-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Wombath #136241 üzenetére
A GPS (meg a többi is) nem igazán mér jól magasságot.
(#136246) gabro0 A telefon GPS-ek pontossága az ilyen nagyon max. 10m, erdőben meg simán 50-100m. Egy rendes mérőállomás tud ilyen centiset, de azzal egy ideig egy helyben kell állni ehhez. A GPS sebességmérés is baromi pontatlan. Plusz vannak korrekciós adatok, amit fix földi állomások rögzítenek ezeket a telefon szintén nem kezeli, de a pontos méréshez, illetve a preciziós mezőgazdasághoz szükségesek.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz ivana #136251 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, ezért is mondom, hogy - gondolom - több forrásból dolgoznak ezek a szoftverek, hogy legalább kicsit is köszönőviszonyban legyenek a valósággal. Feltételezem legalábbis, hogy például a Garmin nem engedheti meg magának, hogy 10%-os eltéréseket produkáljon a valósághoz képest, ráadásul nekik ott van a sok más termékkategóriából összegyűjtött tudás is, hogy ezt miként lehet jól kezelni. Nekem mondjuk most egy Bryton 450 van a bringán, ez barometrikus magasságmérést használ - de nem tudom mihez viszonyítani, ugye . Elvileg lehet ugye kalibrálni ismert magasságú pontokhoz bármikor, csak ugye út közben nem hemzsegnek ezek. Azt csinálhatom elvileg, hogy a telón futtatok egy méréseket átlagoló appot, és bízom bennük, de ki a fene akar ezzel foglalkozni?
-
Proky
senior tag
Tudnátok ajánlani (illetve akinek valamelyikkel nagyon rossz tapasztalata van azt is pls) vonóhorogra szerelhető négyes kerékpár szállítót? 27.5/26/24/20-as bringák mennének rá. Egy hete olvasok teszteket véleményeket, de full tanácstalan vagyok, sőt egyre jobban minél többet olvasok a témában. Thule-t ajánlják a legtöbb helyen, itt három típus van ami alapban 3-as, plusz adapterrel a negyedik, Menabo, Buzzrack, Peruzzo amiket néztem eddig, de pld Peruzzo-ról is olvastam jót is rosszat is, van aki szerint brutálisan mozog a horgon az egész szállító. Se a rajta szállított bringákat, se a kocsit nem akarnám össze gányolni semmiképpen. Köszi előre is a segítséget/tapasztalataitokat.
-
Runner_fxr
Ármester
Ja, sokra megyünk a luxus-al, ha az orvosok nem jók. Márpedig a magyar orvosok világszínvonalú tudással rendelkeznek! Erről jut eszembe, volt a TLC-n egy műsor, amiben fogászati eseteket mutattak be, olyan emberekről, akik iszonyúan féltek a fogászati kezelésektől és teljesen lepusztult, szétrohadt fogazattal rendelkeztek. Full extrás, luxus Angliai rendelőkbe tették rendbe a fogakat, de úgy mint a hentesek! Röpködtek a 20 ezer fontok, és az egészet letudták nagyjából egy ültő helyben! Azt hittem rosszul látok, kihúzták az összes fogát a palinak, be a csavarok, majd fel a pótlás. Mindezt egy alkalommal, kb 8 óra alatt. Én is túl vagyok egy elég komoly fogászati kezelés sorozaton, mert voltak gondok, de kb 1 éves történet volt. Ha így dolgoznak a luxus rendelőkön, mit művelnek az állami kórházakban?
-
emiki6
veterán
A légnyomás elég sok mindentől függ. Magasság, hőmérséklet, levegő összetétele (páratartalom, ilyenek). Tehát nem igazán lehet csak egy barométerre hagyatkozni, csupán akkor, hogyha egységes környezetben teker az ember és közben nem nagyon változik se a hőmérséklet, se az időjárás, vagyis a valóságban elég sok egyéb műszerrel kell kombinálni, hogy valamire való mérést kapjunk.
Szerintem jópofa megoldás lenne, ha lenne a vázban egy giroszkóp, ami méri a vízszintet és a gyorsulást, emellett pedig egy sebesség, egy pedálfrekvencia és egy szélirány-szélerősség mérő is dolgozna, az adatokat megkapná egy eszköz (amiben van gps is) és a biciklis tömegének, légellenállásának és a gördülés miatt bekövetkező veszteségnek a segítségével mindent is kiszámolna. Esetleg még meg lehetne fejelni egy barometer-hőmérő-páratartalom mérővel a dolgot.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
haarmaan
tag
válasz Runner_fxr #136258 üzenetére
Sziasztok, kösz a gyors választ. Én úgy gondoltam hogy kb 450000ft teszem fel aztán meglátjuk mi lesz. Ha összejön elöbb a pénz az új Stumpjumperre, és nagyon nem akarják elvinni enyiért ( 350000ft már biztossan nem adnám el) akkor már inkább lehet hogy megtarom második bringának könyebb túrákra.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #136207 üzenetére
Ezt a kalapálást rossz volt olvasni, tipikusan az az eset, amikor a szerviz mindent elvállal, nem baj csináljuk, aztán lesz ami lesz. Igen, tudom, hogy nem olcsó egy profi csapágy prés, amihez kismillió alkatrészt meg kell vásárolni, hogy mindenféle csapágyhoz passzoljon, de aki ebbe nem ruház be, az ne is akarjon forgáspontokhoz nyúlni. Én most vásárolgatom össze a szerszámokat az otthoni műhelyembe (kiköltözök Törökbálintra és lesz egy 50Nm-es műhelyem), még otthonra is megveszem magamnak a csapágy prést, hogy ha már hozzányúlok, akkor ne mint egy barbár. A kalapálással nem csak az a baj, hogy sérülhet a csapágyfészek és maga a csapágy is, hanem sorja szorulhat a csapágy alá, ami által nem lesz pontosan a helyén.
Újonnan vetted a kerékpárt vagy használtan? Azt nem gondolom, hogy a Bergamont-nál gyárilag lötyögősre tervezték azt a forgáspontot. Egy eléggé minőségi gyártóról van szó, eladtunk kb 2 nagy konténernyi Bergamont kerékpárt (600db), de még hasonló esetet sem láttam. Ha használt volt, akkor úgy gondolom, hogy kihagytak belőle egy távtartót, alátétet amikor hozzányúltak. Ha új, akkor meg az összeszerelésnél lehetett baj, bár azon is meglepődnék. Gyárilag az ilyen nem lehet, ez egészen biztos.
haarmaan: Mindenképpen többért tedd fel, mint amennyit kapni szeretnél érte, mert az emberek mindenből szeretnek alkudni, állítom ha feltennéd 250-ért, akkor is jönne valaki aki ajánlana 200-at és most megy érte.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #136263 üzenetére
+ (#136209) Wombath
Nézni is nagyon rossz volt, de mivel ott az enyémnél jóval drágább bringákkal van tele az üzlet, és mondta hogy sokszor csinált már ilyet, ezért ez még mindig jobb ötletnek tűnt minthogy hazavigyem és én kínlódjak vele a satuval. Nem tudom hogy néz ki a csapágyprés, egy nagy satu ott is volt, azzal akarta csinálni, de abba nem fért bele a vázam.
A bringát használtan vettem, de újszerű állapotban eredeti gumikkal és lánccal, a 4 hézagoló a forgáspontokon hasonló, nem hiszem hogy a kérdéses részen, a mérnökök 2 közepest meg 1 nagyon vékonyat terveztek volna, szóval ez valahol a gyártásnál ment félre, de annak ellenére hogy alattam 6000km futott tavaly óta, ilyen szorított állásban a csapágyak még menthetőek voltak, tisztítottam újrazsíroztam, és a lötyögés megszüntetése után, hátsó tag nélkül, szépen mozog, nem darál egyik sem.
