Hozzászólok Aktív témák

  • Woodslave

    veterán

    nem tudom milyen tanácsot vársz. Gondolom nézelődsz a témában (bár ahogy Ijk írta múltkor van aki lejár aztán lexarja a többit, nekem is van olyan ismerősöm, aki azt se tudja fehérjét vagy tömegnövelőt szed, mert ezt adták neki a teremben...) Szóval ha nézelődsz akkor láthattál már testépítő étrendet, ami csak nyomokban hasonlít a tiedre.

    Lehet agyalni, fejleszteni, stb. De azért pár alapigazságra vissza lehet vezetni a dolgot. (persze itt is intervallumok vannak csak, jókat nevetek amikor valaki azt írja 2-3 gramm/ts fehérje... Igen? Szóval tök mindegy hogy egy 100kilós ember 200 vagy 300 grammot eszik.... Na mindegy)

    1. kalória
    2. makrók

    És ahhoz hogy ezek működjenek valamilyen szinten (bár az ember egy fekete doboz, azaz gyakorlatilag semmit nem tudsz tenni azzal hogy mi történik bent) legalább fenti két dolgot valahogy koordinálni kell. Ha ez neked megy gabonapehellyel parizeres zsömlével, akkor szerintem rendben vagy (bár 90%-ban az embereknek az a tapasztalata, hogyha úgymond tisztán kajálnak akkor jobban megy a dolog).

    És akkor innentől lehet qrvára bonyolítani a dolgot egészen apróságokig, vagy lehet baltával faragni a te lehetőségeid és képességeid döntik el.

    De mint írtam nem adok tanácsot, hogy egyél csirkemellet meg rizs brokkolival napi 5x mert valamiért nem csinálod. Én se, mert a feleségem szerint nem kell ;] :D

    Annyit azért megkérdeznék, hogy meló után miért mész haza enni és miért csak utána edzel? 11-kor kaja, 2 kor kaja aztán meló után (gondolom 4 vagy 5kor végzel) edzés. Aztán még tudnál kettőt-hármat enni.

    [ Szerkesztve ]

    "akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

Hozzászólok Aktív témák