Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Speed®

    HARDVERAPRÓD

    válasz Gyuri27 #2182 üzenetére

    1. Közölve lett az eladóval, hogy tartós használatban repedt meg a blokk. Nem átvételkor, nem gyártáskor, üzembehelyezés és használat után.
    2. Nem ezt állította, hanem azt, hogy nem áll módjukban a garit érvényesíteni. Repedés-törés-égés-fizikai sérülés a legtöbb esetben nem garis hiba.
    3. Ne kérj elnézést, megszoktam már. A 3. lehetőség erre a felvetésre a júzer error, ebben az esetben a túlzott rácsavarozás.

    Ha te jobbnak találod azt a verziót, hogy az eladó beveszi a terméket átvizsgálásra aztán ~hét elteltével visszakapod ugyanúgy a megállapítással, miszerint te voltál a balf@sz, akkor valóban elítélhető a forgalmazó hozzáállása. Utána meg hepajkodhatsz ahogy akarsz, bevizsgáltathatod független szakértőkkel, a végén csak még szegényebb leszel.

    "próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni"
    "Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről."
    Ez számodra korrekt? Bizonyára szeretnéd ha veled szemben is ilyen hozzáállásal viseltetne bármelyik ügyfeled.

    Vizesék továbbra sem a garis szivakodások miatt állnak ahol, hanem az ÁFA és vámügyleteik miatt. Garis témában nem sok panaszt hallhatsz rájuk, a legkorrektebb helyek közé tartoznak.

    Jelzem, ezzel lezártnak tekintem a beszélgetést részemről, már a másik topikban is épp eléggé szükségtelen volt belebonyolódni. Kösz a megértést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák