- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Amazon
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Mobilinternet
- Mozilla Firefox
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddmb
aktív tag
Van egy kis gondom a webshoppal, ahol a WD 8TB-os vinyót vettem. Mivel nagyon nem voltam megelégedve vele, ezért visszaküldtem. Hangos volt, kattogott, lassan indult el, stb.
Ma megkapta a vinyót a webshop és azonnal kaptam tőlük egy e-mailt, amiben az állt, hogy én nem azt az S/N-es vinyót küldtem vissza, amit ők küldtek... Azt az S/N-t is elküldték, ami azon a vinyón található, amit szerintük én megkaptam.
Beírtam ide mindkét serialt, és mindkettőre ugyanazt az Expiration Date-et írja ki: 09/26/2022. A szeptember 26-a az pontosan az a dátum, amikor én megrendeltem a vinyókat. Na most én attól tartok, hogy a webshop csak a hülyét tetteti, és így próbál meg kibújni a pénzvisszatérítés alól. Vagy a webshop raktárában összecserélték a kettőt?... Mindenesetre nagyon rosszul esett, hogy kapásból rajtam kérték számon, ahelyett, hogy saját maguknál körülnéztek volna... Mit tudnék csinálni? Egyik állítás a másikkal szemben, csak egy fotót készítettem a vinyó aljáról.
Kérdésem még az, hogy a WD tudhatja, hogy melyik webshop regisztrálta be náluk az expiration date-t? Vagy ez az infó nincs is meg a WD-nél?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Politika
- No Rest for the Wicked
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Amazon
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Bundle topik
- Fűnyíró topik
- MIUI / HyperOS topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...