Új hozzászólás Aktív témák

  • _ATi_1

    senior tag

    Sziasztok!

    Nekem is lenne egy kis gondom az Invitellel. 4Megás előfizetésem van, T-Com területen.
    Már az ötödik napja nincs net, egy percre sem. Egy Corega márkájú "modem+router egyben" készüléket használok.
    Tegnap felhívtam a helpdesket, először nem is akart segíteni, mert nem az ő modemjüket használom, de azért csak megpróbált benyögni egykét tippet: húzzam ki, dugjam vissza a modemet, aztán elnavigált a vezérlőpultba, hogy nincs-e véletlenül letiltva a hálókártya. Végül arra jutottunk, hogy biztos a vírusírtó és a tűzfal blokkolja a netet, esetleg egy vírus. Bár mondtam neki, hogy 3 asztali gép és két laptop is van a háztartásban és egyiken sincs net... Náluk aktiválva van a vonal, biztos nálam van a hiba...
    Valaki tapasztalt már hasonlót ?? Mit lehet tenni ilyen esetben ?

    Legutóbb juniusban volt problémám, akkor egy hónapig nem volt net. Folyamatosan telefonálgattam, mire meg tudta mondani az egyik tag, hogy a felhasználónév vége @invitel2.hu-ra változott.
    Csak nem értem, ha cégen belül nem tudják ezt, akkor én honnan vetemedjek arra, hogy átírjam, mivel sehol nem adtak erről értesítést. :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák