-
IT café
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Visszaolvastam a hozzászólásokat és lenne néhány kérdésem. Egy 2600K proceszorom van és kikapcsoltam rajta a HT-t, hogy elkerüljem az akadásokat. Az lenne a kérdésem, hogy bekapcsolhatom-e újra? Tényleg javítva lett ez a hiba a Frosbite 2-es játékoknál? Más grafikus motort használó játékoknál is voltak ezzel kapcsolatos hibák?
-
FLATRONW
őstag
válasz ricshard444 #9822 üzenetére
Az elsőnél is hallani egy pillanatra a legvégén.
-
FLATRONW
őstag
válasz ricshard444 #9822 üzenetére
Szerintem is normális. Eddig minden kártyámon előfordult ez a jelenség (9600 GT, 9800 GTX+, GTX275 és GTX570).
-
FLATRONW
őstag
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy egy Msi GTX680 Lightingon az alap BIOS-al az alap 1100 MHz-ez képest még mekkora órajel emelést lehet elérni?
-
FLATRONW
őstag
Kösz a választ. Én is úgy gondoltam, hogy összességében gyorsabbak lesznek a Keplerek. Azonban ha figyelembe vesszük pl. a Hitmant, akkor jól észrevehető, hogy messze nincs meg az a teljesítménykülönbség a 680 és az 580 között, mint egy compute shadert nem használó játék esetében.
-
FLATRONW
őstag
válasz BlessedElroy #12655 üzenetére
Szerintem a 600-as sorozatnál csak ilyen módon jeleníti meg az értékeket. Én GTX570-et használok és ott még mutatja a régi módon is. Barátomnak GTX650TI van a gépében és ott sem tudtam beállítani a régi megjelenítést.
-
FLATRONW
őstag
Szerintem a tuning stabilitásának köze van a GPU kihasználtságához is.
Például van egy játék ami 90 százalékra terheli le a GPU-t. A kártyán húzok 20 százalékot, de a GPU kihasználtsága marad 90 százalék, ezzel lényegében csak 8 százalékkal terhelem túl a kártyát.
Azonban hogyha kijön egy új driver, ami 100 százalékra kihajtja a kártyát, akkor a túlhajtás valójában 20 százalék lesz és ezt nem biztos, hogy bírni fogja a kártya. -
FLATRONW
őstag
válasz BlessedElroy #13968 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Valószínűleg az MSI 670 PE-re fog esni a választásom. -
FLATRONW
őstag
Nekem a Metro 2033-ban az volt a tapasztalatom, hogy nem annyira erőltették az advanced PhysX effekteket és azok simán elfutottak egy erősebb CPU-n is, ha pedig GPU-ra volt téve akkor szinte észre sem lehetett venni, hogy csökkent volna miatta az fps. Ellentétben a Dof az nagyon megfogta a játékot (és csúnya homályos is lett tőle), ezért én azt kikapcsoltam. Igaz nagy az esélye, hogy az új részben erősebb PhysX használat lesz, hogy valahogy visszavágjanak az AMD-nek.
-
FLATRONW
őstag
válasz Taposo #14577 üzenetére
Az adaptiv v-sync 60 fps felett kapcsolja be a v-syncet, alatta pedig ki kapcsolja. Hogyha 60 képkocka alá esik a sebesség, sok esetben ugyanúgy megtörik a kép, mintha nem használnál v-syncet. Az adaptív v-syncnek olyan játékoknál van értelme, mint pl. a Bioshock Infinite, mert ott a játékban használt v-syncnek köszönhetően 60 vagy 30 fps-el fut a játék.
-
FLATRONW
őstag
Valaki találkozott a Tomb Raiderben olyan jelenetekkel, hogy a CPU használat kb. 50 százalék, a GPU is csak 60-70 százalékos leterheltséggel megy és csak 40-45 az fps? A video memoria kihasználtság is egy giga alatt van. A v-syncet is kikapcsoltam, de a jelenség megmaradt.
-
FLATRONW
őstag
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy a Metro LL-ban a konfigurációs fájl segítségével lehet keverni a High és Very High beállításokat? -
FLATRONW
őstag
Nagyon nem ide tartozik de korábban sokan írtátok, hogy az Afterburner és hasonló programok problémákat okoznak bizonyos játékok alatt.
Az RTSS-ben az OSD rendering modeot át lehet állítani Vector 3D-ről Vector 2D-re és ekkor bizonyos problémák megoldódnak. Nekem ilyen hiba volt, hogy egy kicsit rángatott oldalazásnál a Metro LL. Ez a módszer megoldotta a hibát. Hogyha minden igaz, akkor ez a mód DX10-es és újabb játékoknál nem működik abban az esetben, hogyha az MSAA engedélyezve van. -
FLATRONW
őstag
Az MSI Afterburner beta 10-es verziójában újdonság a GPU BUS usage monitorozása. Ezalatt pontosan mit kell érteni (a pcie kihasználtság?)?
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Tegnap lecseréltem a GTX570-et egy GTX770-re. Arra lettem figyelmes, hogy az MSI Afterburnerben csak 102 Mhz-el lehet csökkenteni a magórajelet és 502 MHz-el a memória órajelet. Az előző kártyámnál 742-ről egészen 405-re visszalehetett venni a magórajelet és 1900-ról 900-ra a memória órajelet. A kérdésem az lenne, hogy nem lehetséges valamilyen konfigurációs fájl segítségével kitolni az órajel határokat?
Azért lenne erre szükségem, mert nem szeretem, hogy 2D órajelről internetezés és filmnézés közben hirtelen felugrik 3D órajelre. Mivel van fogyasztásmérőm, jól látom, hogy ez az ingadozás mekkora fogyasztás növekedést jelent. -
FLATRONW
őstag
Kösz. A böngészőben kikapcsoltam és bevált, de sajnos nagyon ritkán így is felugrik. A videolejátszás közben szerencsére DXVA mellett is visszavált alacsonyabb órajelre. Igazából attól félek, hogy néha beragadhat és nem vált vissza és ekkor feleslegesen pörgeti magasabb fordulaton a ventilátort is. Tehát az első kérdésem továbbra is fennáll.
-
FLATRONW
őstag
Erre tud valaki valami megoldást?
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Milyen monitort vegyek?
- Windows 10
- ASUS routerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen