Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • tomcica

    Topikgazda

    válasz suits #29011 üzenetére

    Neked egy jol elhuzott alapozas kell,akar 2018 nyar vegeig.A max pulzusod 60-65%-val,ha nincs pulzusmeres,akkor a "kenyelmesen tudok kozben beszelgetni" erofeszites szinten ott van.Tav ovatos legyen,ha bele kell setalni,felenel megallni nyujtani az ugy okes is.Ne legyen SEHOL se feszes,mindig fejezd ugy h kellemesen elfaradtal (de ha muszaj lenne meg tudnal futni).A tempoval ne foglalkozz,a gyorsasagi munkaval se.Csak szepen epitsd fel az alapot.Eloszor a rendszeres mozgas-pihenes ciklusait kell felallitani,ha ez heti 3-4 futas/kocogas es kozte pihenes akkor az.
    Mivel ez a zsiregeto zona (vagu annak teteje) igy a testsuly beallitashoz jol jon.Ehetsz szenhidratot is,feherjet es zsirt,annyi h ne finomitott legyen a szenhidrat (peksutemeny,feldolgozott elelmiszer,edesseg) hanem rizs,krumpli,teszta,gyumolcs-aszalvany.Vaj,sajtok,oliva olaj,magvak mehetnek.Minoseg legyen elsodleges,mennyiseg pedig annyi amennyinel meg kicsit ehes maradsz,de nem koplalas.

    'No matter how hard you train, Somebody will train harder. No matter how hard you run, Somebody will run harder. No matter how hard you want it, Somebody will want it more, I am that Somebody.' - Pre

Hozzászólok Aktív témák