Hozzászólok Aktív témák

  • Belba

    őstag

    Kedves Hétfejű Sárkány ! :DD

    Én nagyon sokat vásárolok a neten, évek óta és már szinte mindent ott szerzünk be...
    Pl. ma is (vagy már tegnap?) jött egy csomagom, futár hozta.
    Ráadásul 3 webshop megrendeléseit intézem, többezer kipostázás ügyeibe van módom belenézni, ez is némi tapasztalat az évek során...

    Hidd el nekem : sem a postások, sem a futárok nem adják át addig a csomagokat a címzettnek, amíg az ki nem fizeti az utánvét összegét!!!!!

    Ha kifizetés után felbontva döbbensz rá, hogy a mobiltelefon helyett 1 klinkertéglát kaptál, akkor az már a te bajod, se a postásnak, se a futárnak nincs hozzá köze.

    Lehet, hogy "elvileg",... meg lehet, hogy az a webshop leírt valamit,... de a GYAKORLATBAN nem működik ez a "bontsuk-fel-és-ellenőrízzük-a-tartalmát" dolog... :(

    Eddig 2 esetben szerettem volna ezt a dolgot a gyakorlatban is érvényesíteni :
    - tavaly a Quellétől rendeltem egy rakás cuccot. A futár jóval magasabb összegű utánvételes összeget kért, mint amiről én tudtam, égnek állt a hajam, szerettem volna a csomagba belenézni, vajon mi az oka az eltérésnek?... A futár nem adta át addig a csomagot, míg ki nem fizettem a megjelölt összeget és alá nem írtam a papírokat, hogy átvettem... Félórát vitatkoztunk ezen, beláttam, hogy őt is a szabályok kötik, nem tehet mást. (kibontott csomagot nem vihet vissza, hogyan bizonyítja majd, hogy nem ő nyitotta ki? vagy útközben valami elvész belőle?) Átvettem a csomagot, felhívtam az Ügyfélszolgálatot és 2 perc alatt tisztáztuk, hogy ők számlázták el a cuccot, visszaküldik a különbözetet postán. Tényleg pár nap múlva megkaptam a pénzem, ügy lezárva.

    - most karácsony előtt PC-játékokat rendeltem a fiamnak... Másnap már hozták is, de kértem a futárt, hogy ugyanmár együtt nézzük meg, vajon biztosan van lemez a dobozokban (mert már jártunk úgy a Saturnban, hogy celofánozott PC-ROM-os dobozban nem volt lemez, és ez csak otthon derült ki, a Saturn naná, hogy nem fogadta el a reklamációnkat). Szóval kifizettem a csomagot, de a pasinak nagyon nem tetszett az ötletem, mondta is, hogy amúgy semmi köze hozzá, ha esetleg nincs lemez a dobozokban, erről ő nem tehet, meg ideje sincs ilyesmire, rohanna a következő címre... Szerencsére a dobozokban hiánytalanul megvolt minden lemez, futár megkönnyebülten rohant el, tuti nem lett volna partner abban, hogy tanúskodjon, ha esetleg mégsem...

    A webshopos Vevőink közt eddig összesen 1 Vevőnél fordult olyan elő, hogy összetörve érkezett hozzá a kölnisüveg, pedig mi alaposan becsomagoljuk (kartondoboz, buborékos boríték)... A Vevő szerint kivülről nem volt látható sérülés a csomagon, csak belül úszott a buborékos zacsi... A kézbesítő postás szerint (felhívtam, beszéltem vele) ha külső sérülést láttak volna a csomagon, már a postán jegyzőkönyvet vesznek fel a küldeményről. Ha nincs látható sérülés, akkor ők nem tehetnek a dologról, postai kártérítésről sem lehet szó. Ha a Vevő ott a postás előtt bontaná ki a csomagot, azzal sem tudja senki sem bizonyítani, hogy 1.) vajon az Eladó tette bele törötten a cuccot? 2.) vajon szállítás közben sérült a termék?
    Felhívott minket a Vevő, mi meg küldtünk neki egy másik üveg kölnit. Ügy elintézve...
    (Mi buktuk 1 üveg kölni árát.) :((

    Hidd el nekem, hogy a gyakorlatban nem működik az átvétel-előtti-belenézés...
    Sem a futároknál, sem a postásoknál. :(

    < A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

Hozzászólok Aktív témák