-
IT café
Üdvözlünk a Grim Dawn topikban!
Kérlek olvasd el az összefoglalót kérdezés előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
Topikgazda
Ha van valakinek ötlete, hogy mit kellene módosítani a topik Összefoglalóban, szívesen veszem.
Eddig amit tudok: a komponenses részt át kell írni, mert a mostani patch kivette a darabokat a játékból.
Linkelnem kell a Steamről a Grim Dawn Definitive Editiont, és a Grim Dawn Soundtracket, mert ezek eddig csak hsz-ekben voltak említve.Az új patch tartalmakat sosem volt szándékom berakni oda.
Egyrészt, aki valamennyire rendszeresen játszik vagy látogatja a topikot, az hsz-ben vagy a Steamen, hamarabb lát linket, infót.
Másrészt nem lenne egyszerű patchenként kiemelni a fontos változásokat, nem mindig a Major Features között van.
Ezen felül nem tudom a patch notesben mindig kiemelik-e, ha valami pl. az alapjátékosokat is érinti? Pl. most a Monster Totemek. Nem írták oda, hogy kell kieg hozzá, de ugye ellenőrizni sem áll módomban (ahogy a korábbi változásokat sem). Pontatlan infókat meg nem akarok adni.
Viszont fejlődött olyan dolgokkal az alapjáték óta (főleg tavaly) amiket feltétlenül meg kell említeni, hogy pl. a Devotion csillagkép is kereshető.
Vagy az autoloot funkciót, stb. mindezeket funkcióként írnám be, nem patchenként.
Esetleg fel lehet sorolni a Skeleton Keyes területeket is. Melyik játékverzióban melyik van, és hol (Grimtools Map linkkel).[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Én a PoE összefoglalónál kínlódtam ezzel, de végül arra jutottam, hogy aki az összefoglalót olvassa, az most ismerkedik a játékkal, ergo az érdekli, ami most van. Az, hogy mi volt (vagy nem volt) korábban csak akkor érdekes, ha valamiért megmaradnak a korábbi állapotra való hivatkozások. (A PoE-ban pl. a Labot mindenki a régi, három nehézségi fokos játékmenetből megmaradt módon hívja, hiába szűnt az már meg régen.) Nem tudom, hogy a lokális telepítés mennyire kéri a frissítést, a steames verzión eleve a legutolsó változat fut, szerintem nem érdemes belemenni a történelemórába.
A Service NPC résznél én betenném a FG végén (sajnos hülye vagyok, nem emlékszem melyik pályán) lévő figurát, akinél legendary cuccokat lehet craftolni, random kimenettel.
Szerk: bocs, az nem esett le, hogy persze sokan lehetnek, akiknek nincs meg mindkét kiegészítő. De szerintem akkor is érdemes a jelenlegi állapotot venni alapnak és ahogy eddig is, jelezni, ha valami csak a kiegekben érhető el.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Totemek: futottam ma hét vagy nyolc kört a fix négyesen (Cellar, Twin Falls, Asterkarn Valley, Necropolis inner) és úgy tűnik, a totemek nehézségi szintje is állandó. A cellarban mindig Ancientet, a másik három helyen mindig Forsakent adott be. A drop viszont csak a megidézett monsztáktól függően jobb vagy rosszabb, érdemi különséget nem tapasztaltam a két szint között.
A másik, ami lehet, hogy csak véletlen, hogy úgy tűnik, a loot table is valamennyire rögzített az egyes totemeknél. A Mythical Legwraps of Tranquil Mindból három is esett (sajnos nem írtam, hogy pont melyiken)Védd a fákat - egyél hódot!
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3152 üzenetére
Köszi.
Az tény, hogy az alapjátékosok vannak a legtöbben. A 2 kiegesek meg a legkevesebben. Zantai is írta egyszer, hogy törvényszerű, hogy minden egyes kiegből kevesebb fogyik (sikeres volt az FG is, és ha csak ezen múlna csinálnának 3-ik kieget is, de nem csak ezen múlik).
Igen, a későbbi lehetséges változások miatt nem konkretizáltam anno, mik változtak pl. a lootfilterrel, csak ezt írtam: "Lootfilter: az 1.1.0.0 patchben teljesen átalakult, részletesen konfigurálható lett. A Menü Bar bal oldalán érhető el." Aki most telepíti először, annak mindegy, akkor mi volt, és azóta mi változott, igazad van. A jelen számít, és ez így belefér, benne vannak az alapinfók.
Ezért gondoltam pl. a komponens dolgot átírni:
"Components: Monsterekből, ládákból hullhat, és általában 3-4 azonos db-ból lehet összerakni egy komplettet, a Stash, ill. az Inventory felső részén van ikon hozzá (Auto-Combine)."
Valami ilyesmire: a Components: Monsterekből, ládákból hullhat, és a
Stash felső részén van ikon hozzá, amivel át lehet húzni ezeket a hátizsákból a Stashbe. A menüben belehet állítani, hogy auto-lootolja a karakter.A Service NPC-knél ezt linkeltem: Unique Merchants of Cairn, itt szerepel már FG-s is benne. Majd megnézem, ki maradhatott ki.
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3157 üzenetére
& (#3156) jambiyya: Köszi mindkettőtöknek!
Utánanéztem: február 27-n jelent meg a patch, és a Grimtools World Map része valóban jelzi a Monster Totemeket - ez nemrég kerülhetett bele, lehet kb. együtt frissítette Dammit a Builder résszel.
Erről nem volt infó a topikjában.(#3159) jambiyya: Igen, a kérdőjel az feltételes hely. Mert több lehetséges spawnolási pont van egy nagyobb területen belül, és azokon belül az egyik lehetséges helyen ott van.
Mint a Nemesisek. Azoknak is több spawn helyük van, de csak egy helyen van ott egy sessionban.[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
válasz jambiyya #3159 üzenetére
Lehet, hogy az első infók nem voltak pontosak, de a patch utáni héten az volt több videóban is, hogy ezek a lehetséges spawn pontok - viszont nem biztos, hogy minden szegmensen spawnol is totem. Akkor az volt az info, hogy a legtöbb olyan, mint a nemesis bossok, vagy megjelenik, vagy nem.
Amiket felraktam (Cellar, Twin falls, Valley, necro Interior), ott viszont az egyik pontosn biztosan beadja.Lehet, hogy ez azóta finomodott, és mindig megjelenik totem valahol, de én eddig ezeket próbáltam és ezeknél valóban működik. A másik, hogy talán a Valley kivételével ezek a szakaszok nagyon hatékonyan farmolhatók. A pontok vagy egymás után következnek, viszonylag közel egymáshoz (Necro, Cellar), vagy pár lépés után már látható, hogy a két irány közül melyiket kell választani (Twin Falls). A Valley nem ilyen ideális, de a jobb alsó pont már messzebbről látható, ha nem mutatja, akkor el lehet indulni azonnal fölfelé és utoljára hagyni a bal oldalit.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
válasz jambiyya #3161 üzenetére
Akkor csak én vagyok ilyen peches (bár ez legyen a legnagyobb pech), de abból a lila gatyából azóta már még egy esett... Van egy olyan gyanúm, hogy az egyes totemek loot táblája fix (hiszen a szintjük is fix), mert amióta az elmúlt két napban ráálltam a farmolásukra, azóta hirtelen megsokasodtak a dupla lila cuccaim, pedig összességében nincs olyan sok.
Valószínűleg nem nagyon szűk a választék (én talán 10-12 kört futottam rajtuk), de hosszú távon valószínűleg nem megoldás ugyanazokat a pontokat farmolni. Ami rendben is van, egyelőre még bőven esik újdonság, aztán majd ha már csak duplumok jönnek, akkor elkezdek más területeket is nézni. Broken Hillt próbáltam még ma, mert ott Ancient Spirit totemek vannak, de sokat kell mászkálni hozzá, messze vannak a waypointtól.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Mindenféle oka lehet, ennyi runból nem vonok le messzemenő következtetéseket. Az is lehet, hogy ennek egyszerűen csak nagyobb a drop valószínűsége - ez az első eset, hogy ténylegesen farmolok a játékban és nem véletlenszerűen esik csak valami. Ebből a 40-50 totemből kb 40 lila esett, előtte összesen volt olyan 60-70, tehát lehet, hogy ez egyszerűen csak egy gyakoribb darab.
Az viszont most már biztos, hogy a totemeknek csak a spawn lehetősége adott a legtöbb szegmensen. Most csináltam meg a barrowholmi küldetéseket és ott két spawn helyet is jelöl a térkép, de egyiken sem volt semmi. Amelyik szegmenseket belinkeltem, azokon viszont fixen mindig megjelenik az egyik ponton.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3165 üzenetére
3 Totemet lefarmoltam, az egyik FG-s volt, az egyik nem adott lilát.
Ultimates lvl100-as farmolós karival voltam.
Tudom ez így kevés még.
Csak próbálgattam a régi karim, mennyire állja még meg a helyét?Eggyel fölötted rosszul találgattam, nemigen van köze a dologhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Kijött egy új hotfix, azt néztem, hogy pár módosítás engem is érinthet (pl a Slaughter relic).
Ilyenkor egyébként ez hogy működik, a meglévő cuccokon is automatikusan változnak az értékek, vagy csak az ezután talált/craftolt dolgokon?[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
-
reelc
Topikgazda
Köszi az infót!
Na igen, viszont nem kell újra farmolni vagy gyártani a cuccot - remélve, hogy jók lesznek a statok.
Ez se rossz: Blade Spirit: "max summons increased to 3 at ranks 24+"
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3172 üzenetére
Valami bug van a Totemekkel, vizsgálják, mi okozza.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Hm, érdekes, "We made no changes to drop rates from totems and in fact added a few more in the hotfix." Akkor lehet, hogy csak én voltam peches, de határozottan kevesebb volt az érdemleges loot.
Mindegy, amíg nem jutok el lvl70-ig a SR-ben, addig még így is a totemek a jövedelmezőbbek időarányosan.
Apropó loot: ugye jól gondolom, hogy a kifejezetten egyes bosshoz köthetőeken kívül bármelyik megfelelő szintű monsztából eshet bármelyik darab? Tehát aminél GT-ben nincs odaírva, hogy csak XY dobhatja, az csak az rng-től függ, nincs olyan, hogy csak nemesis vagy csak celestial monsztából eshet?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3174 üzenetére
Jól gondolod.
A MI-k (Monster Infrequent) specifikusak.
Sztori mód, Crucible, SR - egyre megy. Ha valamelyikben legyőzted az adott szörnyet, eshet a saját cucca elvileg.
Meg persze lvl szinttől is függ, lvl60-on nem fogsz lvl94-est kapni. Ugyanez fordítva.
Van egy -tól-ig határ, pontosan meg nem mondom az értékét.
Ezért is van az, hogy nagyon sok kék cuccot össze tudsz szedni, szeteket is, duplikációkat is a lvl94 felé vezető úton.Inkább az a helyzet, hogy csillagosokból és azoktól fölfelé várható lila cucc, sima mobból kevésbé. De ha eléggé utálnak a csillagosokból is több van, ugye.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Köszönöm, persze a lvl korlát egyértelmű volt. Csak arra voltam kíváncsi, hogy mondjuk lvl94-es lila cucchoz lvl100-as karakterrel lvl104-110 monszták ellen van-e még valami plusz szűrő, vagy csak a szerencsén múlik, hogy esik-e egy csillagosból valami és ha igen, akkor mi.
Beast és Chtonian már nemesis szint, részben ezért is érdemes a totemeket farmolni...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Peace
nagyúr
Rohadt jól elvagyok a kis Oathkeeper-el. Sima normálon is agyonvernek néha lila dögök, de majd erősödik. Nap végén pont ennyihez van agyam és energiám, hogy kicsit csépeljek.
-
Peace
nagyúr
válasz jambiyya #3179 üzenetére
Én nem fogok most multi class-okkal meg build-ekkel szórakozni, csak akartam egy első szintű karit és végigvinni az FG-t. Az a célom már teljesült, hogy legyen végre egy 100-as karakterem, amivel végigvittem ultin. Mondjuk FG még nem lett végigcsinálva vele ultimate-en, de valószínűleg nem is lesz.
-
_ocsisajt
őstag
Nem rossz az új patch, de továbbra sincsenek szeretve a kedvenceim... (Skellyz)
Írtam 2 ötletet 1.6.1 hotfixes topikba.
Szerintem sosem lesznek olyanok, mint a guardianok (totál immortal), viszont úgy érzem elég jó redesign ötletet adtam Og'Napesh témában.
Tök cool lenne az, ha amíg él a Revenant, addig van egy nagy aurája, amiben a sima csontik SEBEZHETETLENEK.Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
_ocsisajt
őstag
Köszi
Igen, még annak is örülnék, ha nem lennének sebezhetetlenek, csak kapnának egy jóóó nagy damage reductiont (Ezt már nem akarom beírni, mert lenerfelném a saját ötletemet )
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
Peace
nagyúr
Azon gondolkozom, hogy a Merit feloldotta az összes riftgate-et. De vajon látszanak a devotion szobrok is a térképen? Gondolom nem. Mert picit végigfutottam volna Act 2-n, hogy legyen 7 pont a kovács csillagképre. Tök jól jönne az Oathkeepernek.
-
reelc
Topikgazda
Segédletnek ott a chechklist néha tallózd be a karid, akkor látod, hogyan is állsz.
