Új hozzászólás Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz Jimi62 #14863 üzenetére

    A Sentinelt azért nem szeretik sokan, mert hamarabb szól, így kisebb az adatvesztés. Az adatok pótlása is egy "üzletág". A szervizesek megoldják a kisebb problémákat kisebb pénzért, az adatmentéses szakik nagyobbat nagyobbért (tudom, mert az vagyok). Vagyis bevételtől esnek el. A másik gond, hogy a drive-ot garanciába visszaküldeni csak akkor lehet, ha egy bizonyos százalékig már meghibásodott. Csakhogy ezt a drive-ok nem tudják, és sokszor hamarabb meghalnak. Gyakorlati tapasztalat, hogy a drive belső hibája miatt a haláluk hamarabb következik be minthogy garanciára érettek lennének, míg környezeti probléma esetén (leginkább hibás tápellátás) jóval tovább képesek működni. Mivel hibás környezet is okozhat működési hibákat (melyeket a gyártó jogosan nem vállal fel), a garanciát egy "küszöbhöz" kötik.

    A Sentinel program kiírja, hogy a drive állapota alapján garanciázható-e vagy sem. De az "okos" felhasználók ezt nem olvassák el, vagy azt hiszik ez nincs így, ezért elviszik garanciális cserére. Ott meg jön a kopp.

    A pontos szakirodalom a program honlapján fellelhető! [link] , [link]

    Végeredmény: A program jó. Jobb, mint szeretnék a gyártók! Ha hibát jelez, az lehet a drive, vagy a környezet hibája. Meg kell keresni, és elhárítani. Ha a linkelt részeket elolvastad, akkor láthatod, az a hat hibás szektor valóban nem jelent gondot, viszont a drive használatára célszerű odafigyelni.

    U.i.: Mivel ezt "ezerszer" leírtuk már, így sajnálom, nem bántásnak szántam, de nyersen fogalmaztam, mert elfogyott a türelmem. Ott van minden, kiír mindent, csak olvasni kéne..... :W :(((

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

Új hozzászólás Aktív témák