- SQL kérdések
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- OpenMediaVault
- Starlink
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz N-vidi-A #5512 üzenetére
Kérdésem a következő lenne, hova forduljak ezzel a bajommal?
Csakis a kiskerhez, ahol vetted!
A szervízzel nem te, hanem ŐK szerződtek, ha a szervíz elcseszett valamit akkor azt nem a te feladatod megoldani, hanem az ÖVÉK!
Az, hogy bezárt azóta... szomorú. Oldják meg. Adjanak egy másikat, adják vissza a pénzed, küldjék el egy másik nyitva lévő szervízbe ahol megcsinálják rendesen / hamisítanak hozzá legális papírt / akármi. Téged ez a része nem kell, hogy érdekeljen.
A te szemszögedből nézve ha jól értelmezem ez semmi más, mint egy hibás teljesítés garanciális ügyintézés alatt. Leadtál egy legálisan vásárolt, minden jogszerű papírral rendelkező telefont és visszakaptál egy papírmentes, gyk. illegális készüléket.
Kicsit durva hasonlattal élve ez olyan, mintha vettél volna egy szuzuki swiftet, elromlik benne a computer, beadod a szervízbe ők meg lopnak neked egy másik autót és azt kapod vissza másik rendszámmal.
Ezért csakis a kisker a felelős, senki más. Mutogatni szabad nekik, neked meg szabad rángatni a vállad, hogy leszarod és náluk követelőzni, panaszkönyvezni, feljelentéssel élni és a többi és a többi...[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest