Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz energy4ever #31315 üzenetére

    Biztosítód a villámkárokkal foglalkozik, ha az szerepel a szerződésben, vagy egyéb elemi károkkal is (beázás, árvíz stb.), áramszolgáltatási hibák pedig a szolgáltató saját felelősségbiztosítása alá tartoznak.

    Mindkét esetben először hozzájuk kell fordulni, utána ők hozzájárulnak a javításhoz azzal, hogy vidd szervizbe, de kérj szakvéleményt a hiba okáról. Ha jogos, akkor ők fizetik a számlát. Ehhez persze az is szükséges, hogy az áramszolgáltató maga is beismerje a hibát.

    Én például főleg TV és hasonlókat javítok, ott általában egyértelműen megállapítható, hogy villámkár történt, szolgáltatói túlfeszültség, vagy egyik sem, mert csak spontán elromlott. Vagy csak szokásos típushiba, ami egyébként is előfordul.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák