Hirdetés
-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
KraX
senior tag
válasz
Csapoati #98000 üzenetére
A hiba ugyanugy hozzatartozik a pilota teljesitmenyehez, nem csak az amikor tokeletesen megy. Hibazott es nem is egyszer, ergo nem voltak eleg gyorsak, mert vagy tul kellett vallalnia magat vagy nem bizott elegge az autojaban a vegeredmeny szempontjabol egyre megy.
Monacoban Hamiltonnak a gumikezelessel voltak gondjai, nem tudta munkara fogni oket. Mindenesetre ott a Ferrarinak el kell vernie a Mercedest ha akarnak meg akarjak nyerni az egyenit.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
AMD Power
titán
Lewis!!
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)
-
Lauda
félisten
Hamilton rendbetette a népet megint.
Már amit az időmérőn művelt az is embertelen volt.
Ez a monzai hétvége úgy nézett ki, hogy jön hamilton, negyed óra múlva bottas, majd ebéd után a többiek.
szerk Alonsoról meg sokat elmond, hogy 20 körön keresztül hisztizik egy sima versenyhelyzet miatt, amiért bőven túl is büntették a másik pilótát. Szánalom lett az az ember.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Csapoati #97998 üzenetére
Sosem fogom megérteni, hogy szegény Bottast akarjátok állandóan mérceként használni.
A ferka hátránya hajszálnyi és Seb (és Hami) ennyivel jobb mint Bottas. Passz!
Ha Valterit használod negatív mércének akkor mi Kimi? Abban mindenki egyet ért, hogy a két élcsapat nagyon közel van egymáshoz. Na most Kimi sokkal kutyaütőbb Vettelhez képest idén mint Bottas akár Lewishez akár Seb-hez!Ha te azt mondod, hogy Bottas szereplése bizonyítja, hogy nincs annyival előrébb a merci akkor mennyivel kevésbé helytálló érv az, hogy a Ferka fasorban sincs a Mercihez (és csak Vettel zsenije tartja ott őket ahol vannak), hisz csapattársa, a Bottasnál sokkal tapasztaltabb és rutinosabb (nem mellesleg világbajnok) Kimi messze alul teljesít a Bottasal való összevetésben?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Bozso68
senior tag
Coulthard: minden finn csapattárs elverte.
Hamilton: minden finn csapattársat elvert. -
cyberkind
nagyúr
No akkor Zak Brown asszondja' Fernando maradna náluk a Renault motorokkal, valami készül?
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
-
Motion_Blur
félisten
cyberkind: jaja, eléggé elszólász gyanús volt a megszólalása. bár így lenne, jövőre úgy akár stabil és erős pontszerző is lehetne a McLaren
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
KraX
senior tag
válasz
Motion_Blur #98009 üzenetére
Ez sokkal kemenyebb: Hamilton vs Vettel
Teljes futam alatt: -0.620 koronkent. Ez azert nagyon sok foleg, hogy a Mercedes bevallottan sporolt, bar meggyozodesem, hogy a Ferrari sem jarathatta 100%on ezeket a motorokat mar.
Nos kivancsi leszek a kov futamokra. Bejon e az eroforras sporolas a Ferrarinak a tovabbiakban.[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
snecy20
veterán
válasz
cyberkind #98008 üzenetére
Hát, egy pár éve még nem gondoltam volna, hogy lesz McLaren-Renault... ha lesz.
Akkoriban úgy gondoltam volna, hogy az már nagyon a süllyesztő egy csapatnak, lásd az újkori, néhány éves Williams-Renault korszakot. Nekik utána lórúgásként jött a Mercedes motor, máig abból élnek. -
snecy20
veterán
A három dobogós tudott volna többet, de nem volt értelme nyomni. A Mercedesnek azért nem, mert 5-10 kör után már megvolt a kiépített kényelmes előny, Vettelnek meg azért nem, mert nagyon hamar behozhatatlan hátrányba került velük szemben, illetve később simán lelépte az üldözőket, és ha nyélgázon megy végig, akkor is a 3. hely lett volna a maximum.
[ Szerkesztve ]
-
BenHans
addikt
Na jó, akkor folytassuk... De nem értem miért veszed úgy mintha támadólag írtam volna. Megértem, ha valaki optimista és reménykedik, hogy a Ferrari valahol nagyobb előnyben lesz, mint ma a Mercedes.
Én itt megpróbáltam objektíven leírni a dolgokat, és alá is támasztottam. Monacóban szenvedtek a gumi hőmérsékletének megfelelő tartományban tartásával.
A Hungaroringes helyzetet pedig eléggé árnyalja, hogy Hamilton kétszer is belehibázott a körébe, nem tudott olyat összerakni amiben legfeljebb apró hiba van. Egy dobása volt a végén, mivel az előző próbálkozásánál a 3. kanyarban rontott és a bukótérben fordult.
Ezen felül általában 2-3 tizeddel simán gyorsabb Hamilton Bottasnál, látni a Q1-Q2-ben is, hogy mennyivel gyorsabb volt a csapattársnál. (Utána versenyen is megmutatkozott hogy jobb a tempója.)
Ez annyit jelent, hogy legrosszabb esetben is 2. lett volna, de volt esélye a polera is, csak nem tudta kihozni az autóból amit tudott volna menni vele ideális esetben.
Itt nem azt nézzük most, hogy melyik pilóta hogy teljesített épp, hanem, hogy mire képes az autó vezetői hiba nélkül. Az autó elmegy máshova is, megfelelő beállítással, de a versenyző nem hibázik minden Q3-ban...A HunRingen ezek után pedig nem igen tudott előzni, hiába volt meg a tempó, sajnos ez a pálya sajátja, pláne idén. Talán, meglett volna, ha előbb cserélnek helyet Valtterivel.
Ezért írtam ezt: "Szoros lesz, de nem írnám le a Mercedest. Nagyon sok fog múlni azon, hogy ki rak össze tökéletes kört, mert itt még a RedBull is bőven beleszólhat..."
Koránt sem biztos hogy a Mercedes szenvedni fog, mint ahogy sokan feltételezik egy egyszeri 2015-ös blama és egy idei, a gumikkal akkor még szenvedő Mercedes 0.045-ös monacói időmérős lemaradása miatt.
[ Szerkesztve ]
"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "S7ill I Rise"
-
KraX
senior tag
-
KraX
senior tag
válasz
BenHans #98014 üzenetére
Nem vettem tamadonak az irasodat, valami akkor felrement, nem hasznalok eleg emotot...
Szoval, ahogy Csapoatinak is ritam fentebb, Hamilton nem is egyszer hibazott! Nem azert mert olyan kedve volt hanem vagy mert tulvallalta magat es/vagy mert nem bizott az autojaban es/vagy a beallitasokkal futottak lukra. Ez altalaban nem jellemzo de kenyszer alatt, amikor mar nagyon kell kockaztatni (mert nagy a lemaradas) akkor jonnek szepen a hibak is. Jottek is. De nem is ez az erdekes hanem az, hogy egesz hetvegen nem voltak kozel a Ferrarikhoz. Azt is irtam korabban, hogy a pattern az, ha a Ferrari (palyafuggo) 3-5 tizeddel lelepi a Mercedest FP2-3ban, akkor mar lehet szamitani arra, hogy a Mercedesnek a feltekert motorral sem biztos, hogy lesz eselye igy kenyeltenek egyre nagyobb kockazatot vallalni.
Illetve meg egy dolog. A Ferrari alapjaiban mas konstrukcio mint a tavalyi, ahogy a Mercedes is. En eppen ezert nem a tavalyi, hanem az idei patternekbol indulok ki.
En sem irom le a Mercedest, de ha itt nem verik el a vorosok a csillagosokat, akkor mar tenyleg nagyobb a baj, de mint Ferrari szimpatizans, nezzetek el nekem ha kicsit wishful thinking van iranyukban, barmennyire is az objektivitas talajan akarok allni cserebe elfogadom ugyanezt a Mercedes funoktol
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!
-
Motion_Blur
félisten
Sky Sports értesülései szerint megszületett a döntés és a McLaren szakít a Hondával a szezon végén.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
orc88
őstag
A jelenlegi szabályok közt már eléggé meg van kötve a kezük, hogy mit adhatnak át a testvér csapatnak. Korábban is cikkeztek arról, hogy az RB a kicsiknél teszteltetné a Honda motort a későbbi váltás lehetősége miatt.
"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _
-
snecy20
veterán
válasz
Motion_Blur #98018 üzenetére
Csak sikerült ráerőszakolni azt a szemétre való Hondát szerencsétlen Toro Rossora? Sajnálom őket előre is!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #98018 üzenetére
..az az apró betűs rész hogy Kvyat helyére jön Alonso..
snecy20:
Ha(!) így lesz, akkor is nyilvánvaló hogy nem lehet semmit ráerőszakolni a Toro-ra, a Toro akarta a Honda-t, csak azért nem tudtak eddig megegyezni, mert nincs váltó, ..mivel azt a McLaren gyártotta le.[ Szerkesztve ]
-
twi452
senior tag
válasz
Motion_Blur #98023 üzenetére
Az nem lehet ilyen nincs...
Ha tovább szop Alonso a Hondával ráadásul egy Torro Rossoban..xDdVagy ezért volt morgós ma Alonso?
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
válasz
#70869248 #98022 üzenetére
Alonso - STR? Szép kis levezetés lenne...
Magánvéleményem, hogy kiváló időzítés lenne Alonso számára idén lelécelni az F1-ből. Ha csak abból indulok ki, hogy 2019-re készülhetne el az első valódi McLaren-Renault autó....
De tekintve, hogy csak amolyan D-tervnek tűnik ez a McLarennek (A-terv -- Mercedes, B-terv -- Honda megtartása - C terv -- Ferrari), úgy gondolnám, hogy nem rendezkednének be a Renault-val hosszú távra. Idővel vagy megpuhítják a Mercit, vagy hoznak be valami külsős motorszállítót, ám hogy ez nem valami hosszú távú kapcsolat kezdete lenne, az is biztos. -
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #98018 üzenetére
Ezen várható volt. Ez a Honda egy szégyen!
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)
-
DS39
veterán
De az is lehet hogy a Honda kiszáll az F1-ből.
-
snecy20
veterán
válasz
AMD Power #98026 üzenetére
Évről-évre egyre kevesebb a felhasználható erőforrások száma - jövőre azt hiszem tovább csökken egyel - , a Honda meg még mindig az egyversenyes motorjánál tart, ami vagy kibírja vagy nem, mostanában inkább nem... Állítom, ha nagyon kéne, a gyári Mercedes erőforrása kibírná az egész szezont.
-
snecy20
veterán
válasz
#70869248 #98029 üzenetére
Úgy tűnik. F1-en belül mostmár nagy opciók nincsenek.
Gyári Renault-hoz menni az kb. hasonló potenciál, mint maradni egy esetleges McLaren-Renault-nál, bár kasztni szintjén tudnak sokkal jobbat is csinálni, mint a gyáriak. A Williams-es szál mint kiderült, nem is volt soha valós. Minden más lehetőség az már F1-en kívüli. -
#56474624
törölt tag
válasz
snecy20 #98031 üzenetére
A Williams-es szál mint kiderült, nem is volt soha valós
Ehhez képest 08.26-i cikk efegylájvon:
Alonso jövőre szinte biztosan a Williams versenyzője lesz: küszöbön a szenzáció
Szinte biztosan!
-
Csapoati
Topikgazda
Nagyon-nagyon mérges vagyok a Hondára, hogy egy ilyen patinás csapatot hagytak az utolsó helyeken, meg DNF-ekkel szenvedni, Alonso (és Button) tehetségének elpazarolásáról nem is beszélve. Ezt senki nem láthatta előre, meg az idei szenvedést sem a tavalyi év második fele után, ahol stabil 4. erő volt a csapat.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Csapoati #98033 üzenetére
Én azon gondolkoztam hogy ez miért éri meg anyagilag a Hondának? Minden versenyre új motor, eszméletlen pénz lehet a fejlesztés, gyártás, szállítás... olyan szinten vannak lemaradva teljesítményben és megbízhatóságban, hogy innen már nem lehet felállni.
Ki kell lépni a francba.
Nem értem pl. azt az optimizmust amivel Wéber is beszél a Hondáról hónapok óta, mondván egyszer úgyis kiadja majd... hát... nem fogja...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Csapoati
Topikgazda
válasz
Motion_Blur #98034 üzenetére
Én sem értem... Meg a realitás talaján maradva mi sülhet ki ebből? Mondjuk legyűrik valahogy a Renault-t és akkor a 3. legjobbak lesznek a 4-ből. Az siker? Feledtetné ezt a 3 én kínszenvedést és blamát? Nem hiszem. 2021-ig meg nem nyomhatják így.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #98018 üzenetére
Legyen így!
Minden jobb, mint egy újabb év szenvedést látni a McLaren-Honda kapcsolatban...
Alapvetően optimista voltam sokáig, hogy szépen lassan majd odaérnek, de be kell látnom, hogy szinte reménytelen a helyzet.Egy bizonytalan Renault is jobb ennél, mert legalább megvan az esély arra, hogy jók legyenek. Nyerni nem fognak, de ha közel lesznek a Red Bull szintjéhez, az már valami. És miért ne lehetnének? Ha igaz, hogy a Meki kasztni a legjobbak között van (és tényleg jónak tűnik, szóval hihető, hogy kb a Red Bull szintjén van), akkor miért ne lehetnének egy RBR szintű kasztnival, azonos motorral, hasonlóan erős pilótákkal (de legalábbis Alonsóval) közel hozzájuk? Aztán onnan lehet építkezni, és kis szerencsével talán 2019-re nyertes páros lehet ebből. Bár nem túl valószínű még az sem.
Csapoati: Valóban, ez bűn, amit a Honda leművelt az elmúlt 3 évben. Szívjon mostantól a TR velük.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
BenHans
addikt
Ez így rendben is van.
Hamilton szurkolóként, az ő sikeréért szorítva is jobban örülök, ha van kihívó csapaton kívülről is egy top versenyző személyében, mivel felértékeli a bajnoki címet. Amúgy meg imádom Olaszországot, kiskorom óta olasz csapatnak szurkolok, ahogy az aláírásom is mutatja, így a Ferrari mint csapat is közel áll a szívemhez, így még jobb hogy ők vannak a Merci közelében. Hihetetlenül örülnék, ha Hamilton egyszer átülne egy versenyképes Ferrariba, és begyűjtene velük egy bajnoki címet.
A példaképe is szeretett volna piros autóban ülni.Mindent elért amit az idol, talán megvalósítja azt is amit szeretett volna, de nem tudott...
(Bocsi, de engedd meg, a jó szándék vezérel.
fun = tréfa, móka, jókedv ; fan(atic) = rajongó, fanatikus
)
---- ----
„Nos, szerintem a figyelem minden esetben a Ferrarira irányul Monzában. Nekem is nagyon jó tapasztalataim vannak erről. Amikor 2008-ban megnyertem ott az első versenyem, mindenki rendkívül boldog volt, és természetesen én is. Három évvel később megnyertem ugyanazt a versenyt, ugyanazon a dobogón álltam, és nagyon sokan kifütyültek. Úgy tűnik, ez normális, ha nem egy olasz csapatnak versenyzel Ferrari motorral. Biztos vagyok benne, a Tifosik nem foglalkoznak azzal, mi történik a paddockban.” (Vettel - 2013-ban Spa után)
Így van. Olaszok...
Emocionálisak. Ha Hamiltonon lenne piros szerkó és vezetné VB címig a Ferrarit, ő lenne az új római császár.
Hamilton oda is szúrt, de ez külön tetszett. Egymás közt is megy a zrika oda-vissza fociban is.
"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "S7ill I Rise"
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #98018 üzenetére
és mi lesz helyette? honda akkor megy a levesbe? másnak ugye nem szállított motort
# FIAT TIPO Mirror #
-
hobizoli
veterán
válasz
kisza25 #98039 üzenetére
nem, de nem ertem a Rönó nyihegeset se, hogy 3 csapatnál tobbet nem tudnak ellatni motorral...
anno 30 eve volt kulon edzomotor, meg minden versenyen egy uj motor, aztán gyoztek az akkkori logisztika mellett is
vagy 40 eve a mezony tobb mint fele Cosworth DFV-vel mentmeg az Indycar-ban osszesen ket motorgyarto lat el tizenvalahany csapatot
powered by intel Xeon E5 series ;)
-
válasz
hobizoli #98041 üzenetére
előtte meg egy volt. gondolom ez lenne itt is a jó, mindenki az egyen merci motorral menne, meg az egyen red bull kasztnival.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
hobizoli
veterán
válasz
Cartevo #98047 üzenetére
a 13-s kanyarból egybol a 16-sba kene menni egyenesen es a 16-s kanyart Indianapolis szeruen bedonteni
aztán a box mogott visszajonni a 14-s kanyarig, es onnan vissza 4-sbe, hogy azert a palyanak legyen hossza is es ne kellejen kb 85kort menni rajta
powered by intel Xeon E5 series ;)
Hozzászólok Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- [Re:] Acme Made fotóstáska
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG LCD és LED TV-k
- Horgász topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- [Re:] Megjött a majdnem kompakt Xperia és még egy
- Nintendo Switch
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Tyű-ha Bontatlan Zsír Új Dell Latitude 5510 15,6” -50% Bivaly i5-10210U 16GB 512GB SSD FHD IPS 3 Év!
- Épített GAMER! Asus B460M/i7 10700/16GB DDR4/RTX 2080 Super/1TB SSD/Argus E2/SilentiumPC 750W GOLD
- Asus ROG RX 480 és 580 8Gb eladó
- Épített Gamer! ASRock B365M/i3 9100F/16GB DDR4/RX 470 4GB/250GB SSD/Deepcool D-Shield/550W
- Épített GAMER! Asus B450/AMD R7 2700X/16GB DDR4/STRIX GTX 1070/250GB SSD/Zalman Z3 Plus/EVGA 750W
Állásajánlatok
Cég: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Város: Debrecen
Cég: Pro Patria Electronics Kft.
Város: Budapest