Új hozzászólás Aktív témák

  • FireFox1996

    őstag

    LOGOUT blog

    Sziasztok!
    Problémám van, és tanácsot szeretnék kérni.

    Tavaly áprilisban telepítették nekünk egy Daikin klímát, 3 év garanciával, állami támogatással kértük, tehát a készülék forgalmazó cég + telepítő cég ugyanaz, egy klímával foglalkozó kft.
    Elképzelhető, hogy kezdettől fogva már kompresszor hibás volt a készülék, de csak most nyár végén hívtuk ki a szerelőjüket, hogy nézzék meg, és a szerelő megállapította, hogy kompresszor hibás, és alkatrész csere lesz, azóta csak azt mindják, hogy még a gyártótól (Daikin) várják a kompresszort. Mai napig nem történik semmi.
    Probléma lehet az, hogy munkalapot nem kaptam vizsgáló szerelőtől, hogy hibás a kompresszor, de azt a munkalapot aláíratta velem, emailben kértem a céget, hogy küldék a másolatát, de nem küldték. Viszont főleg emailben leveleztem velük az üggyel kapcsolatban, nagyjából minden infó ott van a levelekben.

    Össze foglalót olvasva, ezt van ott: "Az új szabályozás nem tartalmaz konkrét, kötelező határidőt a javításra."
    Tehát ez esetben nem tehetek semmit, hogy csak várom várom, mert azt mondják, hogy gyártótól várják a csere alkatrészt?
    Vagy kérhetem, hogy adják vissza a számla értékét (készülék ár + telepítési díj)? Jelentsem le a fogyasztóvédelem hatóság felé?

    Kérdés: Mik az esélyeim? És miket tehetek?

    << Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

Új hozzászólás Aktív témák