Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Woodslave

    veterán

    nincs igazság :N :D

    edzés előtt 2-3 órával eszek szilárd kaját, aztán általában fél órával előtte fehérje, ezután 15 perccel hideg vízzel. Engem bizserget. Mondjuk nem repedek szét az is biztos. De úgy érzem azért tol rendesen, meg annyira izzadok mint egy ló.

    Bár ma is 0 ch-n edzettem, 3 kor kajáltam, és úgy hogy előtte meleg gyógyvízben áztam 1 órát, hát nem voltak nagy elvárásaim, erre olyan jó volt hogy elsírtam magam. Írhat bárki bármit, ennél jobbakat soha nem edzek, akármit iszok, eszek előtte-közben stb.

    Után kajám így nem volt megtervezve... 32 gramm fehérje, melegszendvicsek (két zsömle négybe, rajta bolognai és sajt) Meg 75 gramm tejberizs és fehérje meg egy lekváros bukta... :D

    "akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

  • rootkiller

    őstag

    Nekem fater csináltatott colos deszkát a sarok alá. Ha abból indulunk ki, hogy egy rendes súlyemelő cipő hogy néz ki, akkor igen is kell az a léc oda. Az archilles gyenge pontja a dolognak, és ha a sarok egy picit is emelkedik a földtől az igen veszélyes tud lenni, könnyen sérül és igen soká gyógyul.
    Fater testnevelő tanár abból a fajtából amelyik pontosan tudja hogy milyen gyakorlatot miért így vagy úgy ennek vagy annak, illetve azt is megtudja hogy azt miért, milyen jellegű fejlődés érdekében, továbbá az egésznek az anatómiai hátterével is pontosan képben van. Ha ő valamit megmond, azt elhiszem, mert nem tanfolyamos személyi edző, nem az internetről szedte össze a tudását és hasonlók.
    De ha csak a sokszoros magyar bajnok ex-BMX versenyző barátomat vesszük alapul akit éveken keresztül szintén egy fater korabeli szintén TF-et végzett testnevelő tanár edzett éveken keresztül és ő is úgy csinálja ahogy nekem fater mutatta.

    Magyarázzam még miért kell oda az a deszka vagy tárcsa?

    Artengo TR 990 Pro

Hozzászólok Aktív témák