Meg persze a World map (Grimtools).Így, hogy felvannak oldva a riftek, nagyon hamar össze lehet kommandózni jópár pontot.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
Topikgazda
válasz _ocsisajt #3191 üzenetére
Engedelmeddel itt válaszolok egy másik topikban lévő GD-s felvetéseidre.
Megkegyelmezek nekik, nem OFFolok.De akkor hogy maradna meg a játék sztori alapú felépítése?
Igen, a merit az előző szinteket unlockolja, az Ultit végig kell játszanod.
Nem Grim Internalsozok, arról nem tudok mit mondani.Megkapod amit akarsz, amikor már Ultin is végigvitted, és oda mehetsz farmolni ahova csak akarsz.
Na igen, a Frakció rendszernek is a jelenlegi formájában van értelme.
Bármennyi dolgot is kaptunk, elérhető: Lokarr szet, XP ital, frakciós Mandatek, Leovinus' Rings, a meritek, a mozgásos augmentációk.
Attól még el kell jutni az Ultiig, és végig kell vinni, ha akarod az egész mapot.[ Szerkesztve ]
-
paltom
tag
Valami jó 2h death knight vagy Warlord buildet keresek amit nem unalmas. Mit tanàcsoltok?
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
reelc
Topikgazda
Mindenekelőtt azt, hogy mondd el, hogy mi unalmas neked, mert nem tudjuk.
DK buildek a Compendiumban.
Vagy azon kívüli buildek, ha megtetszik valami.[ Szerkesztve ]
-
_ocsisajt
őstag
Dioban meg Wolcenben is ugye ha végignyomod a kveszteket, akkor megnyílik a custom mode. Dióban roamingolhatod az egész mapot EGYBŐL, riftezhetsz, bantizhatsz szabadon. Nekem ez hiányzik
Tudom, hogy integrált része az egésznek itt, lehet nem véletlen a design így lett direkt kitanálva.Mi lenne a jó megoldás? Én nem csalok a karikkal/editorral, így ha egy toon elhullik HC-n, akkor ÚÚJRA mindent meg kell csinálnom... Természetesen ahogy tapasztalok, úgy egyre kevesebbszer hal meg a karim, de ultimate-n szoktam volt meghalni 90-95 között
(ééés, újra megint mindent...)tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
reelc
Topikgazda
válasz _ocsisajt #3197 üzenetére
Értem.
Igen, itt nem véletlen. Adtak sok rövidítési eszközt azoknak, akiknek megvan a 2 kieg, de ennyi.
Mivel HC-s vagy, nem mondom, hogy vágj bele olyan videó alapján, amivel akár 8 óra alatt Lvl100-on Ultin vagy.
Inkább dobok egy linkgyűjteményt, hátha tudsz meríteni belőlük.
Némelyiknél nem jön be kép, mert volt korábban egy fórum költözés, de nem lényeges.
Nagyon régi írások is vannak köztük, bízom benne, hogy nem avultak el (nagyon).[1.0.0.9] ForgottenKane’s Hardcore Survival Guide
ForgottenKane’s Grim Dawn Survival Guide: Ashes of Malmouth Edition
(FG-s változat nincs, én azt mondom amíg tudod, kerüld el ).
malawiglenn’s guide on game mechanics for beginnersEz jól jöhet bárkinek:
Skills granted by items [video, GT links, damage types, source item types]Érdekesség:
A játék legnehezebben megszerezhető tárgyát csak Lvl100 Hardcoreon lehet bekeríteni. De csak úgy, ha semmilyen Masteryt nem választasz!
Amint láthatod a tárgy nem nagy cucc, a kihívás a lényeg.
Komoly HC és GD ismeretekkel rendelkezők közül teljesítette már nem egy ember.[ Szerkesztve ]
-
reelc
Topikgazda
válasz _ocsisajt #3199 üzenetére
A beszerzési módja beteg, a cucc nem nagy cucc.
Csak nézd meg mekkora a topik, ami foglalkozott a dologgal. Anno Zantai elhintette, hogy egy titkot még senki sem talált meg. Hát nekiállt a keménymag.
Playtesters’ plea for help - Zantai’s Last Secret
Akadnak Grimtools linkek is, ugye Mastery nélkül HC-n egy másfajta gondolkodást igényel.
Többször beleolvastam korábban. Ezt az egyik utolsó hsz is hangsúlyozza: "And don’t , I repeat, DO NOT choose Solael!!!"
Gondolom ha őket választod, akkor majd a végén nem beszélhetsz azzal, aki adja a cuccot.Szóval: HC és Masteryt nem szabad választani, cél a lvl100 Ultin. Neked való.
[ Szerkesztve ]