-
IT café
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ittakary
nagyúr
Így van, a plusz L3 cache az néha többet számít, mint a +4HT vicceskedés.
Amúgy nem azért mondom, de 670-SLI-nek van egyáltalán létjogosultsága FullHD felbontáson? Pl Keldor papa is írni szokta, hogy neki 1440p-ben sem hiányzik a második kártya (na jó néha hiányzik, de a felárat egyszerűen nem éri meg).
1920x1200ra eléggé overkillnek érzem a két kártyát. Főleg ha kis aranyos hordozható konfigot akarsz építeni.
-
krx21
nagyúr
válasz ittakary #9751 üzenetére
"Amúgy nem azért mondom, de 670-SLI-nek van egyáltalán létjogosultsága FullHD felbontáson?"
Szerintem bőven, pláne ha figyelembe vesszük az optimalizálatlan programok mennyiségét és azt, hogy általában a jövőbe tekintünk egy hardver beszerzésénél... Nem beszélve ha tartani akarjuk a bűvös "High-End" érzést amely: minimum fps>60 felett jelenti...
-
ricshard444
veterán
Sok helyen valóban indokolt a stabil 60fps-hez a több gpu,mert hát egy 100k-s kártya már nem elég
Vannak dolgok...
-
Pubszon
veterán
-
TTomax
nagyúr
válasz boogie84 #9745 üzenetére
Ez egy marha jó kérdés,mert én is szeretném a i7 930-at nyugdijazni,csak nem nagyon tudom mire kellene...nem látom azt amire meg is érné...
Más ...Displayportra van rakva a monitorom... kíváncsi vagyok észreveszek-e valamit a dual link dvi után... felbontás az lett egy rakat újabb...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Igen én azt hiszem ez lesz... csak mire kijön addigra itt lesz a 8as radeon (bár az nem fog kelleni sicc!),vagy a 7es nV... igy ennek soha nem lesz vége...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Kecuhun
senior tag
Far Cry 3-ban HDAO-t bekapcsolva a képernyő kb. alsó 1/3-át sötét árnyék borítja. Tudja vki, hogy mi lehet a gond?
-
ittakary
nagyúr
Átraktam a videókártyámat a második PCIE slotba, ahol csak 8x sebességgel megy.
1 db VGA-nál ez mekkora veszteség?
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz ricshard444 #9771 üzenetére
Szerintem olyan 3 ezer forint lehet.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
ÁdiBá
addikt
Rengeteg külföldi oldal foglalkozik már az új generációs intel proceszorokkal amit én is vigég nyálaztam és igen erőteljes gyorsulást hozhat azonos órajelen a mostani processzorokhoz képest nem beszélve a beépített IGP-ról.
Persze a hátránya már hogy LGA1150 foglalatos deszkákba fog érkezni tudomásom szerint.
Vagyis megint lehet lapot cserélni.
LGA1366/LGA1156/LGA1155/LGA1150
Jó fejek!ÁdiBá
-
viktor82
őstag
Valaki cserélni akar ivy-re irjon rám
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
H.Ezredes
őstag
TROLL
(#9756) krx21
Nem csak a High End érzés miatt kell. Sajnos BF3-ba még 680-al is volt olyan érzésem ,hogy jól jönne még egy kis + kraft és nem azért mert hű de májer ha 60 FPS alá nem esik a mutató. Mikor beesik akár 40-re az FPS az nagyon idegesítő főleg egy 100-150K-s VGA-nál...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
siriq
őstag
Ugy latom itt a soporjuk a tenyeket a szonyeg ala megy. majd ir abu 1 sort, hogy javitva van a lag esetleg az amd-nel. Ezzel ki is van meritve az egesz. Sajnos mar uj modszerrel tesztelnek az oldalak. Ez igy nem fog sokaig menni ami itt van.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Melyik része nem érthető annak, hogy most dolgozok egy olyan módszeren, amivel ezt mérni lehet tesztben?
Le is írtam, hogy mit mértem eddig, és eléggé játékfüggő volt. A legnagyobb gond ezzel a megoldással, hogy időigényes, de nagyon. Az eddigi kilenc játék helyett 3-4, ha belefér.
A másik dologra. Komolyan azt várod el, hogy minden egyes hibáról beszámoljunk? Nincs nekem időm ezt követni. A biztonsági hibákról írunk, mert az a júzer oldalán fontos, de amúgy túl sok lenne erről az anyag, illetve nehéz konkretizálni, hogy mi volt a hiba. De ezt annyiszor kibeszéltük már.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
siriq
őstag
Majd ha cikkezik rola az ember , akkor erti addig nem.
Ez az oldal vegul errol szolna nem? Informalni az embereket. Nem utolag amikor mar kidolgoztam a tesztet(esetlegesen mar van javitas igy mar erdektelen stb). Valos tenyek, valos helyzetben, nem utolagosan, megmagyarazva.
Szolj ha rosszul latom.[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 12.11 béta 11-gyel is jobb frame lagot mérek az általunk használt tesztjátékokban Radeonon. Szóval a javítás ezen nem fog változtatni. Emiatt ezen nem kell aggódnod. Maximum ez azokban a játékokban változtathat, amelyek nincsenek a tesztplatformunkban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
siriq
őstag
Alltalad, masok alltal meg nem.
Nem megsertes keppen, de nalatok igy sem volt ilyen helyzet szoval mi alapjan bizzon a meresetekben ha az amd elismerte a hibat?
Elismerte ezzel nem lehet vitatkozni.A pH nem fog a dx11-el vilag megvalltast hozni. A meresi eljarasra is kivancsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mások nem mérnek a legújabb DirectX 11-es játékokkal. Az egyéni preferencia, hogy ki mi szerint állítja össze a játékokat a tesztekhez. Mi a legújabb DX11-es játékokban hiszünk, mert úgy gondoljuk, hogy a hardvereket a megterhelő környezetekben kell mérni.
Az AMD csak azt mondta, hogy a Borderlands 2-ben találtak egy ilyen hibát, vagyis specifikusan. Illetve a GCN memóriamenedzsment szoftver frissítésével általánosan csökkentek a frame lagok. Azt nem mondták, hogy ezek rosszak voltak eleve, csak azt, hogy csökkentek. Ez valszeg arra megy, ki, hogy tovább növeljék a driverből a teljesítményt.
Te mindig kifogásoltad a PH méréseit, ha nem az NVIDIA nyert. Ez számunkra már ismert. Akkor lepődnénk meg, ha nem így lenne.Ki akar a DX11-es világba megváltást hozni? Megjelennek a játékok és leteszteljük. Nem csinálunk mást.
A mérési metódus nem nehéz. A Fraps használatával van frame time, majd grafikon belőle és látod a tüskéket.
De gondolkodok egy ennél is pontosabb megoldáson, de ahhoz külön hardver szükséges, amit nem biztos, hogy be tudunk szerezni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak szólok, hogy az a teszt, amire alapozod a mondandód Fraps-et használ, és ez alapján azt csinálja, amit én tettem. Most akkor felejtős vagy sem? Most tisztázzuk, mert nem szenvedek tovább vele. Vagy a mi Fraps mérésünk nem lesz már jó. Esetleg rossz verziót kapunk a Fraps-ből?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
nem a bl2-ben találtak hibát, hanem egy olyan hibát találtak, ami a bl2-re láthatóan kihatott. azért hasogatom a szőrszálat, mert annak a problémának a megoldása máshol is hozhat javulást.
gondolom olvastad Te is Andrew Lauritzen B3D-s postját a techreport cikkével kapcsolatban - abból elég egyértelműen kiderül, hogy platform (szándékosan nem CPU-t írok) oldalon vannak ezek a gondok, amiket a TR kimért. ami azért rossz hír, mert a reprodukálhatóságot igencsak megbonyolítja.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
hobizoli
nagyúr
HTT-ben az a parasztvakitas, hogy az eppen nem aktiv CPU reszegysegek latszodnak miatta egy masodik, virtualis CPU-kent
na most amikor a 1-s szamu, master CPU eppen full load-on van, es szamol mindene ezerrel, akkor a 2-s szamu, virtualis, slave CPU-nak nincs semmi szabad eroforrasa, amit hasznalhatna, mert az elso minden eroforrast foglal
es minnel tobbet foglal az 1-s, a 2-snek annal kevesebb jut, egymas karara dolgoznakpersze a feladatkezeloben kettonek-negynek-nyolcnak latszik, mintha a valodi 2-4-8 magos CPU lenne, de azert messze nem ugyanarrol van szo, mert egy tobbmagos CPU-ban valoban es barmikor hasznalhatoan is jelen van a tobbi mag is mindenével egyutt
regebben P4 vs K7 korszakban voltak meresek HTT vs dualcore temaban, hogy a kettonek latszo es a valodi ketto magos kozott a valos multi-thread alkalmazasokat hasznalva mi a diffi, ekkor a HTT hozott altalaban 15%, de jo csillagallasnal max 20% pluszt, a valodi dualcore meg 70-90%-t, az egy magos, egy szalashoz kepest
nekem volt egy 2x2GHz-s dual K7-s AthlonMP gepem 8-10éve, rendereleskor koroket vert az akkor aktualis orajelbajnok HTT-s P4-ekre
egyeduli "baja" az volt, hogy DDR266-s memoriakat kezelt csak az anyulap...meg eljart felett az ido (AGPPro110, 64bit PCI)
több drón kell ;P
-
ittakary
nagyúr
válasz hobizoli #9790 üzenetére
Azert remelem nem mondok ujat neked azzal hogy vannak alkalmazasok amik kihasznaljak a HTt... Ertsd: mind a ket szal 100%os terhelese mellett PROFITAL a plusz szalbol. Nem egy ilyen van. Tobbsegeben nyilvan nem jatekok.
Es az akkori HTt osszehasonlitani a maival... Kb mintha a LADA1200t hasonlitanad ossze a Bentley Continental GTvel azon az alapon h mind a kettonek 4 kereke van.Nyilvan a valos fizikai mag tobbet hoz, ezt senki nem tagadta. Viszont minimalis anyagkoltseggel el lehet erni +50%ot akkor miert ne? A +100%hoz azaz a duplazashoz majdnem duplaannyi koltseg is jarna...
Az se ma lesz hogy a HT szalak megszorongassak a fizikai magokat...
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz ittakary #9751 üzenetére
BF3 50-70fps, de van ahol több, 4xAA, egyedül a HBAO off.
Far Cry 3 elment 40-70fps között, HDAO-val meg az alap élsimítással, de MSAA-t 2 kártyával se erőltetnék, tehát ebből a megközelítésből is felesleges.
Nagyon más gépigényesebb játék nincs fent most a gépen, de nyáron kivittem a Crysis 2-t megint, 35-60fps ott is megvolt, grafika természetesen kimaxolva amennyire lehet, DX11+Tesselation.Felesleges az SLi még 1440p-re is, pláne, hogy ilyen portokra vagy tartalmakra szerintem nem érdemes kiadni 250k-t két kártyára, de 200k-t sem. Elég egy kártya ára, sokszor ez sincs kihasználva. MoHW és Skyrim alatt még így se megy 100%-on a mag.
60 fix fps meg sosem lesz, két kártyával sem, tehát aki azt mondja neki mindenhova kell fix 60fps, az két maggal sem lenne meg minden esetben, de hárommal sem, ott már a skálázódás ég bugok miatt sem. Persze motor válogatja, természetesen van ahol meg lehet, de van ahol nem, akkor is lesz ingadozás akármit csinálsz vele.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz ricshard444 #9757 üzenetére
De az a fix 60fps, akkor sem lesz fix. Kicsit több a karakter a képernyőn, kicsit több mindenen kell fizikát számolni (már ha van, ritka pedig 2013 van) hirtelen jön egy robbanás, vagy gyorsan fordulsz már esik le az fps.
Ezt kiküszöbölni több GPU-val sem lehet, annyira bénán van megírva minden. Ezt még konzolon sem tudják megoldani, nem is fogják soha.Speciel ezért nem érdekel egy 120Hz-es monitor sem a jövőben. Úgysem fogunk fix 120fps-t előcsalni, a 60 is nehéz és erősen motor/optimalizáció függő.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz ricshard444 #9795 üzenetére
Értem, viszont SLi-vel is befog esni, pont a min. fps-ben van a legkisebb javulás.
7970 CF-el elég jól kiteszteltem mindent. Ahol 35fps volt a min, ott lett 43, ugyanúgy "szaggat" kategória.
SLi sem különb.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Tirexi
addikt
"Felesleges az SLi még 1440p-re is"
Azért ezt nem jelenteném ki ilyen nyugodtan. Nvidia downsampling-al tudok 2560x1440-et csinálni és eléggé megeszi a két kártyát a legtöbb game.
Nem mondanám azt, hogy feleslges. BF3 1440p max-on a Canals pályán néhol 30FPS körül jártam egy 64-es szerón úgy, hogy a két GPU 98%-on dolgozott.
De nem csak a BF3 ilyen. Far Cry 3-nál és Crysis 2 DX11-nél is eléggé csökken az FPS és ott is mennek a VGA-k rendesen.
Ja és akkor még Vsync-et nem kapcsoltam be egyik játékban sem, gondolj bele mi lett volna SLI nélkül...1080p-ben a Metro2033 meg egy pár ilyen noname optimalizálatlan game kivételével minden 60FPS+ -al megy SLI-vel. Nálam 60FPS-nél kezdődik a folyamatos játékmenet. Ha már bemegy 35-ig mint írtad az már régen rossz és megrándul a szemöldököm.
Persze van ingadozás de azért szerencsére kevesebb game van olyan ahol nincs meg a folyamat 60+.Tehát szerintem még 1080p-re is "kellhet" az az SLI.
(#9798) Winne:
Azt nem tehetem meg mert ütközik az elveimmel.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz ricshard444 #9795 üzenetére
Én erre tudom a megoldást, sokan élnek is vele, most ingyen el is mondom: vissza kell venni a grafikát és nem játszol 90 alatt 1 7970-el sem.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
keIdor
titán
Back to Karkand mapok eszik a legjobban a kártyát, de itt is csak annyi a különbség, hogy -10-15fps, de még az sem 30, az játszhatatlan kategória multiban. Legújabb DLC-s mapok meg annyira vajsimák, szinte 50fps alá nem is megy... és 64-es szeró ez is, érdekes, hogy mást mérünk.
Nálam a Far Cry 3 is elég jól ment, a Crysis 2 fps-eibe bele lehetne kötni, viszont szándékosan szar, ráadásul 9 óra alatt kivittem Steam szerint, nem is érdemes foglalkozni vele többet, de a 35fps nálam is határeset...
Vsync-et én se használok, mivel a 30fps bug miatt nem kapcsolgatom mindig ki-be."kellhet" ez a szó, idézőjellel így tökéletes volt, mert így egyetértek vele. Kellhet, egy-két szándékosan elcseszett játék alá, viszont mivel a min. fps javul a legkevesebbet, ezért... már leírtam a véleményem.
Far Cry 3-ban te használtál MSAA-t, azt szedd ki, mivel én az alappal toltam, de mint írtam MSAA-t két kártyával se erőltetnék, egyszerűen elavult és semmi előnye, nem is szebb. Meg HDAO-t használj, én is azt használtam. Ha feltolod (nem tudom melyik a legéhesebb HBAO talán?) akkor kell a két kártya, csak azzal is úgy voltam minek? Nem szebb.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus AMD Radeon RX 580 8GB GDDR5 VGA videókártya
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- Elkelt, értékelésre vár! ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- Geforce GT 520 1GB Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen