Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    Na megint bele vau-vau a nagyok dolgába...
    Reggel 30 g proteint shakeben küldök (edzés után 50g), szénhidrátos kaja előtt kb 10 perccel pedig 5 g kreatint (napi5x) Az általános vélekedés szerint kreatinra nincs szükségem, de olyan jó az íze. :U Kaja: napi 5, ha későn fekszek napi 6x. csak teljes kiőrlésű dolgokat eszek, a cukros üdítőket, szénsavas dolgokat kilőttem. Zsírt lehetőség szerint kerülöm, Ómega 3-at dobok vacsora környékén. Egy hónapja kezdtem. folyamatos kalóriadeficit mellett három kilót leadtam, és ez látszik is. Az erőmből nem vesztettem, talán nem is volt miből.... ;] Heti három edzés most már nem a magam által fabrikált edzéstervvel. Húsból csak csirkemell, köret rizs (barna és fehér a változatosság miatt) tészta nuku,saláta, zöldség. Változatosnak, ehetőnek és hosszú távon fenntartható étrendet alakítottam ki. Nekem ez bevált eddig. Naplózom a bevitelt, és mindent ami kapcsolódik hozzá. Figyeld a tested, reagálni fog.
    Jöhetnek a kritikák ;]
    Kezdek én is itt mindenkit utálni

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

Hozzászólok Aktív témák