Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    válasz myckey #1 üzenetére

    Ma megjelent, sok érdekes infoval. Jelenleg ALPHA státuszban van a program. ( az első bemutatókban, pre-alpha volt )
    Jurassic World Evolution 2 | Developer Diary #1 - A World Evolved
    Dev Diary #1

    Jurassic World Evolution 2 youtube: nyomon lehet követni a fejlesztői bejelentkezéseket és a heti rendszerességgel kikerülő, őslény bemutatókat.
    Reddit
    Frontier forums
    Twitter

    Pár szót....

    Játékmódok: Campaign Mode - A Fallen Kingdom eseményei után kapcsolódunk be a "sztoriba".
    Challenge Mode - Kihívásokkal teli építkezés....
    Sandbox Mode - Adott egy szép nagy terület, amin kedvedre lehet építkezni és formálgatni a "tájat".
    Chaos Theory Mode - Experience pivotal moments from the film franchise as "what-if" scenarios, with each level set across eras and locations from all five films : Ez érdekesnek hat, annak aki szereti a filmeket. Akadt pár emlékezetes momentum, remélem visszaköszön ez meg az.

    Új helyszínek, változatosabb és nagyobb pályák, melyek magukban foglalják a hó és homokviharokat is.

    A Dinoszauruszok kapcsán, számos új példány lesz fellelhető, ráadásul kibővítették légi és vízi lényekkel is. Elmondásuk szerint ( ha minden igaz ), 75-nél is több, különböző őslénnyel foglalatoskodhatunk, amihez még hozzá jönnek az ilyen-olyan extra tartalmak ( úgy gondolom, 100 körül lesz a teljes paletta. ) Az őshüllők viselkedése és megjelenése is fejlődött az elődhöz képest, területi alapon harcolnak egymással, vagy éppen csapatban indulnak a zsákmány után, de az egymás közötti viszony is módosul, számos új animációval.
    A növényevőknek már nem kell külön etetőt létesíteni, helyette a környezetet kell az általuk preferáltra formálni, a húsevőket továbbra is szükséges lesz "feedelni".

    Park Menedzselés/Építkezés is több fronton erősödik, az épületek és a környezet, a park háttérben történő igazgatása is kibővítésen esett át. A "vadőrökkel"(ACU team), a tudományos személyzettel vagy éppen a vendégekkel kapcsolatban is kapunk érdekes dolgokat. Talán az épületekből is ki lehet hozni egy klasszikus Jurassic Park stílust, már olyan szinten "bele lehet nyúlni" a megjelenésbe. De, összességében, a fejlesztők hangsúlyozzák, hogy nem az egyéb játékaikat akarják egy az egyben átültetni, mert itt sokkal inkább az őslényeken van a hangsúly, erre akarnak koncentrálni, nem pedig a végeláthatatlan tárgy/objekt formálásra. A dinoszauruszokat is részletesebb módon lehet majd a saját ízlésünkre formálni, ami a megjelenést illeti.
    Kapcsolódó cikk a fejlesztőktől.
    Német újságíró betekintése, és arról némi angolra fordítás....cikk a hsz-ben.

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák