Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Elindult a Formula-E első szezonja!
A Formula–E egy elektromos autóverseny kategóriája, szabályait a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) határozza meg. A Formula–E célja, hogy a legmagasabb szinten versenyezzenek az együléses elektromos autók.
Főbb tudnivalók:
- 10 csapat vesz részt a bajnokságban, 20 pilótával és 40 autóval
- Minden csapatnak 2 versenyzője van és 4 autója
- A bajnokság a 2014/2015-ös idényben 10 városban kerül megrendezésre
- A pályák hossza 2,5 és 3 kilométer közt van, utcai helyszíneken
- 3 másodperc alatt gyorsulnak 0-ról 100-ra, végsebességük 220 kilométer per óra körül van
- A hangerő kisebb, mint más versenyautók esetében, körülbelül 80 decibelVersenyszabályok:
- Reggel szabadedzéssel kezdenek, majd következik az időmérő edzés
- Az időmérő edzésen a pilóták 1-1 mért kört tesznek meg mindkét autójukkal
- Az időmérő edzést egy kétórás szünet követi, mely során feltöltik az autókat
- A futam során egy bokszkiállást teljesítenek a versenyzők, amikor autót cserélnek
- A bokszkiállás során a lemerült autóból átülnek a második, feltöltött versenygépbePontozás:
1. hely -> 25 pont; 2. hely ->18 pont; 3. hely -> 15 pont; 4. hely -> 12 pont; 5. hely -> 10 pont; 6. hely -> 8 pont; 7. hely -> 6 pont; 8. hely -> 4 pont; 9. hely -> 2 pont; 10. hely ->1 pont.
Pole pozíció -> 3 pont; Leggyorsabb kör -> 2 pont.2014/2015-ös versenynaptár:
Kína - Peking - 2014. szeptember 13.
Malajzia - Putrajaya - 2014. november 22.
Uruguay - Punta del Este - 2014. december 13.
Argentína - Buenos Aires - 2015. január 10.
Egyesült Államok - Miami - 2015. március 14.
Egyesült Államok - Los Angeles - 2015. április 4.
Monaco - Monte-Carlo - 2015. május 9.
Németország - Berlin - 2015. május 30.
Nagy-Britannia - London - 2015. június 27.Csapatok és versenyzők a 2014/15-ös évadban:
Trulli Formula E Team
Nemzetiség: Olasz
Versenyzők: Jarno Trulli & Michela CerrutiChina Racing Formula E Team
Nemzetiség: Kínai
Versenyzők: Nelson Piquet jr. & Ho-Pin TungAndretti Formula E Team
Nemzetiség: Amerikai
Versenyzők: Franck Montagny & Charles PicDragon Racing Formula E Team
Nemzetiség: Amerikai
Versenyzők: Oriol Servia & Jerome d'Ambrosioe.dams-Renault
Nemzetiség: Francia
Versenyzők: Nico Prost & Sébastien BuemiAmlin Aguri Formula E Team
Nemzetiség: Japán
Versenyzők: Katherine Legge & Antonio Felix da CostaAudi Sport ABT Formula E Team
Nemzetiség: Német
Versenyzők: Lucas di Grassi & Daniel AbtMahindra Racing Formula E Team
Nemzetiség: Indiai
Versenyzők: Karun Chandhok & Bruno SennaVirgin Racing Formula E Team
Nemzetiség: Britt
Versenyzők: Jaime Alguersuari & Sam BirdVenturi Grand Prix Formula E Team
Nemzetiség: Monaco
Versenyzők: Nick Heidfeld & Stéphane SarrazinForrás: Wiki
[ Módosította: Barthezz2 ]
-
Eastman
őstag
Paks - 2022. május 6.
...amúgy várom. Az F-1 "túlsztároltsága" nekem már unalmas. Más kérdés, hogy a boxba csak villanyszerelő-bakancsba' lehet majd belépni, és szigetelt csípőfogóval hadonásznak majd "tankolásnál". Olajcégek meg kenhetik! ...a csapágyakat. De röhögnék, ha pl. a Shell reklámfelületet venne.
Mindegy, várom mert új. Meg amúgy is villamossal járok. Örülök mindennek ami legyorsulja a combinót.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Yayoh
aktív tag
Az első futam nekem bejött , biztosan nézni fogom a többit is
Közvetítés alatt csak engem idegesített a zene ?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Szerintem az lenne a poén ha mindegyikben lehetne egyedi hang-generátor pl. V12 hangorkán
-
Enzolord
addikt
Majd csinálnak hozzá hangmodokat..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Švejk
őstag
Bár az autók cseszett lassúak, érdekes kezdeményezés és nekem bejön
A legjobban talán a DRS hiánya tetszik. A DRS egy autósporthoz méltatlan baromság. Nem szabadna léteznie.
Tehát alakul ez, kiélezett csaták, miegyéb. Még a hangjuk is bejön valamiért.
Pörgessük be egy kicsit a topikot. Kinek hogy tetszett az első futam? (10/?)
Számomra egy 10/6,5-t megérdemel mindenképpen. Lehetne több csata, és a pekingi pályától sem voltam elájulva de összességében korrekt futam volt. -
-
nagyúr
Én azt nem értem, hogy miért nem úgy tervezték az autókat, hogy az akksit tudják cserélni gyorsba. Kiáll a boxba 20mp alatt 4 ember kicseréli oszt' cső. Ehelyett inkább 2 autót tartanak fent egy embernek
Nem láttam az első futamot végig, ez tényleg igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nehéz lenne kivitelezni üzembiztosan/biztonságosan. Amíg nincs megfelelő kapacitású akksi így marad.
Igen, FB/Twit/G+ generációt így akarják bevonzani. Szvsz kicsit komolytalan de kell a hype no meg persze a reklámozóknak se mindegy hányan nézik/követik az eseményeket.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
pont ez a legnagyobb elvárásom ezzel a szériával kapcsolatban - ha ebben tudnak komolyat előrelépni, akkor jó lesz ez
az első versenyt nehéz lenne pontoznom, mert a 13. körtől láttam belőle 10 percet, és nem tudtam tovább nézni - a háttérzene és a szemre iszonyú lassú tempó együtt teljesen kinyírta a lelkesedésemet. de egy versenyből túl messzemenő következtetéseket nem vonnék le, várom a következőt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ja aztán ha leejted és megsérül az akksi akkor volt-nincs Budapest Viccet félre téve, van ebben is ráció, én is gyűlölöm hogy naponta 2x kell töltenem a Nexust. Barátnőm kínai talójában ugyan ekkora az akksi, nála 3 napig nem kell tölteni, egy balatoni nyaralás alkalmával 7 napig nem volt töltőn
[ Szerkesztve ]
-
matyialiga
tag
Ha nem csak utcai futamok lennének, valszeg a sebességérzet is nagyobb lenne
Monacoba se mennek 300 fölé, mert minek, ez a pálya nagyon szűk volt, van ezekben a gépekben még egy kis plusz én úgy érzem"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti
-
nagyúr
nekem nem is a jelen gyakorlat aggályos elsősorban, hanem az, hogy az akksik fejlődésében ki tudja, mióta nem volt komoly előrelépés, csak csiszolgatnak. a sokkal nagyobb power budget lehet jó hosszabb üzemidőre, de nagyobb teljesítményre is. de ez már eléggé off itt...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Enzolord
addikt
Az lenne az igazi, lehetne EMP-ket összeszedni, kiütnéd az előtted lévő aksiját, esetleg csak kis motor kimaradás..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
syl5
őstag
Nem volt rossz az első futam, de kicsit még amatőr jellegű nekem az egész.
Az autócsere, az autók hangja, az a full gagyi barátok közt rózsa bisztró háttérzene, és a ~170 km/h maximális sebesség nagyon gagyi volt.
A "pályán" is lehetett látni, hogy full mobil volt az egész, nem volt versenypálya érzése az embernek. Monaco-nál messze nincs ilyen, pedig az is a futamra felépített pálya. Ennek olyan bemutató szaga volt, olyan volt mint a debreceni virágkarnevál.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
AMD Power
titán
-
masholnap
senior tag
nincs nagy nyüzsgés pedig egész jó futam volt, de sajnálatosan Heidfeld megint ki lett lökve, pedig felérhetett volna a dobogóra
-
Enzolord
addikt
válasz masholnap #41 üzenetére
Hol adták a futamot?
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
AMD Power
titán
Itt is Brit győzelem született!
-
Švejk
őstag
Megnéztem az uruguayi futamot. Félig. Nagyon unalmas, alig tudják egymást előzni, és 5 körönként jön a safety car, mert valami ügyesgyerek falnak vágja az autót. Hát, meg lehet unni, de van ebben potenciál.
Szerk: mikor azt hinnéd hogy már nem történhet semmi az utolsó 2 körben, Vergne alatt megáll az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Enzolord
addikt
Meg is lepődtem, hogy felvillant az új hozzászólás..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Enzolord
addikt
Na igen, de sajnos pont a Digi..
Jobb lett volna az M4, bár ne legyünk telhetetlenek..
CSak a hang hiányzik belőle borzasztóan..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Honda topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mobilinternet
- Star Citizen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Mavic 3 Enterprise eladó! 2024. 05. -ig garis és dji care
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)