- Crypto Trade
- Aliexpress tapasztalatok
- AI készül a Google új épületében, de a Wi-Fi alig működik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Reklámblokkolók topikja
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- AI-alapú társkeresővel pörgetnék fel a házasságokat a japánok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
-
ddekany
veterán
Natív kódot max assembly-ben kell írni, a C++ csak arra fordul (vagy akár WASM-ra). A C++-al a gond, hogy komikusan túlkomplikálódott, és részben elavult design, nem az, hogy "natív". A Rust-al az egyik, hogy nincs GC, ami szándékos feature ott, de projektek többségének csak felesleges nehezítés, és Rust-ot az általa nyújtott garanciák miatt erősen meg is komplikálja. Go-val ez egyik, hogy nem hogy nincsenek exception-ok (Rust-bem sincsenek), de a hibakezelés olyan fapados, hogy az borzalom... Zig leveri benne a f*szba, holott az egy sokkal alacsonyabb szintű és jóval egyszerűbb nyelv. (Generics már végre van... hurrá.) Persze tudom, exception-okat divat utálni, de azok az emberek vagy életében nem dolgozott olyan nyelvel, ahol az nem afterthought volt, vagy kb. kernelt/drivert írnak, vagy simán pszichók. Ja, és OOP is eléggé át van variálva ezekben, és hát jelenleg én nem merném kijelenteni, hogy ezek jó változtatások összességében, ellenben azzal, hogy csak így tudják implementálni hirtelen (vagy ilyen agymenése volt valamelyik atyának), aztán utólag megideologizálják, hogy ez így sokkal jobb (és akinek nem teszik, az csak nem érti, hülye).
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GAMER PC - RYZEN 5500 - RTX 2060 SUPER 8GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 1TB HDD
- Szücsivill Kft - villanyszerelés - kamera rendszerek - okos otthon
- ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti AMP Extreme
- Samsung Galaxy Watch 46mm dobozos szép jó akkuval
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul