Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Segal #48624 üzenetére

    Lost progress tényleg jónak tűnik, a support azon része gondolom tényleg hozzáfér a dolgok, nem csak kamuzik róla. Sajnos a Blizzard az egyetlen olyan cég szerintem, amely időben rájött, hogy egy jó support mekkora vonzerő egy játéknál. Nyilván többe kerül, ha olyan ül ott, aki nem töri az angolt és esetleg ért is a dolgokhoz.

    HussarF: Azt kizártnak tartom, hogy semmiféle log ne keletkezzen és azt ne nézhesse meg valaki. A problémát én abban látom, hogy az RSnél ez egy nagyon szűk kör és mire oda eljutsz, addigra nagyon sok rétegen kell átjutnod, akik mind le akarnak passzolni. Magyarul a robot válasz után egy indiai supportoshoz jutsz, aki max emailezni tud, de gyorsabb a sablon szöveg és a ticket zárás, ha teljesítmény bérben dolgozik. (Nekem anno a 21:9 képarányos CEO problémáimat is vagy 3-4x zárták és mindig ugyanarra hivatkozott, hogy már javítva van, holott nem.)

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák