem a szelepet és kitisztítom a tömítésnél beszilárdult defektvédőt és aztán megint jó a következő "balesetig".
2 évet hirdetnek rá, nekem nincs még annyi ideje, és jól "működik". A legnagyobb hátránya, hogyha olyan defekted van, amit nem javít, sajnos nem lehet megfoltozni.
-
brownus
veterán
[ Szerkesztve ]
-
DjKoxi
senior tag
válasz tatabike #32389 üzenetére
Én vadiúj Rubena belsővel jártam így, igaz, nekem nem volt lötty benne. A terepszettembe szereltem, kb 10 km után megadta magát. A barátom, nem sokkal utánam, ugyanilyen belsővel, ugyanilyen módon kapott defektet, csak neki már az udvaron elpukkant.
Visszavittem a boltba, ahol azt mondták, hogy ez nem szerkezeti, garanciális hiba. Azóta feleannyiba kerülő belső van rajta, és hibátlan.
Más :
Tegnap vicces dolog történt velem bringázás közben. Haladok kb 28-as tempóval, és oldalról egy fogoly madár berepült a kulacs-lengővilla-nyeregcső háromszögbe és ott is maradt félájultan. Az ijedségtől, meglepettségtől alig tudtam a stoplit kiakasztani Kitoltam a lábammal, leesett az útra. Megálltam, visszamentem, nem mozgott, majd bebillentettem lábbal az árokba. Akkor feléledt, és elszaladt!
Ha nem látom, tapasztalom, el sem hiszem, hogy ilyen történhet!