Új hozzászólás Aktív témák
-
Ja no
aktív tag
Szerinted fogok tőlük engedélyt kérni, hogy a saját pénzemen kit bízok meg azzal hogy egy-egy fortélyt el tudjak sajátítani? Szerencsére még nem sikerült kishazánkban visszaállítani a feudalista rendszert teljes egészében. Vagy félreértelek?
120kHUFért meg inkább elmegyek külföldi tanfolyásra, legalább gyakorlom az angolt...
Amúgy nekem az egy nap is nagy előrehaladás, szemben azzal, hogy ha egyedül bohóckodom, akkor az legalább 5x annyi ideig tart, és nem is biztos, hogy alapos tudást ad, mert ugye kitől kérdez az ember.
Tahát van aki vállalná? Permomentán tökkezdő vagyok, tehát ha valaki mondjuk csinált már benne projekteket, akkor biztos tudna újat mondani egy álló napon keresztűl. -
kapcs-ford
őstag
Dejó hogy van ilyen téma!
Pont segítséget keresek! A Solid Edge program futna ezen a konfigon? _: Intel Pentium Centrino 1,5Mhz; 512Mb Ram, Intel Extreme Graphics2 integrált 64MB videó.
Nagyon gyenge lenne hozzá ez a videókari? -
buci
tag
Nem hiszem, hogy a magyarországi forgalmazó örülne, ha minket
csak úgy oktatgatnának.
Ők szívesen megteszik ezt potom 100-120 huf-ért/fő.
Cserébe egy 3 napos tanfolyamot kapsz, ami egy adott témára vonatkozik.
Az egy nap sajna csak kedvcsinálásnak jó.
A cégtől tőlünk voltak szerszámtervezők felültmodelezés tréningen.
Ott aztán 3 napon keresztül nyomatták 8-17-ig.
De már a tökük is tele volt, olyan tempót diktáltak.
Szóval oda csak kamerával szabad menni.
Igaz is mynames igért vmi tutorialokat. de azóta csend van.
Gondolom nem nyert a dolog.
Hát nehéz megállnom, hogy ne linkeljem be a Cadquest könyveket...... -
buci
tag
Találtam itt egy kis anyagot:
Bővebben: link
Nekem ez még kevés a boldogsághoz.
De hátha lesz olyan akinek nem. -
Ja no
aktív tag
Valahogy én is így vagyok a SE-el. Használom kb 15%-át. Ezen kívül még ismerek belőle vagy 10%-ot, de nem használom, a többit sűrü homály fedi, részben lustaság, részben szükségtelenség miatt.