Az hogy te megveszed még otthonra is ezt a szerszámot, itt meg a város legnagyobb bringásboltja sem hajlandó, valószínűleg pont azt a mentalistást tükrözi ami miatt részben pl Hasaggymeg is dobbantott az országból és én is úgy érzem hogy egy utolsó csepp kell, és jön a kalap-kabát.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Fetz
csendes tag
Sziasztok!
Próbáltam visszaolvasni lánc témakörben és az lenne a kérdésem, hogy a két lánc közül melyiket lenne érdemesebb megvenni montira (10 seb, xt váltó)?
Sram PC-1051
KMC X10 L
Előre is köszi!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #136266 üzenetére
Sokféle prés van, nagyjából így néz ki egy korrekt szerelés, forgáspontokat illetően.
[link]
És ez maga a prés, de ebből is sokféle van: [link]Persze mindenki hibázhat, de nekem furcsa, hogy az a Bergamont váz gyárilag olyan, ha használtan vetted, akkor inkább arra gondolnék, hogy már az előző tulaj mókolt vele valamit.
Én is dolgoztam külföldön, Ausztriában is voltam, Svédországban is. Elég sok ismerősöm Angliában.
Ha gondolod próbáld meg, ott sincs minden kolbászból elhiheted. És ott sem mindenki profi abban amit csinál, de abban biztos lehetsz, hogy bármilyen szakmunka 5 ször annyiba fog kerülni mint itthon!Nekem elég sok ismerősöm költözött haza, legutóbb Angliából, 9-10 év után. Elege lett abból is, és már nem érte meg neki, gyakorlatilag amennyi pénzt elköltött a lakhatásra, alig maradt pénze, félretenni esélytelen. És így is valami indiai csókával lakik együtt, hogy egyáltalán ki tudja fizetni a szállását.
Egy másik ismerősöm épp Ausztriából fog hazajönni, jobban keres az tény, de nem tudja megszokni azt, hogy még mindig egy migráns. A jelenlegi munkahelyén becsülettel dolgozik, vagy 6 éve. Múltkor üzemi baleset érte, nem az ő hibájából, szerencséje volt, mert majdnem eltört a gerince, a cég iszonyat bunkón állt hozzá, le sem szarták mi van vele és próbáltak mindent elkussolni, eltusolni fű alatt. Jó persze Magyarországon is előfordulnak furcsa esetek, egy valami biztos, nekem kurv@ sok pénzt kéne ajánlania egy cégnek, hogy elmenjek innen. Régebben bennem volt a mehetnék, de így 38 évesen nem fogom a nulláról kezdeni. Külföldön esélyem sem lenne saját ingatlanra, itthon sem könnyű, de úgy néz ki csak összehoztam, saját ház, telekkel, Budapesttől 10km-re, 50Nm-es műhellyel. Szüleimhez, barátokhoz közel. Nem minden csak a pénz.[ Szerkesztve ]
-
thomas1997
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy apró gondom. Tekerés közben kattanó hang jön a hajtómű felől, teljesen fokozat függetlenül. Az érdekesség benne, hogy csak részterhelésnél csinálja. Ha szinte hajtás nélkül tekerem, nem ad hangot. De az érdekesebb, hogy ha erősebben tekerem, akkor se kattog. A jobb hajtókar kb 7-8 óránál állhat, mikor kattan. Üresen a hajtómű halk morgó hangot ad, szóval tuti csapágyas. A kattanás lehet ez miatt, vagy más is lehet a baj?
Illetve milyen csapágyakat ajánlotok bele? Fontos, hogy bírja a homokot. Én az SM-BB52 és az SM-BB80 közt vacillálok. Nem tudom, mennyi lehet köztük a külömbség. Jelenlegin nincs tipusszám, de feliratozás olyan, mint a shimanoé. Hajtomű: FC-M770, csapágyház angol menetes, 68mm.
Válaszokat előre is köszönöm -
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #136270 üzenetére
Nyilván ez a profi cucc, de csomószor kiválthatók ezek. Főleg ha valaki meg lehet kérni, hogy esztergáljon közdarabot. Meg nem árt berakni a csapágyat a frigóba, a vázat meg hajszárítózni kicsit, akkor valószínűleg könnyebben belemegy. Mondjuk a csapágyfészket nem biztos, hogy bezsíroznám. Aki egy ilyen alu cuccnak neki esik kalapáccsal az egy barom.
Nem Magyarországról van szó trialboj posztjában.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz trialboj #136266 üzenetére
Egy drágább bringához talán megéri rendelni akár Aliexpressről is valami kinyomót-benyomót, 50-60 euróért már kapsz olyan szettet, ami a leggyakoribb csapágyakat lefedi, és arra ugyan nem jó, hogy üzemszerűen használd, de azt a rossz esetben évi 2-3 alkalmat, amire neked szükséged lehet, simán bírja. Vagy ismerős esztergályossal csináltathatsz is, olcsóbban.
Illetve, ha szereted a sufnituningos megoldásokat, akkor ez a srác mindenféle szerszámot készített a legegyszerűbben beszerezhető cuccokból.Érdemes ezeket meglépni szerintem, a csapágyak cseréje a legegyszerűbb dolog, de ennél könnyebben egyetlen művelettel sem lehet tönkretenni egy komplett vázat vagy agyat, főleg alumínium meg karbon esetében.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Wombath #136273 üzenetére
Gram huszároknak: Ma kaptam meg 16 nap után az aliról rendelt kulacstartókat. A leírásában 26g szerepel súlyként amit hitetlenkedve olvastam...nos lemértem, 24g és mindezt 1.5 Eur/db! Pl egy hasonló súlyú az Elite márkából 30 Eur/db.... igaz az carbon, de ki nem sz@rja le
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nagyúr
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #136261 üzenetére
Annyira én sem. A koncepció az, hogy kell egy eszköz, ami ki tudja számítani, hogy mekkora teljesítményt adsz le és hogy hogyan helyezkedsz el a térben, valamint valós időben figyeli a környezeted.
- giroszkóp: látja, hogy milyen szintben van a bringa, tehát ereszkedsz e vagy mászol, illetve érzékeli ha gyorsítasz, lassítasz, kanyarodsz.
- A nyomásmérő, hőmérő, páratartalom mérő széltől és naptól mentes, nyitott helyen kell legyen, hogy jó felszíni adatokat tudjon mérni
- Ha van szélirány ér erősség mérő, akkor mérhető a levegőtől származó változó nehézség a haladásban. Külön jó, ha a kerékpárosról készült egy 3D-s aerodinamikai modell, így pontosan számítható a légellenállás.
- mérni kell a kerék és a pedál fordulatának periódusidejét, illetve jó ha van egy pedál, ami képes érzékelni mekkora erővel nyomod.
- kell a gps, hogy tudd hol.
- Kell ismerni az össztömeget, mert nagyban attól függ a mászás nehézsége
- Jó lenne ismerni a gördülési ellenállást különböző úttípusokon és kéne egy eszköz, ami felismeri az útminőséget, és hozzárendeli a korábban mért ellenállást.Ne vegyetek komolyan, épp tanulok és ez amolyan kikapcsoló agymenés akart lenni... (ami amúgy teljesen reális, csak kivitelezhetetlen vagy tök felesleges)
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Napfénysüti #136275 üzenetére
Olyasmi igen....nekem eddig elite volt fent, de ennek jobban bejön a homogénebb színe (amúgy az elite is szép) Ugyanitt elite custom race kulacstartók eladók
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nagyúr
-
Fetz
csendes tag
válasz 6030D #136277 üzenetére
Nagyon köszi, de mintha többen írták volna, hogy a Shimano láncok nem bírják annyira, mint Sram, vagy KMC láncok, ezért bizonytalanodtam el. (Egyébként kb. ugyanannyiba kerül ez a három típus).
Mondjuk tényleg a gyereknek kell és valóban nem valószínű, hogy a 45 kilójával és a hétvégi tekerésekkel, akár a Deore-t is megszaggatná.
-
6030D
Ármester
Mindenki másban hisz, nekem a Focuson a gyári KMC lánc után 2x volt Deore, aztán meg XT (HG-95). Egyszer volt azt hiszem Sram lánc is, az pl. hamar elnyúlt. Most meg Sram van és jó. Kaptak mindent, még nem is waxoltam, hanem olajoztam az elején. Felhasználásfüggő is. Azt kell venni, ami olcsó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #136270 üzenetére
Pff, na egy ilyennel tényleg gyerekjáték lehet a csere. Az enyém oroszosan, izomból lett berakva Másodjára mert az egyik elsőre nyilván ferdén sikerült...
(#136272) ivana
Már a zsír is baj? nekem tele nyomta zsírral, amit én úgy ahogy letakarítottam róla azután, oda is beragadthat a por, v most miért baj ha meg lett kenve a csapágyház, de talán mind1, is kár ezen pörögni.
(#136273) Wombath
Hát Runner leírása alapján ezeket riktán kell szervizelni, szerintem versenyzőkön kívül akik ütik verik, senki nem piszkálja évente a csapágyakat. Ez a bringa mire igényelné, már remélem más tulajdona lesz, és az ő feje fog főni, hogy kihez vigye.
Runner_fxr
Én pont hogy nem a pénzt emeltem ki az előbb, hanem a mentalitást. Itt nem építenek utakat, tehát nem jön a nyugati ember, de a természeti adottságok sincsenek kiaknázva tehát minek is jönne, hiába vannak hegyek meg a tenger.
Egy ismerőstől sem hallom hogy az országban maradna síelni, inkább ausztriába megy ami 4x messzebb van és 5x drágább, bringa park pff, esélytelen, és a turistaösvények, infrastruktúrája is a béka segge alatt + ugye minden tele kutyákkal, tehát ez utóbbi nem is olyan biztonságos.Én sosem voltam külföldön, de már a Bükkbe eljutva leesett az arcom, hogy még ezen a kis takony erdős szakaszon, is táblázva van az ösvény, és végig lehetett menni, pedig ott semmi nincs, a nagy erdőhöz viszonyítva, csak talán néhány boros pince meg termőföldek.
Én megfordítanám, arra hogy nem tudom mennyit kellene keressek, hogy itt maradva boldog vagy elégedett lehessek.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #136275 üzenetére
pont ezt akartam mondani :) én decában vettem 3e/db áron, mondjuk nem bántam meg, de ha ráér egy hónapot, simán rendelném ezt. egyébként oldalról betevőset kerestem, ki gondolta volna,hogy ilyen dolog is elfogy.. . ezért lett ez, a korábbi szintén decás tartók picit egybeértek ugyanis, ez orvosolta.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
Mosás függő. Alapból ezekhez a Shimano láncokhoz nem jár, illetve van olyan csomagos, amiben van, de meg kell nézni, mit adnak hozzá. Ha sokszor le akarod szedni, akkor érdemes bele. Nekem nem volt, vagy fent tisztítottam vagy sehogy. Inkább sehogy.
ZolkoW: azért montira nem biztos, hogy jó lesz ám a másfél dodós utánzat. Csak nézd meg egy maratonon a lefelék aljában mennyi kulacs van (már ha nincs sár és van sebesség). Ez az egybeérés is érdekes, én is úgy vettem a bringát, hogy a Ritchey kulacstartóból a függőleges annyira lentre engedte a kulacsot, hogy egy kis gumis csíkot rakott fel a tulaj, mert gondolom néha a vázhoz ért a kulacs. Most a Merida kulacstartóval meg még az ujjam is befér közé. Az 5,33 euro volt, 29 g. Annyi bajom van vele, hogy festett műanyag, így már fehéredik a kulacsnál, de majd filccel megoldom.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #136272 üzenetére
Igen, meg lehet esztergálni, de, hogy olcsóbb lesz e, mire mindent megcsinálnak hozzá, abban nem vagyok biztos. Ez is akkor jó inkább ha magadnak meg tudod csinálni.
trialboj: Kalapáccsal sem feltétlen teszik tönkre, ha jól beillesztik a csapágyat, alátesznek mondjuk valami puha fát és úgy a megfelelő ponton ráütnek és egyből a helyére pattan, akkor végül is működhet tökéletesen utána. Kormánycsapágyaknál rengetegen beütik a csészét, csapágyakat a helyére, működnek, megoldható ez így ha nincs célszerszám. De azért mindenképpen nagyobb esélye van annak hogy valamit elcseszel, pláne forgáspontnál.
Filléres, alap bringáknál, hogy a helyére ütsz egy kormánycsapágy csészét kalapáccsal, mondjuk úgy, hogy a kutyát nem érdekli, működik az teljesen jól, semmi baja nem lesz. De minőségi bicóknál azért illik csapágy préssel dolgozni.Ja bocs, én csak Magyar viszonylatban gondolkodtam, érthető a te álláspontod is, abszolút.
-
6030D
Ármester
Érdemes, legalább megírod nekünk, hogy bevált vagy sem. Én csak a Squirtet próbáltam.
Itt próbálgattak még párat, de nem nagyon váltak be. Drágábbak, meg nehezebben beszerezhetők vannak még, amiről hallottam, illetve a Mucoff, de az nem tudom milyen (beszerezhető, de azt hiszem drágább ).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz emiki6 #136276 üzenetére
Ennek a kérésnek egy jelentősége van: fiatal koromban volt két menésem amire ma is büszke vagyok. Akkor nem lehetett rögzíteni mint most. Valaki megy egy nagyot elmenti és mikor olyan vén fasz lesz mint én vagyok akkor egy sör mellett megnézni. Semmi jelentősége nincs hogy 30 centi szint több vagy kevesebb
BENEFON DELTA--------N8
-
itouchfan
senior tag
Egy amatőr kérdésem lenne ismét, azokhoz akik jártasak a szerelésben.
A használtan vett bringám múlt héten volt a Probike-ban átnézésen, és kértem fékbeállítást is, ami elvileg meg is történt, azonban azt éreztem azon az 50-60 km-en, amit azóta mentem, hogy valami nem oké a fékekkel. (Formula RX1 hidrós tárcsafékek). Ma tüzetesen megvizsgálva azt láttam, hogy a hátsó fék egy ponton beleér a fékpofába (kb 3 centinyi úton), a többi ponton nem, gondolom ahhoz állították be a féket. Azaz tulajdonképp van egy kis nyolcas, vagy elhajlás a tárcsában, ami szerintem nem azon a 60 km alatt keletkezett, amit azóta mentem. Az elsőt nem látom egyértelműen, de ott meg túl kevésnek tűnik a távolság a fékpofák és a tárcsa között, hang alapján az is beleér szerintem. (halk súrlódás, de csak egy ponton).Mik a lehetőségek ebben az esetben? Egy fék állítás megoldhatja a dolgot? Tárcsa hajlítgatása gondolom elég barbár dolog, szóval ha a tárcsa nem oké, akkor cserélni kéne őket, igaz?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz thomas1997 #136271 üzenetére
Nekem Saint van, elméletileg jobban bírja a vizet-sarat mint a Deore középcsapágy, eddig elégedett vagyok vele, pedig télen, hóban is használom.
proci0:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz bringasisti #136293 üzenetére
Köszi! Lehet elsőkörben megpróbálkozom a centírozással. De mitől kerül 8as a tárcsába, ha a kerékben nincs?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
trialboj
őstag
válasz itouchfan #136292 üzenetére
Nem kell tőle megijedni, akár kézzel is vissza lehet feszegetni, habár jobb nem összezsírozni a tárcsát, érdemes valamilyen lapos fogóval dolgozni, itt egy videó is hogy megértsd a folyamatot, max 5 perc, és rendben lesz. Nekem ice tech slx van elöl, pár hónap után már volt benne nyolcas, szóval ezt érdemes megtanulni, mert sokat kell használni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!