Új hozzászólás Aktív témák

  • ddmb

    aktív tag

    Van egy kis gondom a webshoppal, ahol a WD 8TB-os vinyót vettem. Mivel nagyon nem voltam megelégedve vele, ezért visszaküldtem. Hangos volt, kattogott, lassan indult el, stb.

    Ma megkapta a vinyót a webshop és azonnal kaptam tőlük egy e-mailt, amiben az állt, hogy én nem azt az S/N-es vinyót küldtem vissza, amit ők küldtek... :F Azt az S/N-t is elküldték, ami azon a vinyón található, amit szerintük én megkaptam.

    Beírtam ide mindkét serialt, és mindkettőre ugyanazt az Expiration Date-et írja ki: 09/26/2022. A szeptember 26-a az pontosan az a dátum, amikor én megrendeltem a vinyókat. Na most én attól tartok, hogy a webshop csak a hülyét tetteti, és így próbál meg kibújni a pénzvisszatérítés alól. Vagy a webshop raktárában összecserélték a kettőt?... Mindenesetre nagyon rosszul esett, hogy kapásból rajtam kérték számon, ahelyett, hogy saját maguknál körülnéztek volna... Mit tudnék csinálni? Egyik állítás a másikkal szemben, csak egy fotót készítettem a vinyó aljáról.

    Kérdésem még az, hogy a WD tudhatja, hogy melyik webshop regisztrálta be náluk az expiration date-t? Vagy ez az infó nincs is meg a WD-nél?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák