-
IT café
Formula-1
Hozzászólok Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Ilyenkor nem nagyon van mit csinálni szerintem.
Nem tudom, hogy ellenkormányzás nélkül milyen lett volna a becsapódás, de erről kár is beszélni szerintem, reflexből jön a mozdulat, hogy korrigálja a csúszást.
Ilyenkor kb tényleg annyit tud csinálni, hogy elengedi a kormányt, és várja a becsapódást.#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"
-
#70869248
törölt tag
dünnyögni
Sztem sincs semmi, jobb elengedni a hátulját és bízni a szerencsében, pláne ha jön a mezőny. Ezt kikorrigálni nem lehet, levett szárnnyal egy kicsit amúgy is úszik a hátulja, a kicsit többet is megpróbálta kikorrigálni és ennyi lett belőle hogy hátulja helyett az orrával kapta a falat.
Kívülről és utólag és fotelből. -
KraX
senior tag
válasz
Stockbauer79 #90993 üzenetére
Szerencse a szerencsetlensegben, hogy regen ebbol biztos halal lett volna, ma viszont elegge egyben marad a "koporso". Jo, hogy ennyivel meguszta. Kivulrol nezve nagyon nagy erejunek tunt az utkozes.
I know kung fu!
-
EmberXY
addikt
-
lenox
addikt
Pl. mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcwIIGwX4Ck
Nem kormanyzott ellen, mintha jobba jott volna ki belole.
-
EmberXY
addikt
válasz
-Mike- #91012 üzenetére
Bevallom, az indy autókat nem ismerem, de most utánaolvastam, hogy ne writeonly legyek... Ha minden igaz, a kuplung a downshift oldalon van ([link]), ugyebár bal oldalon váltanak le, remélem nem beszélek hülyeséget, namármost amit előzőleg említettél, hogy 370-nél..., stb azt gondolná az ember, hogy annál a sebességnél (top speed körül) már nem az upshift oldalon gondolkodik a pilóta, hanem ellenkezőleg, vagyis a bal kezét készíti elő, benne kell, hogy legyen a kuplung lehetősége is, ha egyébként nem is...
Up the Irons!
-
-Mike-
addikt
válasz
EmberXY #91016 üzenetére
Annyira messziről kéne indítanom hogy inkább bele sem kezdek. Csupán maradva az eredeti felvetésnél, behúzza a kuplungot amikor kivédi a csúszást és az autó visszacsap, mennyivel jobb? Semmivel.
Lépj túl ezen légyszi mert el fogod érni hogy rajtad keresztül fogom megutálni a topicot, köszi. -
EmberXY
addikt
válasz
-Mike- #91017 üzenetére
Én csak egy lehetőséget mérlegeltem, ezt senki más, egyedül te véleményezted, ettől kár lenne odáig eljutni, hogy megutálod a topicot, elég, ha engem megutálsz, tekintve, hogy semmi nem bizonyítja, hogy így meg lehetett volna úszni.
Ugyanolyan fotel(ágy)szakértő vagyok mint ti, aki megpróbálja beleképzelni magát 1-1 szituációba, a valóság lehet, hogy teljesen más, természetesen hibázni és az események elszenvedőinek lenni emberi dolog, még Schumitól is láttunk kisebb-nagyobb hibákat olykor-olykor, ezzel azt hiszem mindent elmondtam, ez egy ilyen sport, Veletek nem szeretnék emiatt konfliktusba kerülni, ha hülyeséget beszélek, vállalom.Up the Irons!
-
#70869248
törölt tag
válasz
EmberXY #91019 üzenetére
Bourdais sokadik Indy500-t nyomja, minden rutinja megvan, itt biztos senki sem okosabb nála, de még a zindexen sem
Csak találgatni lehet hogy mit miért,..de ez egy asszimetrikus autó, elég speciális..amíg nincs helyzet, addig csak segíti a versenyző dolgát, de ha helyzet van akkor helyzet van, és akkor lépni kell...már ha olyan a helyzet
Alonso megoldja, mert egyike a legjobb versenyzőknek, de veszélyes...itt Bourdais-nak el kellett volna engednie a hátulját sztem, de lehet hogy ő már továbbgondolta és csak akkorát akart bemozdítani hogy oldalával ütközve majd kicsússza az ütközési energiát.
De a kuplung az sztem sem játszik, mert ekkora tempnál amikor kanyarban már el akar menni a hátulja, és oválon vagy, sóderágy és kifutási lehetőség nélkül akkor sztem tuti a fal..annyi csak hogy mivel akarod eltalálni. -
DopeBob
addikt
Nem tud esetleg valaki normális streamet? Nem tudom hol lehet ilyeneket találni, ami legalább ránézésre nem tiszta spam/vírus. Digim sajnos nincs.
MZ/X
-
Motion_Blur
félisten
Alonso az 5. helyről fog rajtolni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
lacos001
senior tag
válasz
Motion_Blur #91025 üzenetére
Most látom..Sato lesz mellette
Nehogy elcsesszen valamit a kamikazecsávó....
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #91025 üzenetére
Jól tolta. És miután végzett, és interjút adott, feltűnően sokat mosolygott. Csak nehogy itt ragadjon jövőre
All→M8
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #91025 üzenetére
Szép!
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html
-
feri1014
senior tag
válasz
Motion_Blur #91025 üzenetére
-
Mortein
tag
válasz
callmeakos #91027 üzenetére
Nem fog itt ragadni. Nyilatkozta, hogy ez nem az ő világa.
-
Csapoati
Topikgazda
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #91025 üzenetére
Most neztem meg a koret, szepet ment. Jo lenne az F1 -ben is az elmezonyben latni.
Don't Tread On Me
-
Sholom
tag
Azért bírom hogy Montoya évek óta osztja az észt, Alonso odamegy és rögtön 5. a nagyokos meg 18.
-
Ciccuka
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
-
junior11
veterán
válasz
Motion_Blur #91040 üzenetére
Régi szép emlékek...
The Truth Is Out There - Az igazság odaát van
-
KraX
senior tag
válasz
Motion_Blur #91040 üzenetére
Ez nekem is nagyon hianyzik... es ez igy is marad
I know kung fu!
-
cyberkind
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
válasz
cyberkind #91046 üzenetére
csodák nincsenek, egy 4henger 1.4-s normál levegőt légzős normál benzint égetős motor nem tud semmit amit F1-nek lehetne nevezni, ..hogy valami legyen ahhoz a tömegarányt kellene kedvezőbbé tenni, és legalább 300kg-ra csökkenteni az autók összsúlyát,...és még akkor is megtörténne hogy bizonyos tempó felett egyszerűen nem tudja tolni a levegőt.
..ha nincs tempó, és kevés a súly, akkor kevés a hasznosítható fékezési energia...minden visszaüt.
..ha aksikat raksz bele az növeli a tömeget. -
cyberkind
nagyúr
válasz
shteer #91047 üzenetére
A turbó azért annyira nem új dolog de igen, csak még újabbak és jobbak illetve olcsóbbak, mert az szép, hogy sokan panaszkodnak a pénzelosztásra de csak a motor egy vagyon a régihez képest.
(#91048) b-type
Nem mondtam, hogy vannak csodák de a 4 henger minden gyártónak vonzó lenne és a hangot nem igazán lehet megoldani turbóval ha jól gondolom, mert azok a motorok se fognak pörögni 18k-t vagy többet.
Nekem már elég volt a V6-osból 1 év után és már Tesla-t akarok itt látni, persze ez lehetetlen.[ Szerkesztve ]
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
-
#70869248
törölt tag
válasz
cyberkind #91049 üzenetére
A V8-s motorok egyáltalán nem voltak olcsók, sőt qva drágák voltak...
Vannak gyönyörű turbós, ikerturbós hangok...tény hogy egy 3-4ezres V10szívó 18ezres sivítása más.
A hang az egy érdekes dolog, tény hogy kell..bebizonyosodott, de nem feltétlen az kell ami volt, jöhet az új hang..csak legyen és rezegjen az ember gyomrában, bsztassa a libidót.
összességében az autók is jobbak voltak régen, ma eldobható autók vannak, úgy sz@r az egész ahogy van, de legalább minden eleme újra hasznosítható...meg persze színes-szagos guszta, mert profi a szakma ami tudja mire harap a vevő...a többit meg oldják meg hitelből.
Az autó eltűnt gyakorlatilag, 20 éves autókat kell venni. Az F1 meg halk lett
Hozzászólok Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Intelliport Systems Kft.
Város: Budapest
Cég: Polygence
Város: Budapest