Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Ijk

    nagyúr

    válasz Woodslave #68731 üzenetére

    Azért vagyok biztos mert csináltam. Úgy hívják kezdő edzésterv amikor nincs izomcsoportra bontás, hanem alap gyakorlatokat csinálsz heti többször. Egyik nap alsó test (láb+vádli), másik nap felső test. Aztán felső test ketté bontása mell és hát fő izomcsoportra. Marha jól lehet fejlődni, gyorsan erősödni kezdő szintről. Aztán szépen eljutsz oda hogy nincs tovább, hacsak nem gyilkolod le mégjobban az izmokat. Ahhoz meg fokozatosan tovább kell bontani. Ráadásul minél magasabb vagy annál nagyobb tömeg kell az arányokhoz, annál többet kell baszakodni egy tricepsszel például. Nagyon jó hogy egy 170 centis ember már izmosnak néz ki 38-as szálkás karokkal, csak 187 centisen ugyanahhoz mondjuk 44-es kell. Az meg már nem lesz hátazástól.

    Hidd el fokozatosan kijártam ezt az utat, minden egyes izolációs bontásnál hirtelen fejlődtem. Én legfeljebb már izompihentetésre (nincsenek bukásig vitt sorozatok), erőnövelésre vagy hosszabb kihagyás után csinálnám hogy kondícióba kerüljek. Nyugodtan lehet csinálni, még haszna is lehet ha van erőnövelés de ne várd azt hogy csökkent intenzitástól majd izmosabb leszel csak mert heti 2-3 alkalommal dolgoztatod meg ugyanazt az izmot.

    /人◕ ‿‿ ◕人\

Hozzászólok Aktív témák